Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Вчера
  2. Последната седмица
  3. Тези юнаци от Снимка.бг успяха да изтрият след толкова години цели 16 албума. Сега ще търся друг сайт. Който има въпроси, засега да звънка.
  4. Тези юнаци от Снимка.бг успяха да изтрият след толкова години цели 16 албума. Сега ще търся друг сайт. Който има въпроси, засега да звънка.
  5. Ако имате проблеми с акумулатора на автомобила, е време да се отправите към местния Дин Акумулатори Пловдив за тестване на батерията. Ако батерията е изтощена, но все още е технически изправна, можем да я заредим, за да продължите. Ако батерията не успее на теста, ние можем да ви помогнем да намерите подходящ заместител или направо да ви предложим.
  6. Earlier
  7. Здравей колега, Може ли да ми кажеш какъв се оказа проблема
  8. Грешка service rear axle

    Здравейте, проблемът е следния: От една седмица на дисплея ми светва следното съобщение( service rear axle ) (check all wheel drive system ),на практика системата не работи.Колата върви само на предно предаване.Посетих оторизиран сервиз в който нищо не направиха . Интересува ме, някой имал ли е подобен проблем и къде най- добре могат да ми направят адекватна диагностика. Благодаря предварително.
  9. Зафира а Y20DTH ск.кутия

    Благодаря.
  10. Грешка P0402 при 2.0 cdti 2015g

    Беше проблема от Датчика на подгревната свещ на 1ви цилиндър. Освен P0402 отвреме на време излизаше и P0399, мислех,че проблема със сервизния режим е от ЕГР,но явно има някаква връзка двете неща и с егр-а. Както и да е ЕГР ми е здрав,но пробелма е бил в свеща на 1ви цилиндър. След подмяната на свеща вече повече от седмица колата е наред.
  11. Здравейте, тези дни си закупих ей това китайче - https://www.mediafire.com/view/gxa4cpco74o29b8/20210715_103051.jpg/file# https://www.mediafire.com/view/mqces1zfxxskutn/20210715_103104.jpg/file# https://www.mediafire.com/view/c811yc1qvpm2xb7/20210715_103153.jpg/file# https://www.mediafire.com/view/v6ad4hj92jeew46/20210715_103208.jpg/file# но както се случва навсякъде - не всичко е така както изглежда. Офертата беше, че с помоща на това чудо ще мога да прочета Опел 2015г. и по специално Опел Мерива Б. Инсталирах драйверите - всичко мина по план - инсталирах софтуера и започнаха гредите :( на диска софтуера беше само до 2014 ... - тествах устройството със софтуера на по старата кола - опел мерива А - 2004 - всичко си работи опитах на новат - 2015 - каза че не може да намери колата :( - и според мен нормално все пак е за до 2014 - софтуера с който дойде е - 120309a+131223d Започна едно ровене едно тестване едно четене :( - след доста усилия попаднах в един руски сайт на софтуера - 120309а+160115а. След инсталирането видях че е за коли до 2016 и до някъде се зарадвах но не за дълго ... след закачането на Мерива Б - пак даде съобщение че не може да намери колата ... та сега питането ми е - някой от Вас има ли китайче със версия на фърмуъра 1.99 и работещ софтуер за коли до 2015 и ако Да - как го е подкарал? също така ако някой знае - трябва ли по някакъв начин да се пипа нешо по платката за да може да започне да чете по новите коли? Благодаря на всички за отделеното време
  12. Мига ми лампата на маслото

    Аз съм си мислил,че този датчик някакъв температурен защото съм свалял буксатя и трягва перката на радиатора.
  13. Подаване на газ-сервизен режим

    Здр колеги имам същият проблем педала не функционира.купих нов същата работа .изчистено е таблото на бушоните проверени са кабелите.проверен е компютъра и пак не работи .четох и гледах доста и пробвах ходих във сервизи не става пръснаха пари но не се оправя.възможно ли е да е запушена дросел клапа агр колектор и да влиза в авариен режим .компютърът не подава електро към педала .колата е астра h 1.9 dizel 120 коня
  14. Мига ми лампата на маслото

    Датчика за маслото е в дясно от термостата, между него и щеката. Един кабел се включва в него. Пробвай да го смениш и ако няма промяна, трябва д а сваляш картера.
  15. Зафира а Y20DTH ск.кутия

    Виенето не е от диференциала От лагерите му е хлопането на полуоските. Според мен тази кутия е отваряна! Това не е твоята кутия. Луфта на лагерите на диференциала е голям, щото е сменяно нещо там и не е гласена хлабината на лагерите. На трета и четвърта пък луфта е малък-даже никакъв. Затова вие като е под товар. Семерините при полуоските са износени, затова пропускат. Аз карам с шум в диференциала-хлабави лагери, но за 3-4 години нямам теч от там. Шума е от сепараторите. Има го на всички скорости. И при мен има луфт при полуоските. Луфта е от диференциала, не от шлиците на полуоските...... Виж цвета, цапаното по двигателя и кутията. Там дето се съединяват. Трябва да са еднакво замърсени. Ако не- кутията не е твоята. Може и друго да е разменено! Какво да кажа друго.... Като се махне кутията, най личи дали е отваряна. От към съединителя има една пластмасова капачка. Почти невъзможно е да се изкара непокътната. А без махането ѝ не може да се отвори кутията! Та така....
  16. Зафира а Y20DTH ск.кутия

