Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
h8r

Угасна и не иска да запали

Recommended Posts

Беше ми свършил бензина на корсичката.

Снощи сипах 3 литра колата си запали всичко нормално. Сутринта тръгвам към бензиностанцията да заредя и от там на работа колата приклювка и угасна. След дълго въртене се чуваха единични детонации опити да запали но толкова.Налях още бензин с туба като си мислех,че са били малко 3-те литра. Колата пак не запали.

Ток има да те убие проверих веднага. Съмнявам се,че или е замръзнал бензина някъде по тръбопровода или помпата е засмукала гняс от дъното на резервоара и е приключила. Вдигнах задната седалка да отварям помпата но се оказа,че не е като на кадета през ламарината минават само кабели към резервоара няма никъде капак който да сваля за да стигна до помпата през купето. Как се вади помпата? :blink: Оставил съм я днес на слънце и се надявам към 17:00 като си тръгна от работа и се прибера да е се е размръзнала ако е замръзнала тунджата. Ако ли не ще я задърпам до гараж и там ще я сгрея с печка и ще търся повредата

Редактирано от h8r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мойта корса Б 95 година е точно под седалката има капак твпойта да не би да е външна братле няма друг начин или капак или външна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което успях да установя до момента по проблема с паленето е следния. Давам контакт помпата вдига налягане и изключва. Имам няколко предположения или е замръзнал тръбопровода някъде,или сум натъпкал бензиновия филтър с боклуци от дъното.

Помпата не съм залягал отдолу да гледам къде се намира но определено не е под седалката с капак :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли да я запалиш с бутане.Аз онзи ден мойта я оставих с резерва който го дават като светне лампата за горивото и като свърших нощната смяна на работа беше студено към 5 :00 сутринта и не можах да запаля.И аз като теб налях 3 литра в едно шише,но пак не запали,а ток имаше и с брат ми решихме да я бутнем и я запалих на скорост,вдигна си оборотите след като запали и след това сама си ги свали.Ако не си я палил с бутане ако искаш пробвай,може да се окаже,че си имаш като мойта случка онзи ден

Редактирано от cross

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хъммм не определено на бутане няма да запали. Та стартера си върти двигателя.

Тази сутрин проверих дали не е запушен филтъра и дали работи помпата. Помпата си хвърля бензин.

Сега следобед като ми донесат инструментите ще сваля капака на моноинжекцията да видя дали пръска моноинжекцията.

:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли проблема да ми идва от капачката и палеца ?

Датчик на колянов вал?

Понякога пали на 3 цилиндъра ли незнам на колко и след като поработи се оправя.

Така и стана онази вечер не запали на 4-и цилиндъра след това се оправи.

:help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палец - сменен.

Капачк - сменена.

Кабели на свещите сменени.

Бензин има да те удави.

Ток има да те убие.

На дърпане не пали.

 

Датчика на коляновия вал или комутатор ще е ???Или ако има други идеи казвайте!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дърпаш гърми ли? Опитва ли да припали?Провери за счупен привод на делкото кък разпределителен вал, можеш да разбереш ако палеца се върти свободно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сам си отговори комутатор или датчика на коляновия вал ... По принцип понякога когато е повреден датчика на коляновия вал не пуска ток на бобината това при x16szR ...пробваи първо с комутатор :th_up:

Редактирано от vencity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега датчика на коляновия вал ще е на една позната имаше сащите признаци и се оказа тои

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички бензинови корси бензиновата помпа е под задната седалка . Там е работата че ти търсиш като на кадета помпата да е на болчета и да я развиеш и извадиш. Да ама не тука не е така ами е на пръстен който се завърта и се отваря капака помпата остава вътре захваната в стойка в резервоара. Вероятността да си прецакал помпата е много голяма. Тия помпи остане ли без бензин засмуче ли малко въздух и се стапят . Провери по най елементарният начин дали ти работи помпата без да вадиш бензинова помпа. ИЗвади единият от маркучите на моното за бензина те са общо два . Почни да въртиш на стартер и виж дали хвърля ако бензин или само прокапва. Ако бензина тече яко значи помпата работии проблема е някъде другаде. Макар че лично мен много ме съмнява да се скапе нещо друго след като чета какво си направил . Като дадеш на контакт е нормално да чуеш долу в дясно от краката на пасажера чаткане на реле тове е релето на бензиновата помпа, но това неозначава че вдига бензин то може да си чатка ама бензиновата пома да е стопена в резервоара.

Редактирано от aan_astra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих бензиновия филтър и кото въртя стартера си хвърля бензин с голям дебит.

Помпата работи гледах я хвърля и дюзата също.

От бубината като извадя кабела хвърля ток та да те убие.

При дърпането само клювка и гърми чат пат в гърнето.

