Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Днес
  2. P0340 P0355 - Датчиците на разпределителният и коляновият вал са доста чест проблем в този мотор ( най-вече този на коляновият вал). Започнете с датчика на коляновият вал, обикновено той подава объркващата информация и вдига грешки за останалите. Заложете на хубав датчик на BOSCH - всички останали са доста нескопосано направени. P0400 - ЕГР клапан. Понякога с почистване се решава проблема, но във Вашият случай едва ли?! Клапанът до колкото виждам по помпата е с електронни управление.
  3. Вчера
  4. Type approval number: B02008 Alpha code: KD Hardware manufacturer system name: PSG16 ECU variant coding: 0x0000B900 Total number of fault codes: 5 P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected (5A) - Not present P0340 - Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction (FA) - Not present P0335 - Crankshaft Sensor Circuit Range/Performance (FB) - Not present P0335 - Crankshaft Sensor Circuit Range/Performance (FD) - Not present P0400 - Exhaust Gas Recirculation Valve Feedback Signal Malfunction (F8) - Not present Faultcodes_2003 (3)_Vectra-C Signum_Engine__Y 20 DTH_201904221506.txt
  5. Здравейте.Имам проблем с Опел Зафира метан турбо.На бензин върви много добре,на метан предърпва.Сменихме дюза на 4-ти цилиндър, изчистихме грешките и беше ок,на за малко и пак същия проблем.Чейа не светна но пак взе да предърпва.След известно каране100-тиба км.влиза в авариен режим,не мога да я превключва на бензин, освен ако не я загася и запаля отново.Смених свещи след 500км.отодих в Дженеръс ауто,на тест казаха ми да сменя свещите.Ок пак ги смених,и бобина тествахме и проблема го има.Пак показва 4-ти цилиндър.Компресия има,казаха да сменя филтър за метан,350лв.е но никой не дава гаранция че ще се оправи.Ако някой има подобен проблем нека сподели.
  6. Последната седмица
  7. Аномалия с хидравликата

    При закупуването на новия акумулатор, за да му важи гаранцията са направени замервания дали зарежда алтернаторът. Следователно са установили изправността на системата. Но все пак е възможно за една година да е дало фира знам ли. Ще се прегледат тези неща със сигурност. Така или иначе по колата проблемите са главно електрически и заради това предполагам, че от там е проблема. Иначе като си тръгне хидравликата един път после няма проблеми. Нито вие като навивам волана, нито издава някакви шумове, което малко ме успокоява, че може да не е от помпата. Благодаря за включванията ще се погледнат нещата, към които ми изострихте вниманието!
  8. Earlier
  9. Проблем с DPF филтър

    Благодаря за съвета, ще се поразтърся в Пловдив кой може да я свърши тази работа.
  10. Проблем с DPF филтър

    здравей мога да ти препоръчам , освен регенерацията коята самата кола си прави , да си го почистиш и допълнително има 2 начина - механично чрез машина само че неудобството е че го свалят целия ДПФ а това ускапява , 2 начин - чрез химикал който се вкарва през отвора на лан сондата. Така като го почистиш допълнително му увеличава потенциала на филтъра , и почистваш го 90% и капацитета му се увеличава по този начин се рециклира много по рядко , при мен подейства аз избрах 2рия начин и имаше много добър ефект .
  11. Няма искра след бобината

    Здравейте, става въпрос за Калибра C20NE. Преди една седмица изби гарнитура на главата. Смених гарнитурата, шлайф на главата и т.н. След като сглобих всичко - ШАХ! Не дава никаква искра към делкото. До бобината отива ток (постоянен), но не и след нея. Самата бобина я замерих както е показано на Autodata - всички параметри са си в норма (пробвах и с друга). Направи ми впечатление, че ECUто беше малко топло и затова го смених с друго (от на един приятел-колите са същите), но пак няма искра след бобината. Ако някой е имал подобен проблем нека сподели! Благодаря Предварително !!!
  12. Проблем с DPF филтър

