Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Вчера
  2. Последната седмица
  3. Темпомат

    Здвейте незнам дали тук трябва да пиша но питам. Карам астра h 1.6 бензин, и сложих темпомат. Тоест лосче и бутон на съединителя, но като закача op com не ми дава да везна в CIM (stering column model) и engine, a в Boddy влиза. За да го активирам като гледам по клипчетата а със DELPHI като я закача влиза в (engine i CIM) Но не ми дава да правя промени. Помагайте че съм се по бъркаш от ровене в нета
  4. Здвейте незнам дали тук трябва да пиша но питам. Карам астра h 1.6 бензин, и сложих темпомат. Тоест лосче и бутон на съединителя, но като закача op com не ми дава да везна в CIM (stering column model) и engine, a в Boddy влиза. За да го активирам като гледам по клипчетата а със DELPHI като я закача влиза в (engine i CIM) Но не ми дава да правя промени. Помагайте че съм се по бъркаш от ровене в нета
  5. Темпомат

    Здвейте незнам дали тук трябва да пиша но питам. Карам астра h 1.6 бензин, и сложих темпомат. Тоест лосче и бутон на съединителя, но като закача op com не ми дава да везна в CIM (stering column model) и engine, a в Boddy влиза. За да го активирам като гледам по клипчетата а със DELPHI като я закача влиза в (engine i CIM) Но не ми дава да правя промени. Помагайте че съм се по бъркаш от ровене в нета
  6. Странен проблем със спирачките!

    Колеги, дайте някакъв съвет?
  7. Проблем с рейката

    В момента съм минал около 25000 с "менте" рейката и всичко е наред. И не е 160лв. а е 133. Старата, оригинална рейка я занесох на майстор, който срещу 50 лв. и смени втулката и изправи пръта. Според него, колата или най-малкото, някоя от гумите е удряна странично, поради което, пръта със зъбите в рейката е бил крив.
  8. Грешка p1483

    Здравейте колеги,някой да е имал този проблем,до колкото се запознах е перката за охлаждане на радиатора,или по-точно трета скорост.
  9. при достигната работна температура двигателят работеше една идея неспокойно с леко тресене. Това е често срещано явление при този двигател, масово се сменя софтуеър и проблема се разрешава. Използвайки Launch X431 за има няма и 2 минути направих корекция от стандартно зададените 680 оборота сега са 800. Прилагам снимки как става това, темата е чисто информативна. Дано на някой му бъде от полза.
  10. Термостата започва да отваря на 88 гр. и е напълно отворен на 95гр.Как ти държи лятото 87гр. нещо бъркаш.Освен твоя да отваря на 82гр.Астра GTC 150кс. РАБОТИ НА 95гр температура на двигателя.На 98гр- първа степен,на 105- втора степен и на 110-112гр включва трета степен.1-двата вентилатора работят бавно. 2-работят по бързо,3-задния започва да работи с много високи обороти,но 3та степен работи много рядко.Това е охлаждането на 19DTH .
  11. Късно гасне лампата за маслото

    Максимум 2 до 3 секунди след запалване.Винаги гасне заедно с лампата на рециклиращата верига (ЕГР).Компа гаси лампата след като получи сигнал от дачика за налягане на маслото.
  12. премахнати вихрови клапи

    Има колега от Ямбол ,който ги продава тапите и изпраща по Еконт.Тапите са два вида 15мм и 18,5мм в зависимост от отворите на колектора.Капковидните вихрови клапи са 15мм,а тези с по удълженото рамо са 18,5 мм.Първите са хванати с винтове за осите а вторите са пласмасови и директно се избиват.Всичко това обаче става при свален колектор.Играчката е голяма,но си заслужава.
  13. Странен проблем със спирачките!