От опит мисля,че не е комутатор. На кадета ми който беше Ц16НЗ като се беше скапал комутатора нямаше ток.

Палеца когато го нахамутих пробвах не се върти свободно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колеги поправете,ако греша,но ако е от комутатора вьобще няма да има ток!Ток бие от кабела на бобината та чак та..ците ми изтрьпнаха!На Кдетора беше така скапе ли се комутатора никакьв ток!А в този случай има :) А кьде се намира този датчик на коляновия вал да ориентирате???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, абсолютно същия проблем се случи и при мене и не съм го разгадал. Ето моята история. Прибирам се в неделя от опел срещичка към 23 часа всичко точно без никакви проблеми. Понеделник сутринта ставам за работа отивам и не иска да запали. Прави точно това което казваш ти.. върти стартера и леки детонации, аха да запали ама не. Оставих я и тръгнах на работа. През обедната почивка отидох до колата мъчих я поне 10 минути (буквално) на стартер, много се бях ядосал, и без да спра около 10 минути на стартер (добре че акомулатора ми е нов :D ) давах и газ какво ли не правих.. меришеше на бензин и най-нракя запали, но на 3 цилиндъра. Покарах я 2-3 километра и я спрях. След около 4 часа запали (пак с малко мъчене, но малко) паркирах я до нас и така 3 дена не я бях пипал. Пробвах да запаля и пак не искаше. Мъчих я пак... запали и пак на 3 цилиндъра изфорсирах я и се оправи. Покарах я половин час хем да се позареди малко акомулатора хем да я поразтъпча малко. Тогава забелязах че нямах никакви токове. Тоест плафона ми не светефеше, сд-то ми не светеше, дисплейчето светеше но като натисна клаксон изгасваше (и не свирише клаксона),и аварийните не работиха (иначе мигачи си имах), също така когато давам газ температурата на двигателя стрелката отиваше до най-крайно положение (тоест след 110), а когато карам по енерция спадаше, до реалното.. Спрях я пак без да я карам 1 седмица, и една вечер слязох да я запаля да я покарам, но пак не запали. Мъчих я около 15 минути и умря акумулатора. След като умря акомулатора реших да проверя бушоните. Първия бушон беше изгорял (20А) смених го и тоците се оправиха, и колата запали като по чудо (хем акомулатора беше тотално умрял, едвам въртеше) покарах я около 30 минути, такива сопи й играх да се зареди акомулатора, и я паркирах и от тогава (вече 1 седмица) не съм влизал в нея да видя дали ще запали. Мисълта ми е че като смених бушона и запали от раз, но незнам дали се е оправило, понеже не съм слизал да пробвам дали ще запали. Знам че е дълго, но на който му се чете и се е сблъсквал с този проблем, нека каже как да се оправи. Поздрави :))) И дано да съм помогнал на автора на темата, въпреки, че не съм намерил решение на проблема. Трябва да сляза утре да видя дали ще запали или проблема си седи.

Редактирано от pu3Xopuse

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушоните също са проверени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата запали. Свалих свещите и се оказа,че са омаслени. Почистих ги и колата запали.

Тук вече се налага най-вероятно смяна на гумичките. Няма мръсни картерни газове не духа от пръчката.

Когато се видя в парици ще я закарам на сервиз. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колата запали. Свалих свещите и се оказа,че са омаслени. Почистих ги и колата запали.

Тук вече се налага най-вероятно смяна на гумичките. Няма мръсни картерни газове не духа от пръчката.

Когато се видя в парици ще я закарам на сервиз. :th_up:

 

Аз неска запалих мойта и запали без проблем. В смисъл на първата детонацийка. Но незнам до кога ще пали. Моя мотор като отворя капачката за маслото духа, като махна щеката пак духа даже и плюе малко масло :D Знам, че е зле, но и без това мисля да го сменям. Затова не го правя. Но проблема с паленето за сега се оправи. Не съм си махал свещите да ги видя в какво състояние са, но сигурно и те няма да са цвете за мерисане :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с картерните газове го остави на някои друг ... няма как да не ти духа от капачката все пак вала е там ... по твоята логика като сложиш c20ne ще кажеш ,че е скапан мотора ,там духа още по стабилно аи няма предпазител на вала ... Спор няма има някаква мярка колко да духа от там но не чак толкова много ...

Редактирано от vencity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мрьсницата отново е на пьтя :)

 

Благодаря на всички колеги :) за сьветите :)

 

Голяма помощ сте ей да знаете :)

 

Респект кьм сьздателите на този форум!Благодаря ви колеги :)

 

Браво колега h8r добре си обяснил какьв е бил проблема.

Та колеги сьвет от мен!Преглеждайте си свещите за да не ви болят главите и да се лутате и чудите какво става :) Човек не се е родил научен!

:wave::th_up:

Редактирано от civilen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×