    Здравейте, Тази седмица смених масло и всички филтри, покарах колата около 300 км, за пет дена - едно отиване и връщане Пловдив, Хасково и всеки ден на работа и обратно. Филтъра пак влезе в режим на прочистване, изпънах я на 3к обр, в продължение на 20 км. Много бързо се самопочисти, след това компютъра на колата ми даде, че маслото е на 58%!!! Вдигнах щеката, маслото е бистро, като чисти ново. Това предполагам означава, че предишния собственик го е сменял редовно, на време за да не почернява, както нормално следва за дизеловите коли. Обслужването е правено в добър сервиз, с много добро масло, обслужването се случи буквално пред очите ми. Зареждам само avio и g-drive, до горе. Ако продължава така излиза, че трябва да давам по 200 лв за масло и филтри на всеки 2000/ 2500 км. Става нещо... ако някой има някакъв опит с подобен казус, моля пишете. Чета из сайтовете за тези DPF's, че причината за подобни проблеми е навъртането на мн градски километри - служебната ми кола е Рено Меган 2013 год 1.5 дизел, 110 к.с и подобни номера не ми прави, почиства се на 2000/ 3000 км. а я карам почти, само градско в София или Пловдив.
  13. ел. схема за опел 1.4si

    Тук има схеми за Corsa B - http://opel-corsa.5go.ru/html/13_37_1.htm и по-конкретно тази би трябвало да Ви свърши работа
  14. Нови амортисьори

    тампоните са еднакви - няма значение ляв/десен
  15. централно със дистанционно-проблем

    Покрай братовчед ми разучавам този модел автомобил Не ми е при сърце и не съм се интересувал кое къде е, но логиката показва, че трябва да е с комфорт модула заедно - в прага долу в краката на пътника (калника) от вътрешната страната на колата. Има вероятност да има изгорял предпазител или липсващ такъв, но разбрах, че точно при Вектра Б този модул дава дефекти!
  16. Аномалия с хидравликата

    Вероятно има проблем тогава с плюсовата клема към акумулатора или с не добра маса на към алтернатора. Слабо място на този модел е че самите клеми са изляти и кабела прави едни странни чупки и често там е хлабав и дава лоша връзка. Както вече по-горе самата помпа е голям консуматор на електроенергия и според мен проблема е електрически, щом над 2000 оборота казвате, че хидравликата я има. Можете да опитате с подмяна на клемата, но преди да отрежете старата клема вижте дали имате достатъчна дължина за да се включи към акумулатора (При мен стана с пускане направо на нов кабел) Много вероятно сменените четките да са само на думи или некачествено направен ремонт/профилактика на алтернатора.
  17. Аномалия с хидравликата

    Помпата на хидравликата. TRW от първите години прави проблем и е електрическа. Зависи и от напрежението в бордовата система. Това по спомени. Не знам вече дали има ремонтен комплект и колко ще струва.
  18. Аномалия с хидравликата

    Забравих да добавя, че са сменяни четките на алтернатора миналата година както и акумулатора. Предположенията са за дефект в ел системата на автомобила. Поне това, което съм получил като информация до момента. Ако има яснота ще дописвам, благодаря ви!
  19. Аномалия с хидравликата

    И един съвет: Помоли някой дето има такава кола да ти я пробва. Тази цена нещо ме притеснява. И друго: Турбото "не се включва" при 1 800 оборота.....щото може и това да чуеш.... Тръгва по от рано и не се чувства като ритане...Казвам го от опит при моята покупка. Успех.
  20. ел. схема за опел 1.4si

    Колеги обиколих стотина сайта и така и неможах да намеря схема за радио(аудио система) моля ако някой има да помогне. Някой си е играл с жичките, връзвал както му дойде на акъла и като свалих радиото всичко беше наопаки. Незнам как не се е запалила тази кола. Половината оголени си стоят другата половина снабдявани по най неграмотния начин. Та мисълта ми беше да видя схемата за да мога да си ги свържа на ново.
  21. Аномалия с хидравликата

