Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Днес
  2. P1130

    Според мен при не натиснат педал /затворена дроселова клапа/ имаме по-голямо разреждане, от колкото при натиснат педал. Говоря за във входящите колектори. Тези вакууми съм ги играл с механична инжекция на друг вид кола... Дето пак има регулатор на налягане... Както и да е. Митко, не отговори на въпроса ми за вида на въпросния регулатор при теб. Въобще ли няма кабели по него?
  3. Вчера
  4. Мнения и препоръки за Мерива Б

    Здравейте,ако в възможни малко компетентно мнение относно Мерива Б . Харесал съм този автомобил и се чудя какъв да бъде двигателя Бензин или Дизел -моля за вашето впечатление от двигателите? Чудя се и се вайкам каква да е дизел или бензин ,като гледам на пазара се продава вече повече бензиновия мотор ,това може би ще е по добре в бъдеще ,но не знам /дайте мнение/ благодаря ви. и още нещо ако може да ми кажете -за което ще съм много благодарен . Дали да е Меривата от 2011г нагоре или Сеат Алтеа от 2010г нагоре или Тойота Версос. 2009г нагоре. Благодаря на всички Ви за мнението.
  5. Последната седмица
  6. P1130

    В клапана има мембрана която се управлява вакуумно. В тунинг регулаторите има винт ( и манометър) с който можеш да регулираш налягането в бензиновата рейка. Колкото по-голямо налягане - толкова повече гориво за единица време при команда за впръскване. Но без валове и софтуер е излишно гориво в ауспуха Регулатора е прост механизъм - влиза гориво и има пружина, която от завода е зададен със стойност примерно 3 бара и мембрана която прави така, че пружината да охлабва натиска или да подсилва натиска и да пропуска към обратно излишното гориво (налягане) към резервоара. При натискане на педала в смукателният колектор се получава разрежение (вакуум) към който е свързан и въпросният клапан за регулиране на налягането в рейката. Когато мотора работи на празен ход и по-малки обороти вакуумът е по-слаб и не се нуждае от максималното налягане на бензиновата помпа (около 4-5 че и до 6 бара ), а когато са по-високи обороти вакуумът е по-голям и съответно издърпва и притиска повече пружината, която не позволява налягането да е по-малко от 3 бара.
  7. P1130

    Благодаря за включванията. Диагностиката ми е хубава но не е професионална и някои работи не може да прави. Това с клапана ще го направя но ми е натоварено нещо и ще изчака малко. Да не би да има цедка някъде по рейката и от там нещо да бърка,нещо от рода на това -
  8. P1130

    Добре де, па измий го тоз клапан... :-) Само не и с кориселин
  9. P1130

    То ако не се чете налягането с датчик, а се осланя на показанията на ламбдата, би трябвало компа да го тълкува, че като не може да намали дозите чрез дюзите, щото явно показанията на ламбдата го искат.....значи е твърде високо налягането в рейката... Знам ли? Ти сменя ламбди... Ако показанията са им извън норми, компа ще напише или, че няма връзка или късо... Явно не се излиза от стойностите, но не се и отчита коректно. Добре де, можеш ли принудително да поставиш въпросния клапан да държи ниско налягане в рейката и при натоварване на двигателя да видиш дали ще отчете бедна смес? Демек да го орежеш от към гориво. Ламбдата трябва да го засече. Не разбрах въпросния клапан въобще има ли кабели по него или е напълно с вакуум управление.
  10. P1130

    Възможно е някакви алгоритми в ЕКУ-то за времето на впръска и количеството гориво което преминава през него и отчитането на богата смес от ламбда сондата. Точно така е колега както казваш,защото грешките бяха две. Интересното е,че от петък когато с диагностиката "разръках" нещата и изчистих грешките не са се появявали повече. Благодаря много за включванията,ще ви държа в течение.
  11. Earlier
  12. P1130

    Това е сравнително прост мотор и ЕКУ-то няма информация директно от датчик за налягането в рейката. При новите мотори с директно впръскване има такива датчици на помпата за високо налягане и в края на рейката комбиниран с клапана за регулиране на налягането и горивото което се връща в резервоара. На самата рейка има вентил който служи за диагностика на налягането на горивото. Под пластмасова капачка има игличка - нещо като този на гумите. Служи за диагностика на подаване на горивото от бензиновата помпа. За да е високо налягането трябва да проверите маркуча за обратното гориво и регулатора му. В този мотор е странно как се получава информацията за налягане Възможно е някакви алгоритми в ЕКУ-то за времето на впръска и количеството гориво което преминава през него и отчитането на богата смес от ламбда сондата.
  13. Проблем с климатроника

    Като пуснеш на 4 степен работи ли? Има един резистор който регулира от първа до четвърта степен колко волта да дава ако си на 4та степен е вързан директно към 12 волта което е директно към акумулатора. Ако работи на 4та а на другите степени не, смени и виж, от него ли е проблема ?
  14. P1130

    Не му разбирам много на този мотор,може и да има,знам ли. То мога да проверя всичко стига да знам кое да пипна. Мога да сваля кората и да снимам,тогава трябва да се включат колеги и да казват кое да се прегледа.Но като гледам форума колко е активен това ще е мисия импосибъл. Аз се опитвам да повдигна духа във форума,и се включвам винаги когато ми е възможно,но явно не се получава.
  15. P1130

    В другата ти тема, колега беше писал за евентуално лошо смесообразуване. Чудно как компа разбира, че налягането в рейката е високо. Датчик ли има?
  16. Дизел в Маслото!!!

