Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

gogobaba

Потребители
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно gogobaba

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra H GTC
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Запотяване на стъклата

    Ако свети постоянно ЕСП дори и когато колата не се движи може да е проблем с някой от сензорите в главините(или където се намират на твоята). Аз имах същия проблем, смених лагер главина на предно дясно колело и бяхме зацапали конектора, след почистване се оправи.
  2. Предна Броня ''нож"

    Здрасти, Може би имаш впредвид splitter. Разгледай следващите линкове (само за пример) Front bumper splitter. https://www.ebay.ie/sch/i.html?_sop=1&_...+front+splitter http://www.ebay.ie/itm/Genuine-Vauxhall-As...A0AAOSw5dlaDWQi
  3. Astra H GTC въпроси при избора

    Здравей, Аз имам 1.9 120коня, 8 клапана, колата върви много добре.Според мен има достатъчно мощност за изпреварване извън градско. Моята я купих на 225 000 със сервизна история от Испания до сега не и е правено нищо според сервизната книжка. Аз я купих със счупено турбо, след новото турбо смених термостата и сега имам проблем с дроселовата клапа, поради моя грешка при разглобяване. До колкото знам всички 1,9 имат проблем с цапане на дросела и ЕГР клапан. Ако решиш да търсиш 120 коня, 8 клапана подгледни електронната част на дросела дали не плува в масло, ако има най-вероятно ще трябва да го смениш, нов дросел е около 700 лева според повечето магазини за авто части в които попитах. Най-вероятно колата която ще си вземеш ще е на поне 200к км, и ще е нормално ЕГРа, дросела и всмукателния колектор да има нагар, дупката на моя колектор беше станала 1/2 от нормалното. Но моята не вярвам да е била много пазена и гледана така,че горните проблеми, които съм имал аз не вярва да са много често срещани. Аз съм 190см, 115кг и имам място в колата само със свалена седалка до пода да колата. Като разход, смесено на мен ми дава 5.6/100 в последните 12к КМ. Ако искаш колата да е бърза си вземи 1.9, 150 коня + чип, тогава вече има много вървеж, всичко друго е нормално, не бързо за такава кола Лека !
  4. Здравей, Аз имам конектор като този https://images-na.ssl-images-amazon.com/ima...DyL._SY355_.jpg Ползвам платеното torque приложение за андроид. Доста съм доволен, не е необходимо нищо друго освем bluetooth връзка междо конектора и телефона
  5. Съвет за зимни гуми за asta h gtc 1.7cdti

    Всесезонните гуми са по-скоро за места като южна Италия/Испания където става най-студено 0 градуса за по 2 3 часа рано сутрин. На старата кола карам с такива https://gumi-net.bg/tire_details.php?products_id=1266 15ки зимни . Преди зимата задължително ще си взема за Опелчето същите само, че 17ки. Карал съм на лед, на 2 педи сняг, колата си върви без проблем, нито един път не ми е поднесала или закъсала.
  6. ПОМОЩ ! АНТИФРИЗ! Opel Astra H 1.7 CDTI

    Колата някога прегрявала ли ти е ? Ако антифриза "изчезва" изпарява се, проблеми с главата., колата ще загрее доста бързо и ще имаш много по-сериозни проблеми от това просто да няма вода в казана. Ако водата наистина изчезваше, когато отвориш капачката водата нямаше да се връща обратно. Ако си имал 5 литра антивриз и 2 литра са изтекли или изпарили няма как казанчето да се напълни от само себе си като отгвориш капачката. Имам OBD 2 адаптор, мога да ти го дам да си свържеш колата и да провериш дали ще излезе нещо (пиши на лс) Ще отнеме не повече от 5 10 минути, но не очаквай чудеса. Зависи от модела,но може да си пуснеш self diagnostics, виж в Youtube как се пуска, ще изкара кодове на екрана за километрите на колата. Другия вариант е да я закараш в Опел да я видят.. Може да потърсиш и в английски форуми, търси vauxhall forum , там англичаните са много активни и може да излезе нещо. Този двигател се слага на всички Опели, разгледай и форумите за другите модели. ПС. Не съм майстор, но ако ти излезе някаква грешка компа, поне може да ти даде някаква насока
  7. ПОМОЩ ! АНТИФРИЗ! Opel Astra H 1.7 CDTI

    Щом прави фъс като отвориш капачката значи си прави налягане. Кога е сменян антифриза, знаеш ли дали колата е била обързвъздушена. Щом парното туха ту топло, ту студено може в състемата да има въздух, който не е излязъл. Когато колата загрее на място или в града виждал ли си дали казанчето е пълно или пак се изпразва. Ако не е объзвъздушена както трябва, трябва да я обезвъздушиш. Аз имам 1.9 дизел и ,между предната част на двигателя и радиатора на една от трабите имам малка пропка за обезвъздушаване. Ако имаш такава при загряла кола я отвърти с отверка докато започне да тече антифриз. Ако нямаш пропка просто отвивай по малко капачката на казанчето докато излезе въздуха. На предишната ми кола ровер 420д ми се наложи 15тина пъти да отвивам капачката докато излезе целия въздух. Ако антифриза е сменен със затворен термостат когато колата загрее и термостата се отвори ще глътне доста на налятия антифриз и в казанчето няма да остане нищо, в такива случаи просто при смяната се долива по-малко за да се напълно и обезвъздуши както трябва. Внимавай да не се изгориш или топлата вода да изври върху теб!!!
  8. Черен пушек от форсиране

    Няма нито спукани маркучи нито нищо.Когато се смени турбото се смениха и всички маркучи и снадки към него,така дойде, комплект. Интересното е,че вече на карам колата колкото често и вече не пуши или пуши съвсем малко. Преди 2 пълни резервоара сипах добавка в дизела за 12 лева от Метро, против черен дим, също така заредих един резервоар "премиум", знам,че премиум е глупост но пък за 3 4 лева повече реших да пробвам. Сега почти не пуши или пък е съвсем малко.
  9. По принцип може да се залепи прозрачно фолио на боята, след като се изчисти много хубаво с глина и се полира. Колко струва не мога да кажа. Лятото моята мисля да я мина с Plasti Dip.
  10. Черен пушек от форсиране

    Моята си има катализатор, а за ДПФ не знам, края на 2006г е
  11. Черен пушек от форсиране

    Здравейте, Преди около 1 месец си докарах Опел Астра Х ГТЦ 1.9 дизел 120кс от Испания. Сменено е турбото, дросоловата клапа, егра е изчистен, горивен филтър, маслен филтър етц етц етц. При пътуването от Испания до България колата нямаше проблеми. След 2я изхарчен пълен резервоар в България колата започна да пуши зверски от ауспуха. Ако колата е на 1500 оборота на 4та и дам газ от ауспуха излиза черен дим, даже задницата на колата седи мазна и черна от саждите. Колата има вървеж, просто пуши много. Зареждал съм в Еко и Петрол. До сега не съм имал никакви проблеми с дизела на Еко при зареждане на друга кола. Може ли някакъв съвет как да се реши проблема, или какво го причинява. Мерси !
  12. Колко харчи вашата Astra H 1.9cdti

    Моята е с този двигател. Докарах я от Испания до Видин 5/100. 1000км в София градско според борд компа 5.6/100. Интересното беше, че при зареждане в Испания/ Франция и Словения показваше около 1100км пробег , а при зареждане в БГ Еко, Петрол не повече от 850км :Д
×