    Проблема е в алтернатора и слаб акумулатор! Провери все пак дали е омаслена самата рейка! Закарайте колата в сервиз да и направят диагностика, за да се изясни ситуацията по проблема (едва ли ще вземат повече от 40-50лв.) Самата хидравлична помпа е електрическа и консумира доста ток. Вероятно четките на алтернатора са отишли и затова няма мощност да подаде към електрическата помпа. А за цените които сте написал, вероятно доста са Ви подвели Това е 20 годишна кола, която както сам казахте е за 1000лв, втора употреба части може да сверите цените с http://www.megaparts.bg или във фейсбук групите за части на Опел - около 10 са в момента такива. Смятам, че за първа кола, е добър избор, евтина поддръжка, много части и малък разход.
  22. Търсих по моргите, дебна и колите на части. Никъде няма. Утре ще звънна в официалния магазин, но предполагам, че ще дерат кожи там. Благодаря все пак!
  23. В някое представителство на марката или по моргите.
  24. Моля за съдействие , как се сменя предна габаритна лампа на ОПЕЛ КОРСА Ц
  25. Аномалия с хидравликата

    Здравейте! Като абсолютен начинаещ шофьор (взех книжка преди 3 месеца) и на мен ми предстои закупуването на първия автомобил. С един мой съученик почти стигнахме до сделка за Астра Г 1998г 2.0 82к.с. дизеларка. Прикачвам линк за пълни спецификации на автомобила: https://www.auto-data.net/en/opel-astra-g-2.0-di-16v-82hp-2444 . Има следния проблем, като се запали колата няма хидравлика, след форсиране до 2000 оборота всичко се оправя и няма проблем. Според вас от какво може да е проблема? Маслото на кормилната рейка или електрически проблем, тъй като според собственика е с ел. усилвател, а по данни на аутодата е с хидравлика и малко ми е неизвестно още. Идеята е дали е от помпата, че до колкото разбрах там става въпрос за 2,3 хиляди лева нова или 700лв ремонт втора ръка. Колата ще я вземам за 1000лв и не си струва да сменям каквото и да е било в тези ценови диапазони. Благодаря ви за отделеното внимание и лека вечер!
  26. Проблем с DPF филтър

    Здравей, ето някои основни неща, които трябва да знаеш: 1. ДПФ-а обикновено се регенерира сам през около 1000-1200 км. 2. За да започне регенерация трябва да е пълен, а двигателят да е достигнал работна температура. 3. Че е започнала регенерация се разбира по по-високият моментен разход - примерно ако караш извънградско с постоянна скорост ще видиш как изведнъж ти се покачва разхода без да си направил каквото и да било. След като приключи, разходът се връща към нормалните си стойности. Важно е, по възможност, да не прекъсваш процеса! 4. ДПФ-а се задръства по-бързо ако се кара предимно градско на кратки разстояния. 5. Ако ДПФ-а се е задръстил и трябва да бъде регенериран на таблото ще започне в движение да примигва лампата за подгрева - тогава загряваш двигателя до нормална работна температура - поне 85 градуса и караш колата около 25-30 км. на ниска предавка и високи обороти - около 2500-3000 об./мин. 6. Това 70% и 30% ти е показание за живота на маслото според компютъра. Принципно изгарянето на саждите става като се впръсква нафта в ДПФ-а и ако прекъснеш процеса, тази нафта влиза в маслото - затова ти и пада показанието за остатъчния му живот. 7. Няма нищо специално в избора на масло - гледаш си препоръчания вискозитит и караш!
  27. Проблем с DPF филтър

    Здравейте, От скоро съм на Opel. С баща ми заедно сменихме марката след дълги надявам се качествени проверки, какво да вземем отговарящо на бюджета ни. По темата ако може и аз да задам въпрос? От 1 месец аз купих Astra j 2012, дизел 1.7, 125 к.с. Първия ми Opel и първия дизел. За този месец вече 2 пъти влиза в този режим на прочистване. А маслото след първия път ми падна от 70% на 30% а лед втория сигнализира вече, че е за смяна - преди да купя колата в Опел Ст загора ми казаха, че ще трябва да го сменя след около 5 000 км. Нормално ли е толкова често да влиза в този режим и понеже до колкото разбрах по време на почистването DPF-a ползва за циркулация масло от картера, сега някакво по-специфично за такива автомобили ли трябва да сложа? Благодаря предварително.
  1. Зареди още активност
×