    Върви си нормално,ускорява добре ...вчера карах зад нея като помолих човека който кара да я настъпи хубаво и забелязах леко пропушване на черен пушек,но за мен е нормално на това настъпване да пусне малко черно,но както и да е .На някаква диагностка показваше ,че дюзата на трети цилиндър подава повече гориво по време на работа на мотора.От както открих проблема всеки ден научавам за нови и нови двигатели 1.9 мултиджет на различни марки с този проблем и започвам да съжалявам горчиво за избора си.
  17. P1130

    Благодаря колега.Ще проверя всичко пак по системата.
  18. Дизел в Маслото!!!

    Ако колата върви нормално и няма проблеми с ускорението е добре да се погледнат живи данни или лог за корекция на подаване на гориво към дюзите. Ако е голяма корекцията вината е в тях. Ако не върви както трябва търсете проблема в дебитомер, температурни датчици. За жалост много мотори имат този проблем с DPF.
  19. P1130

    https://opel.7zap.com/bg/car/t98/g/0/53-5/ Намира се на горивната рейка в единият край където влизат маркучите за гориво.
  20. Дизел в Маслото!!!

    Да това е съмнението на майстора,дюзите бяха изпратени някъде където каза,че работят мн качествено и заключението е ,че разпръсквачите не работят коректно по думите на майстора и до колкото разбрах подават повече гориво от необходимото. Лично аз не мога да се съглася ,че от това ще меси дизел с маслото и за това му казах да я сглобява и да си я взимам,понеже ми искаха 200 лв за бройка без да ми дадат гаранция ,че проблема ще се оправи.По принцип не една кола съм карал при въпросния майстор,спасявал е и тотални бръкми,доста добре се справя и с електрониката-чипосвал ми е коли,изключвал ми е ЕГРи препрограмирал е компютри и т.н и твърди,че и на други Зафири е махал ДПФа и е сигурен,че го е изключил и този коректно,но някакси не ми се вярва от това повече подаване на горивото да се пълни картера с нафта.Ще видя сега като имам малко време ще я закарам на друг препоръчан човек за мнение
  21. Здравейте, приятели! Имам проблем с намиране на здрава цилиндрова глава за опел вектра А 1.8(досега съм намерил 3 глави и трите пукнати) Затова въпроса ми е глава от Вектра А 2.0.115к.(ревезирана готова за монтаж) става ли двигател 1.8.Ако имате някакви идеи и препоръки ще се радвам да споделите.Благодаря предварително и лека вечер!
  22. Здравейте, приятели! Имам проблем с намиране на здрава цилиндрова глава за опел вектра А 1.8(досега съм намерил 3 глави и трите пукнати) Затова въпроса ми е глава от Вектра А 2.0.115к.(ревезирана готова за монтаж) става ли двигател 1.8.Ако имате някакви идеи и препоръки ще се радвам да споделите.Благодаря предварително и лека вечер!
  23. P1130

    Гледах ги.Бяха здрави. Ко е е регулатор,....
  24. P1130

    Мисля, че регулатора на горивото на този мотор се управлява с вакуум. Възможно е да са спукани меките връзки към дросела или самият регулатор в които влиза тръбичката за управлението му.
  25. P1130

    Здравейте колеги. Тази грешка се появява от известно време е чека свети. В нета открих доста интересно инфо за нея. Прилагам : P1130 OBD-II диагностичен задвижващ механизъм (P) код за неизправност Описание P1130 OBD-II Код на неизправност Липсата на адаптер за гориво на адаптер HO2S Limit е една от дефинициите за P1130; въпреки това производителят на вашите превозни средства може да има различно определение за кода P1130. Моля, проверете по-долу за вашия P1130 код. Основна причина за P1130 Code Причината за P1130 OBD-II код за неизправности в двигателя е горивото в релсите / налягането в системата - твърде високо. P1130 Основното нещо, което трябва да проверите, е да се провери работата на VCT соленоида. Търсите залепващ или залепен VCt електромагнитен клапан, причинен от замърсяване. Обърнете се към специфичното ръководство за ремонт на превозното средство, за да извършите тестове на компоненти за VCT модула. Кое е VCT соленоида. Знае ли някой къде се намира при 1.8 XE мотора на Зафира А 2002 год? Ако може някой да качи снимка.
  26. Дизел в Маслото!!!

    Съмненията Ви на майстора за некоректно подаващи гориво дюзи ли е? Защо не намерите стенд където да измерят количество и качеството им? Диагностика в Стефанов би трябвало да покаже дали има следящ параметри за работата на DPF и дали е правилно изключен.
  27. Дизел в Маслото!!!

    И според мен е така,но майстора не иска да ме чуе и твърди,че всичко било изключено,дори му обяснявам какво значи мигащата лампичка за подгрева на Опел и пак не се съгласява....сега ще дам една камара пари за мерене на компресия нещо си по дюзите и ала бала и проблема пак ще е налице. То въпроса най-вече е за читав майстор в Пловдив който ще ме чуе и ще оправи проблема
  1. Зареди още активност
×