Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

beos

Администратор
  • Мнения

    3647
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    23

beos last won the day on Март 12

beos had the most liked content!

Обществена Репутация

29 Excellent

4 Последователи

Относно beos

  • Ранг
    Y20DTH@X20DTR
  • Рожден ден 19.01.1976

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra G Z22SE; Astra G Y20DTH; Astra F X14XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?
  • ICQ
    115231135

Profile Information

  • От
    Варна

Последни посетители

4438 профилни разглеждания
  1. Вектра ц

    Принципно не, но не е зле да минеш за собствено спокойствие някой ден.
  2. Проверете инсталацията към клапана на бутилката, да не би да спира газта и от там да прехвърля на бензин.
  3. Информационен дисплей

    Дали не е димера на ключа за фаровете да прави някакви номера и намаля на минимум осветлението на дисплея?
  4. Разпитайте Ваши познати които са доволни от сервизите в Бургас. Няма значение марката на автомобила.
  5. Принципно за този мотор трябва четвърто поколение газов инжекцион. Важното е да са спазени основни неща като евросонда и свежа бутилка (защото всяка има годност 10 години). Всичко останало е добре да се ориентирате в това кой ще Ви я постави системата и дали има добро реноме в това дали може да настрой системата както трябва. Дали има необходимото оборудване и дали извършва монтажа както трябва. Не се подвеждайте по именити марки - основните производители са Италия, Полша, Турция и Китай. 90% от Италианските се правят в един завод. Така, че избирайте кой ще Ви я постави и дали ще може да я настрой системата както трябва. Съвет от мен, който карам вече 3-та година на газ - Не гледайте да икономисвате от монтаж и избор на качествени компоненти свързани с безопасността и по следващо обслужване на системата. Самата система с работата си ще избие парите които сте вложили в системата по-бързо, ако тя е безпроблемна! Моята система е газов компютър ABЕ с OBD II диагностика, с изпарител Zavoli Zeta S, както и другите компоненти са италиански. Близо 50 000км вече съм изминал разход 10литра газ на 100км в режим полуградско каране всеки ден по 50км. На дълъг път стигам и на 8литра с мотор Z22SE - 2.2 16V в Астра Г купе.
  6. Какво точно му беше на релето? Залепнало или окъсява някак си?
  7. Би трябвало да Ви покаже кой блок не работи на диагностика. Не бързайте да се хвърляте в ремонти, преди да знаете кой блок не работи.
  8. ПОМОЩ ! АНТИФРИЗ! Opel Astra H 1.7 CDTI

    Дано не са уплътненията около дюзите
  9. Възможно е мотора на вентилатора с времето да се е окислил или замърсил и да е окъсил и да прави така, че да е залепнало предишното реле заради големият ток който е преминал през него, а от там и проблемите които имате в момента.
  10. Проверете клемите на акумулатора дали са добре затегнати. Също възможен проблем е самите кабели да са охлабени от "масата" и генератора. Друг възможен проблем е отиващ си акумулатор и генератор които при по-голяма консумация да правят пад на напрежението и компютъра на колата да не може да отработи този пад и двигателя гасне.
  11. Стартер корса Ц

    Бендикс, хлабави връзки на кабелите може би. Достъпен е ако разполагате с канал или подемник. https://opel.7zap.com/en/car/x01/p/1/14-2/
  12. Проблем с рейката

    Не винаги цената определя качеството Напоследък доста части които смених по колата (маркови и скъпи) отказаха. Интересно е колегата да сподели каква марка рейка е взел за 133лв Лично аз си мисля, че е луд късмет!
  13. Проблем теч на масло

    Дано не е затегнала турбина, а може би спада на налягането на маслото вкарва колата в авариен режим.
  14. Проблем теч на масло

    Маслото което смазва турбината се влива в картера. Проверете нивото на маслото!!! Ако я карате така може да затегне мотора заради загуба на масло или да се запалите ако масло попадне на горещият изпускателен колектор. Не я карайте в такова състояние колата, иначе ще се наложи по-сериозен ремонт.
  15. Проблем теч на масло

    По-добре не запалвайте мотора. Много ми прилича на маркуча който излиза от турбината. През него маслото се стича към картера. Там решението е много ненормално с пластмасово съединение (тип щуцер )между маркуча и самият мотор, което с времето се разпада.
×