Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Днес
  2. Проблем с рейката

    ами да, и аз така мисля -тези за по 160 със сигурност не са по-добри от рециклираните
  3. Вчера
  4. Проблем с рейката

    Колега колко мислиш че ще изкара тази рейка за 160 лева я питай колегата dsuzunov за мнение той слага такава и колко е изкара при него и тогава давай пари
  5. Проблем с рейката

    чисто нова рейка струва 160 лв. , няма смисъл от ремонти и рециклиране , плюс реглаж 25 30 лв.
  6. Проблем с рейката

    Толкова ми обявиха миналата година в реномиран специализиран сервиз за рейки. Но съм чувал мнение, че ремоентираните рейки с ел-усилватетел изкварват по 7-8 месеца и пак се разтропват.
  7. p2279

    Принципно P2279 означава, че някъде ти се губи наляне - т.е. имаш пробив и смуче въздух отнякъде. Не те разбрах за EGR-а - имал е пластинка и ти си я махнал, така ли? Ако не е изключен софтуерно, т.е. да е в затворено положение, може да е блокирал отворен и от там да ти идва проблема. Ако не е там проблема - огледай си вакуумите и турбо-пътищата. Именно поради теча и по-ниското налягане турбото ти развърта по-късно - просто на двигателя му трябват по-високи обороти за да създаде нужното налягане.
  8. Последната седмица
  9. Проблем с рейката

    Не е трудно, ако имаш канал. А рециклирането е 40-50 лв. Цената която си посочил е за хидравлични реики.
  10. Проблем с рейката

    А свалянето на рейката трудно ли е? Че като гледам цените - сваляне/качване:150 лв. (София). Рециклирането е някъде 150+лв.
  11. p2279

    Здравейте. Имам почти същия проблем. Колата ми е Опел Астра Х 2005 година. Регулираха ми дюзите и ми сменяха с едната част на турбото . Сега колата изобщо я няма в ниските обороти и турбото надува след 2500 оборота. Лятото вдигаше 180 сега 140 едвам на 3000 оборота зацепва и не мърда. Сега пък ми излезе грешка p2279 пише ,че е свързано с теч в системата за всмукване на въздух. Дебитомера ми е наред. ЕГР ми беше затапен миналата година ,но махнах ламаринката. Тогава не ми излизаше грешката. Като стигне 3000 оборота светва. Някакви съвети от какво освен дебитомера може да е ?
  12. Да ! Прав си колега! Писах жалба до КЗП и чакам отговор ( казаха ,че около месец отнема проверката и ще отговорят) Моля , ако някой има опит или информация , да каже какво се случва след този месец. Изобщо какви са последствията или какво се случва като мине тази проверка и ползата от една такава активност от наша страна. Питам ,защото на сайта на Комисията няма обяснение какво става след намесата на тази Комисия.
  13. Продавам чисто нов, неразпечатан компресор за климатик NISSENS, с каталожен номер 89041, за астра H, Z19DT. . . цена 450лв.
  14. Помощ при покупка на Astra J

    Благодаря колега!
  15. Помощ при покупка на Astra J

    бюджетен вариант-1,4 Т с газ. 1,6 за газ не е много подходящ, а за 2.0 дизел имат ''навика'' да блокират, но може би той е оптимален вариант. Като цяло и трите мотора не са особено здрави....
  16. Ламбда сонда

    Днес смених и долната сонда.Преди това прочетохме грешката и тя показваше сонда две и слабо напрежение в дебитомера.След пет километра чека пак светна.След още пет изгасна.Следващата стъпка е да изчистя дебитомера със спрей за почистване на дебитомери.Утре ми предстои едно пътуване до София и ще пътувам с нея и ще видя как ще е.Държа да подчертая,че колата по никакъв начин не показва,че нещо не и е добре,върви си спокойно,има спокоен ход на тихите обороти ок. си е.Да не би компа нещо да се ебава,започвам все повече да се замислям в тази посока.
  17. Earlier
  18. ОСНОВНИ ДВА ПРОБЛЕМА ПРИ МЕРИВА

    Благодаря за информацията, разбрахме се с Любо, приятна вечер от мен
  19. ОСНОВНИ ДВА ПРОБЛЕМА ПРИ МЕРИВА