    Здравейте, колеги! Извинявам се, че ползвам чужда тема, но за да не пускам нова, ще използвам тази. Притежавам Зафира Б и имам малък проблем със спирачките. Чува се съскане от педала на спирачката, когато не е натиснат, при леко натискане спира. Когато спирам плавно, педала и спирачките са си наред, без АБСОЛЮТНО нищо подозрително, педала е мек. Когато обаче ми се наложи да скоча на спирачката (когато някой ми сече пътя) при рязко спиране (няма как да се получи), педала на спирачката е корав, все едно е изгасена, достатъчно корав, за да не мога да задействам и ABS. Колата не мени оборотите, работи перфектно, все едно няма никакви проблеми. Понеже колата е с десен волан, е объзвъздушена няколко пъти, като започвам от задно дясно, задно ляво, предно ляво и предно дясно. Просто аз вече нямам идея, какво може да е. Моля за помощ! Зафира Б 1.8 16v 140hp Z18XER Благодаря!
  14. Проблем с рейката

    ами да, и аз така мисля -тези за по 160 със сигурност не са по-добри от рециклираните
  15. Проблем с рейката

    Колега колко мислиш че ще изкара тази рейка за 160 лева я питай колегата dsuzunov за мнение той слага такава и колко е изкара при него и тогава давай пари
  16. Проблем с рейката

    чисто нова рейка струва 160 лв. , няма смисъл от ремонти и рециклиране , плюс реглаж 25 30 лв.
  17. Проблем с рейката

    Толкова ми обявиха миналата година в реномиран специализиран сервиз за рейки. Но съм чувал мнение, че ремоентираните рейки с ел-усилватетел изкварват по 7-8 месеца и пак се разтропват.
  18. p2279

    Принципно P2279 означава, че някъде ти се губи наляне - т.е. имаш пробив и смуче въздух отнякъде. Не те разбрах за EGR-а - имал е пластинка и ти си я махнал, така ли? Ако не е изключен софтуерно, т.е. да е в затворено положение, може да е блокирал отворен и от там да ти идва проблема. Ако не е там проблема - огледай си вакуумите и турбо-пътищата. Именно поради теча и по-ниското налягане турбото ти развърта по-късно - просто на двигателя му трябват по-високи обороти за да създаде нужното налягане.
  19. Проблем с рейката

    Не е трудно, ако имаш канал. А рециклирането е 40-50 лв. Цената която си посочил е за хидравлични реики.
  20. Проблем с рейката

    А свалянето на рейката трудно ли е? Че като гледам цените - сваляне/качване:150 лв. (София). Рециклирането е някъде 150+лв.
  21. Earlier
  22. p2279

    Здравейте. Имам почти същия проблем. Колата ми е Опел Астра Х 2005 година. Регулираха ми дюзите и ми сменяха с едната част на турбото . Сега колата изобщо я няма в ниските обороти и турбото надува след 2500 оборота. Лятото вдигаше 180 сега 140 едвам на 3000 оборота зацепва и не мърда. Сега пък ми излезе грешка p2279 пише ,че е свързано с теч в системата за всмукване на въздух. Дебитомера ми е наред. ЕГР ми беше затапен миналата година ,но махнах ламаринката. Тогава не ми излизаше грешката. Като стигне 3000 оборота светва. Някакви съвети от какво освен дебитомера може да е ?
  23. Да ! Прав си колега! Писах жалба до КЗП и чакам отговор ( казаха ,че около месец отнема проверката и ще отговорят) Моля , ако някой има опит или информация , да каже какво се случва след този месец. Изобщо какви са последствията или какво се случва като мине тази проверка и ползата от една такава активност от наша страна. Питам ,защото на сайта на Комисията няма обяснение какво става след намесата на тази Комисия.
  24. Продавам чисто нов, неразпечатан компресор за климатик NISSENS, с каталожен номер 89041, за астра H, Z19DT. . . цена 450лв.
  25. Помощ при покупка на Astra J

    Благодаря колега!
  26. Помощ при покупка на Astra J

    бюджетен вариант-1,4 Т с газ. 1,6 за газ не е много подходящ, а за 2.0 дизел имат ''навика'' да блокират, но може би той е оптимален вариант. Като цяло и трите мотора не са особено здрави....
  1. Зареди още активност
×