Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Топ Потребители


Популярно съдържание

Showing most liked content since 16.04.2021 от всички места

  1. 1 point
    Дърпането при мен се оказа от гумите. Рядко се случва, да купиш два комплекта гуми (втора ръка), които са износени неравномерно (от едната страна). Сложих четири нови гуми и спря да дърпа.
  2. 1 point
    За Астра Н има доста изписано за силни и слаби страни във форума, така че прегледай. За бензиновите двигатели не съм наясно, за дизеловите мога да говоря доста. Като цяло една генерална препоръка е да се търси модел след фейслифта, защото са решени доста дребни и дразнещи проблеми. Всичко друго е до конкретна бройка и късмет. Успех в търсенето!
  3. 1 point
    Късите скорости на бензиновата зафира наистина са си гаден проблем .Много съм се чудил как се пътува с това автомобилно недуразумение по една немска магистрала .Колата нито е толкова тежка нито X18xe1 е слаб двигател.Когато си купувах Зафирата не можах да я покарам извън града щото нямаше номера,като я платих и тръгнах да си я карам за Търново изпаднах в дълбоко разочарование и тих ужас....Кой беше тоз немски конструктор и ..майка му.Иначе колата си е "слънце" "пуканка " боя салон двигател всичко на 6 ,пък ме е яд да карам и то не само на извънградско , Арбанаси откъм Горна го качвах на 5та с още трима човека.Скоростите бяха толкова ''нагъсто" че нямаше смисъл да са 5 ,бях свикнал да минавам от първа на трета и от трета на пета ,все едно карам Жук,Ниса,Варшава или Газ21 ако някой си ги спомня.Сменил съм много коли ,преди Зафито имах Астра F c18nz която въпреки невзрачния си вид си беше кола отвсякъде, нейната четвърта предавка беше малко по дълга от петата на зафирата.Какво да правя , задълбах се в нета ,открих че моята скоростна кутия е F17C 419 ,тоест къса кутия "С" с най късия диференциал "4,19".Реших че ми трябва F17W 394 която се монтира на Вектра В със същия мотор.След кратко търсене по автоморгите въоръжен с лупа и парцал "щото номера едва се вижда,намира се под капака на пета скорост"срещу 280лв без лагер помпата с неодобрението на жена ми се сдобих със F17W свалена от английска Вектра. Смяната на кутията е сравнително лесна ,НЕ СЕ МАХА КОЖУХА ОТ БЛОКА НА ДВИГАТЕЛЯ,сменя се само "карантията" т.е. валовете с лагерите и зъбчатките.Не са необходими кой знае какви условия , аз я сменях пред блока но беше лятото .Като специален инструмент е необходим ключ за развиване на голямата коронна гайка която държи касетата на диференциала (в нея влиза карето на лявата полуоска) повече мерак и малко техническа грамотност.Накратко ,вдигате предницата на колата от двете страни стабилно , махате полуоските ,първо разглобете "новата" кутия така по лесно ще разберете за какво става въпрос ,развийте избирателя ключ 11; капака на дифа; коронната гайка като предварително бележите колко е била натегната ,тя регулира стегнатоста на конусно-ролковите лагери , не използвайте чук .Развийте ламариненото капаче на 5та скорост, под него е алуминиевия фланец който държи всичко развийте и него,извадете го като изместите дифа "короната" да не ви пречи внимавайте с хартиената гарнитура ,обърнете внимание на медната шайба от паразитното колело на задната да не я забравите при монтажа.Осигурете си чисто място ,действайте смело.Развийте короната от касетата на диференциала,после ще я монтирате на ваща касета дето е в кожуха на колата,използвайте пневматичен винтоверт щото болтовете са стегнати много яко.После всичко го повтаряте на колата,внимавайте диференциала да не ви падне на главата.Хубаво е гарнитурките да са нови, ама старите ако са здрави може да ги обезмаслите внимателно и опипате тънко със силикон, стягайте умерено .Препоръчителното количество масло е 1.7 литра ОПЕЛСКО червено, може да се налее през прекъсвача на светлините за задна скорост,който също трябва да е рязвит при демонтажа и монтажа.Иначе си има нивомер на "терсене"място зад лявата полуоска.Описания начин за смяна е по лесен защото не се налага откачане или рязяне на рамката(магарето),която държи целия двигател и сигурно се прилага в сервизите.Така Зафирата се превърна в нормален автомобил,не по тромав от преди,върви си като Вектра В 1.8 .Ако разгледате таблиците в "Opel-infos.de" ще видите, че предавателните отношения на първа скорост на двете кутии са еднакви,минимална разлика има в диференциалите 4.19 и 3.94 ,така че глупости от рода ,че ще ми се износи бързо съединителя са неоснователни.Чувствително намаля разхода на газ, особенно на дълъг път,абе въопще кеф .СТРУВАШЕ СИ....Ааа между другото продавам F17C419 става за трактор Беларус. С Поздрави .
  4. 1 point
    Двигатели скоростни кутии в Signum - 2003-2008 Код Бензинови мотори Мощност Механични скорости Автоматични скорости Z18XE 1.8 16V 125hp F17+CR VT20-E Z18XER 1.8 16V 140hp F17+CR F17+WR MTA Z20NET 2.0 16V + T 175hp F40CR - Z22YH 2.2 16V 155hp F23SR / M32WR AF23 Z28NEL 2.8 24V + T 230hp F40CR AF40 Z28NET 2.8 24V + T 250hp F40CR AF40 Z32SE 3.2 24V 211hp F35WR AF33 Код Дизелови мотори Мощност Механични скорости Автоматични скорости Z19DTL 1.9 8V 101hp M32WR - Z19DT 1.9 8V 120hp F40WR / M32WR - Z19DTH 1.9 16V 150hp F40WR AF40 Y20DTH 2.0 16V 101hp F23WR - Y22DTR 2.2 16V 125hp F35WR AF33 Y30DT 3.0 24V 177hp F40WR AF33 Z30DT 3.0 24V 184hp F40WR AF40
×