    +359 88 862 3560 Любо се казва човека,чувате се по телефона и се разбирате за кога,моята престоя при него,кажи му че си от другаде.За поставяне и обучение човека си ги слага сам и си има оригинален софтуер за марките Опел.
  20. ОСНОВНИ ДВА ПРОБЛЕМА ПРИ МЕРИВА

    Много благодаря за отговора, значи от Пловдив мога да си взема рециклиран и да си ми направят смяната, дали имаш контакти на сервиза, до колкото разбрах за един ден могат да приключат с всичко, без да трябва да я оставям там...
  21. ОСНОВНИ ДВА ПРОБЛЕМА ПРИ МЕРИВА

    Колегата,който е пуснал темата ми даде адрес на австрийски сайт,там ги продават нови и рециклирани,аз моя го купих втора употреба от Пловдив ,рециклиран с една година гаранция,вече почти две години нямам проблем,стария ми компютър е бил закрепен ,колкото да се продаде колата и само два месеца,след това"полудя",започна да дава какви ли не грешки,отказваше да пали и какво ли не,но всичко се оправи,успех .
  22. прекъсване след 4000 оборота

    Предполагам,че Зафирчо е с късата кутия и предният собственик е ограничил оборотите софтуерно защото да не държи високи обороти.Над 4 000 оборота екотека пие мъсалце,като пре-застраховка нещо е направено. Не го твърдя със сигурност,просто беседваме. Ето ти темата за кутиите,можеш да я прочетеш и сам да си направиш някои разсъждения.
  23. прекъсване след 4000 оборота

    Да, още не са я закачили да проверят, защото нещо не беше в София майсторът, но аз реших да попитам предварително за всеки случай. Иначе да, аз до сега все 1,3 съм карал и доста пъти ми се е налагало да изпреварвам тирове в червеното Сега може би няма да се налага толкова често, ама все пак предпочитам да си ги имам високите обороти
  24. прекъсване след 4000 оборота

    Здравей колега и честито.Това с ограничението е възможно да се провери с програмата на Опел.Тя ще покаже ограничението до къде е маркирано ако изобщо е възможно при този модел.При много марки е възможно,при други не. Тебе какво те притеснява това,не ти трябват по високи обороти.
  25. Здравейте колеги.При мен се получи следния проблем .От известно време след като я покарам по-продължително време на 5та скорост примерно 40-50км. след това лоста на скоростите става много твърд и трудно се превключва.Какъв според вас е проблема?
  26. прекъсване след 4000 оборота

    Здравейте, нов съм като шофьор на Зафира и съответно и във форума Взех кола 2001г., 1,8, 125 коня преди около месец, майсторът направи първоначалните ремонти необходими при купуването на кола втора ръка. Сложих газ и тъй като газаджиите трябваше да правят допълнителни настройки откриха, че колата и на газ и на бензин почва да прекъсва след 4000 оборота, просто спира да подава гориво или нещо от тоя сорт. Прави го и на свободна скорост и в движение. Газаджията тръгна да ми обяснява, че някои коли има ли уж някаква защита да не вдигат високи обороти като са на свободна скорост, която можело да се изключи, ама в случая не виждал как да стане. Прегледах темите и не успях да попадна на точно този проблем, ще започнем с ремонт на компютъра пък после ще видим. Някой ако е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели решението му. Благодаря предварително.
  27. Астра х 1.9 проблем с мощността

    Опела вече е излекуван :D за съжаление не знам и аз къде беше проблема, само знам че трябва да я карам още 160 години В сервиза поне се научиха на някой неща. Затапване на вихрови клапи Дюзи ремонт 1720лв ?????? :D Турбо ремонт 780лв??? :D Смяна на масла и филтри преди проба ма турбото. 300+ Установиха че имаме проблем с гарнитура на главата.. там минах с 1610лв всичко от-до по главата. И незнайно как след 200 метра на пробата се повреди и динамото но не го броя 260лв къде не съм дал (От 11.2018 до днес 11.05.2019) Тотала ми е 4770лв ремонт на кола която струва 3000лв
  28. Astra H - ECU MT35E and ECU MT35E 2.3

    Здравейте, възможно ли е да се замени ECU MT35E (12230740) със ECU MT35E 2.3 (55561172)? И двете са от Astra H Z16XEP, но различни години. Някой знае ли каква е разликата м/у двете?
  1. Зареди още активност
×