Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Ca$h Money

Потребители
  • Мнения

    67
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Ca$h Money

  • Ранг
    OPEL MOTORSPORT
  • Рожден ден 2.10.1987

Previous Fields

  • Автомобил
    VECTRA А 2000 16v 4x4

Contact Methods

  • AIM
    niki_tsvetkov
  • Website URL
    http://www.tomstickland.co.uk/astra/mods2/engine/engine.htm

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София
  1. Проблем с Табло километраж и уреди ?!?

    А това кабелче , което е самичко, не е в буксата с другите, а е само на кабелна обувка закачихте ли го?
  2. Търся снимки на този кадет :)

    относно 20ХЕ , С20ХЕ и 20ХЕJ : 20XE Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmі): 1998 Leistung (kW bei min-1): 115 / 6000 Drehmoment (Nm bei min-1): 203 / 4800 Verdichtung: 10,5 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic M 2.5 Oktanzahlbedarf: 95 / 98v, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: kein Katalysator Besonderheiten: Na-Auslassventile Verwendung: Kadett E (F20CR) 20XEJ Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmі): 1998 Leistung (kW bei min-1): 110 / 6000 Drehmoment (Nm bei min-1): 196 / 4800 Verdichtung: 10,5 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic M 2.5 Oktanzahlbedarf: 95 / 98v, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: kein Katalysator Besonderheiten: Na-Auslassventile Verwendung: Kadett E (F20CR), Vectra A (F20CR) C20XE Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmі): 1998 Leistung (kW bei min-1): 110 / 6000 Drehmoment (Nm bei min-1): 196 / 4800, ab MJ93 196 / 4600 Verdichtung: 10,5 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic M 2.5, ab MJ93 Bosch Motronic M 2.8 Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: geregelter Katalysator Besonderheiten: Na-Auslassventile Verwendung: Astra F (F20CR, F18+CR), Calibra (F20CR, F18+CR), Kadett E (F20CR), Vectra A (F18+CR, F20CR) Според сайта , в който намерих инфото единствено 20ХЕ е с повече коне и въртящ момент. Иначе и аз винаги съм мислел ,че ХЕJ е 156 конски сили.
  3. Търся снимки на този кадет :)

    Напълно си прав - кадета няма нищо общо със Супербос.НЯкъде по форумите бях чел , че и за Европа са произвели около 150 бр. Супербос...ама май са само легенди. Супербоса се произвежда в ЮАР и са го направили, ако не се лъжа, за да могат да участват в някакво състезание, което е имало условие колите участници да имат поне 500бр. сериино производство. Оп... намерих го: "There was the normal Big boss (115kw) and the Superboss (125kw). the Big Boss was the international and South African top of the range kadett E or T-car (as its also known here). Its was a 2.0 16v 2 door monster back in the day. We had a national championship here with the BMW 325is Box shape winning left right and centre..the Big Boss was redone with a different FI system, shrick cams (276 degrees), Cosworth head, limited slip differential and other lil things to enter the competition....a car manufacturer had to have atleast 500 road going version of the entered car to qualify to race. Hence the SuperBoss came onto the scene in the 80 - 90s and just won, won and won everything. Its got major cult status here and is still a much looked for car. Theres still a few left but the majority were written off or exported by car collectors and enthusiasts." И така....
  4. Opel Kadett Gsi

  5. разяснения

    този мотор си върви доста прилично. ако искаш да се състезаваш - газта няма място в колата. Чип на JETRONIC ( с какъвто е 18Е ) не може да бъде сложен. Съгласен съм с колегата Speedball, че мотора си е супер и стоков, но има начин да тръгне доста по-добре. Начинът е да смениш буталата с такива от C20NE или да сложиш цял такъв блок.
  6. Търся снимки на този кадет :)

    Ето аз какво имам от когато кадета дойде в София. Сега мисля ,че е с друг двигател, а и честно казано очаквах малко по-добре да върви от това , което знаех за него , но уви ...
  7. Весело изкарване на празника на всички адаши, с пожелания за множество коне под капаците
  8. Даааа така е :( Имало е срещи когато сме били по 15- 20 човека. Някои напуснаха града, други смениха марката, но все пак идваха, трети - просто не им се занимава, четвърти се изпокараха. А иначе в града има множество силни опели. Спомням си преди 1, 2 години като се събирахме народ след ОМВ , заедно с ФВ феновете отпрашвахме към терминала... и ivan_91 можеш да се досетиш кои си тръгваха доволни :16V: .
  9. аз си мисля ,че е нормално НЕ да се застрахова всеки автомобил, а всеки водач. Все пак колата не се управлява сама и не е причинител на ПТП ( освен ако е неизправна, ама нали плащаме за прегледи ). С винетка, данък, преглед, преглед на газова(ако има), застраховка , само таксите са над 500 лв на година. Ами ако въведат и екотакса? С екотаксата (ако я въвеждат) се надявам да са много разумни, защото кадетчето ми 1.3 на газ на 20 години е доста по - екологичен автомобил от всяко БМВ дизел примерно ,било то и след 2000г. И в случая не би трябвало годините да са какъвто и било критерии. Критерият според мен трябва да е замерване на отделените газове при провеждане на ГТП и въз основа на техните данни да се сформира и размера на таксата . Не зна мкак го мислят , но със сигурност по-добре едва ли ще стане.
  10. Tuning

    ДА ! Важат за всеки Ц20НЕ двигател ;)
  11. Tuning

    Аз мога да се опитам да обясня причините ;) (елктроника)
  12. Fun видео клипчета

    не знам дали това е най-бързият LET , ама по-бърз кадет не съм намирал : Nasen Padayachee се казва собственикът
  13. C20ne КЪМ C20seh

    Валът е 100% различен , буталата и компа са ясни за дебитомера не съм сигурен. Има и C20SEH , който е с ламбда , но пак си мисля че не е с мотроник 1.5 :confused: доколкото знам на Вектра ГТ се слага. Това намерих за разликата във валовете : 20NE 258 degrees LC 108 21/57 57/21 cam lift 6.3mm, valve lift 10.65 20SEH 264 degrees LC 110 22/62 62/22 cam lift 6.0mm, valve lift 10.14
  14. ОМВ Бъкстон 08.02.2009 -Неделя 19.00 Начало

    дъждът майче ще ни преебе заигравката :eusa_shhh:
×