    Теча е от местата където влизат полуоските основно от дясно отляво не видях .Тече Масло от ск.кутия. Да мърдат 1-1,5 см от към скоростната кутия. Ако имаше номер ск.к .да проверя дали е моята ама няма номер. Това ми е интересно всички майстори казват диферинциал ако е от него нетрябвали да вие на всички скорости а тя вие само на 3и4 и то не постянно ,а само при определени условия.
  17. Мига ми лампата на маслото

    Сипах масло до пред последното деление и днес минах през същия спящ полицай и лампата на маслото пак светна.
  18. Зафира а Y20DTH ск.кутия

    Не разбрах почти нищо от отговора... Не говорим за гумата При скоростната кутия на къде мърдат полуоските? Може да има минимален ход навътре-навън. Те и така се вадят.. това не е проблем. Теча от къде е? Какво тече? Ако кутията не е твоя, направо нямам думи. От смяна на съединител, кутията не може да почне да вие!!! И да капе!!! От не вкарана докрай полуоска не може да капе!!! При самата кутия полуоските мърдат ли нагоре-надолу? Омаслено ли е там?
  19. Мига ми лампата на маслото

    Датчика за маслото накъде до картела ли е?
  20. Мига ми лампата на маслото

    1-Задръстена цедка на маслоприемника 2-Пропускащ датчик на маслото. При мен беше така. На мин. обороти светеше. След смяната се оправи. 3-Ниско ниво на маслото. (независимо, че е на средата) При средни обороти на мотора, 3/4 от маслото е извън картера. А когато общото му количество е на средата, което е с половин литър по-малко, в картера остава около 7-800мл.
  21. Мига ми лампата на маслото

    Здравейте. Преди 3-4 дена минах на прибиране 300 километра.При преминаване на висок спящ полицай и силно поклащане лампата на маслото светна и угасна днес ви си случи същото при преход от 170 км.Маслото ми е на средата но е за смяна.
  22. Зафира а Y20DTH ск.кутия

    Вече в нищо не съм сигурен .Влязах за съединител излязах с виеща кутия за 50км.Нагоре на долу не към гумата и ск.к. като я натисна на горе имаше поне 1-1,5см карето също мръдна попитах да не е от каретата но майстора каза ск.к. и диференциал.Също продължава теча от кутията но от коя семеринга ?.Колата беше на подемник.Казаха ми че може и да е от не вкарана до краи полуоска .
  23. Зафира а Y20DTH ск.кутия

    Луфта на полуоската на къде е? По оста/аксиален/ или нагоре-надолу, напред-назад/радиален? Виенето на 3 и 4 няма общо с полуоските и дифа! Сигурен ли си, че кутията е твоята?
  24. Автомобила прегрява

    Ето и едно доказателство от руско издание! Повечето мотори работят от 92 до 107 гр. Тези данни са за Астра, но почти съм сигурен, че и при Мерива е така. Термостат Тип Восковый Начинает открываться (все модели) при 92° С Полностью открыт (все модели) при 107° С Электрический вентилятор охлаждения Включается (все модели) при 100° С Выключается при 95° С
  25. Зафира а Y20DTH ск.кутия

    Здравейте колеги след смяна на съединител кутията започна да вие на 3и 4 .Смених маслото и сложих добавка но не утихва .Вчера я качих на подемник и се оказа че има голям луфт при натискане с ръка полуоската направо се мести .Маистора каза да търся ск.кутия.Някой имал ли е такъв проблем ако може да споделите опит да търся втора ръка или да ремонтирам моята.(по мое мнение гадовете от сервиза са я прецакали по някакъв начин защото кото я вкарах нямаше никакъв проблем и за 50 км.започна да вие.Евентуално колко може да ме изкара така ) Зафира а Y20DTH.Благодаря предварително.
  26. Автомобила прегрява

    Моята Мерива (1.4) при гледане на живи данни стига до 105-108 градуса лятото, а на таблото показва малко над 90 градуса. Така е конструирана системата, че уреда показва с около 6-7 градуса по-ниска температура за да не шашка водача. През OP COM-а се вижда. По-високата работна температура е заради екологията и е част от екотек-системата.
  27. Автомобила прегрява

    Това е ясно, но по-важно е, каква е горната граница. Мисля, че е 107 гр., но нямам точни данни. Ако е така, не би трябвало да се безпокоиш. По-новите Опели работят при високи температури - над 100 градуса. Моята Астра Ф работи от 92 - 95 или 98 гр., но това е стар мотор. Така че търси информация за горните градуси...
  1. Зареди още активност
×