Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
krezoo57

Нафта има, акумулатора върти, но не пали

Recommended Posts

Здравейте братя фрнтери! Мойта е 2.2 DTI 99-а год. и днес за пръв път ми направи номер, и то какъв! Акумулатора върти, нафта има, температурата е +5 гр.С (през миналите много по-студени дни си палеше сутрин след две подгрявания без проблем)...абе нещо стана, и подозирам ,че е по помпата. При първото въртене се опита да припали и аз върнах ключа, но не можа и след това край-само си върти без никакви признаци на припалване.Акуто ест. накрая падна и се прибрах да ви питам.Какво може да е ? Преди две седмици претърпях тежка операция в Пирогов и в понеделник 7 .02. трябва да отида на контролен преглед, а няма с какво, аз живея в Пирдоп, тук има 1-2 сервиза , но не съм сигурен ,че могат да се справят...Ще бъда благодарен на всеки, който ме посъветва как да изляза от гадната ситуация!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай на дърпане,щом е опитала да запали, на дизела му трябва силен ток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мнението на един местен "специалист" по дизели проблема най-вероятно е в електронния блок за управление на помпата. Някъде ги поправяли, но не знае къде.Нов струвал над 2 000лв. Вярно ли е това,колеги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а диагностика направихте ли и на машината ??? не е невъзможно и помпата да е сдала багажа ! :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареди си акумулатора и опитай отново От там нататък електронна диагностика дали електрониката ти е здала багажана на око и ухо не става помпата е на БОШ така че логично е да се обърнеш към техен сервиз свалянето на помпата с диагностиката и подмяната на уплътненията на помпата+уплътненията на дюзите и ремонт на стартера 570лв ел блока мисля че е около 1200лв дано да не е той може също да се окаже и имобилайзера да е загубил връзка с ключа ако имаш резервен опитай и с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте братя фрнтери! Мойта е 2.2 DTI 99-а год. и днес за пръв път ми направи номер, и то какъв! Акумулатора върти, нафта има, температурата е +5 гр.С (през миналите много по-студени дни си палеше сутрин след две подгрявания без проблем)...абе нещо стана, и подозирам ,че е по помпата. При първото въртене се опита да припали и аз върнах ключа, но не можа и след това край-само си върти без никакви признаци на припалване.Акуто ест. накрая падна и се прибрах да ви питам.Какво може да е ? Преди две седмици претърпях тежка операция в Пирогов и в понеделник 7 .02. трябва да отида на контролен преглед, а няма с какво, аз живея в Пирдоп, тук има 1-2 сервиза , но не съм сигурен ,че могат да се справят...Ще бъда благодарен на всеки, който ме посъветва как да изляза от гадната ситуация!

 

Здравейте!

Не пускам нова тема, защото докато чета описаното от колегата все едно описва моя проблем. В темата обаче не видях какво е решението на проблема. През август при диагностика с компютър показа, че има проблем с релето за подгряване. През октомври ми направи описания проблем. Естествено веднага смених релето и свещите. Когато се наложи да я карам до сервиза я паля с дърпане и на 5-та пали без проблем. Докато е топъл двигателя си пали от раз и си върви нормално. На сутринта отново опитвам да запали, при първото завъртане на стартера се опитва да запали и гасне. Следващите опити вече върти само на стартер.

В сервиз почистиха и всмукателния колектор. Надявам се някой да сподели как се е преборим с този проблем

 

Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук във форума продават OP-COM, ако имаш лаптоп, вземи си един такъв, ще ти помогнат да го инсталираш и да си направиш сам една диагностика, и пиши какви са ти грешките от нея тук. Без да знаеш какви са грешките има да търсиш и да буташ със седмици.

 

Сподели какви лампи ти светят по таблото.

Редактирано от GTipo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги първо ......ако когато въртите на стартер свети чека и не изгасва то проблема е наи веруятно в помпата ,,до колкото знам има едно момче ги прави на място и излиза около 120-130лв..............АКО КОГАТО ВЪРТИТЕ ЧЕКА ГАСНЕ И ПАК НЕ ПАЛИ ТО НАИ ВЕРОЯТНО ТРЯБВА ДА СЕ ПОДМЕНЯТ ВСИЧКИ МАРКУЧИ НА ИЗЛИШНАТА НАФТА,ЗАЩОТО АКО ИМА НЯКОИ СПУКАН КОЛАТА ЗАСМУКВА ВЪЗДОХ И НАФТАТА СИ ПАДА В РЕЗЕРВАРА.........ТОЗИ РЕМОНТ ИЗЛИЗА 10 ЛВ. ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ СЕ ЗАКУПИ МАРКУЧ НА GEITS ,КОЕТО ГОРЕЩО ПРЕПОРЪЧВАМ....ПОРАДИ ВТОРИЯ ПРОВЛЕМ СИ КУПИХ ФРОНТЕРА Б ЗА 2000ЛВ. ТЕЗИ ПРОВЛЕМИ СА ПРИСЪЩИ ЗА ВСИЧКИ ДТИ ДВИГАТЕЛИ НА ОПЕЛ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега мартидим твоя проблем може би е от оплътненията на дюзите защото ако са маркучетата за излишната нафта колата няма да запали и на дърпане,дори и да запали ще няма да има ниски обороти -само високи.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
колега мартидим твоя проблем може би е от оплътненията на дюзите защото ако са маркучетата за излишната нафта колата няма да запали и на дърпане,дори и да запали ще няма да има ниски обороти -само високи.......

 

моята Фронтера също го направи този номер и се оказа че е от уплътненията на помпата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×