Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
karata

Направлението на въздушния поток сякаш не работи

Recommended Posts

Колеги здравейте,

имам следния проблем: Средната духалка духа винаги независимо в какво положение е регулатора на въздушния поток,а докато не я затворя в краката едва се усеща че духа въобще при положение че превключвателя на въздушния поток е в положение <към краката>. Освен това като затворя клапата на средната духалка от нея почва да духа студено (т.е. ако парното е пуснато спира да духа топло и духа студено- другите духалки си духат топло, а ако им затворя клапите спират да духат въобще).

 

Някакви идеи?

ps: съмнявам се дали регулатора на въздушния поток изобщо работи, въпреки че като го въртя сякаш не е повреден- има някакъв опит да превключва но какво се полуава напрактика....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобявай конзолата и виж дали клапата не задържа някъде,или има проблем с жилото,или с въздуховодите.Без разглобяване няма да минеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все по-често чувам това мнение. Явно лятото ще пада разглобяване. По-странното е, че никъде не срещнах подобен проблем.

Чудя се при вас като се насочи въздушния поток към краката от средната духалка продължава ли да духа или спира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

независимо от положенитео ( крака,стъкло,стъкло и крака) централните духалки си духат... тях си ги спираш от техните си врътки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с корса средните духат винаги когато не ги искам ги спирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А докато е пуснато парното зимата и спрете средните духалки от клапите почва ли да духа студено от тях (при мен духа слабо не се усеща по ръката когато е върху скоростния лост). Ако и при вас е така ще излезе, че всичко си е нормално.

Просто ми направи впечатление, че в един Форд Фокус като му врътнеш превключвателя на положение крака и средните духалки спират да духат- та затова си и помислих, че и при Астрата вероятно трябва да е така.

 

Благодаря на всички. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай ти и при мен е така и на мен все ми е студено на дясната ръка, иначе другите ще ме запалят . Да не е така заради климатроника бе ?

Редактирано от bimbo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
независимо от положенитео ( крака,стъкло,стъкло и крака) централните духалки си духат... тях си ги спираш от техните си врътки.

 

духат ма студено колега. когато си на парно зимата.

Редактирано от bimbo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,

И при мен е така, при включено парно, когато спра средната духалка от нея духа слабо студено.

Още нещо, освен от духалката усещам слаб студен поток и откъм пепелника или процепите около него.

Предполагам от някъде взема студен въздух, но не ми се разглобява всичко без някаква идея какво да търся.

Надявам се някой да даде правилната идея от какво може да е.

Редактирано от vbbx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата vbbx :

Много точно си описал положението колега :wave:

Надявам се някой наистина да се е сблъсквал с този проблем и да каже лек за него. Иначе така на сляпо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е същата история.Вече си мисля,че модела такъв.Отварях средната конзола –жилата са по реда си.И за през зимата въпроса го реших с дунапренова гъба-запуших плътно средния отвор -да не ми духа студено. А пък лятото ще се разглобява основно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колеги, когато караш зимата и искаш да не ти се изпотява стъклото, да ти е топло на краката и в същото време да не ти се доспива....това е начина.

Преди време карах мерцедес 124 и там е така. Абе, поизмислили са ги опелчетата.

Пък, ако не искаш да ти духа от средната конзола просто завърташ ръкохватката и ако клапата уплътнява добре всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

замразяването на дясната ръка не ми изглежда удачен метод против заспиване, особено като се има предвид, че работи само зимата.

Убеден съм ,че има некакъв проблем и ще го открия като се позатопли малко.

 

Докато пиша се сетих за един виц по въпроса:

- Дядо ми умря спокойно в съня си.

- За разлика от крещящите пътници в колата му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен положението е същото като при автора. Средната духалка духа студено и е мног дразнещо, че клапата не затваря плътно, но с времето при тези Астри средната клапа се измята и спират да затварят добре. За студения въздух от средната клапа незнам дали е проблем или не. Чувал съм от един майстор, че нарочно било така за да влиза свеж въздух, но не ми звучи много правдоподобно.

Редактирано от diyan_hristev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам коментарите все повече се обеждавам, че това си е нормално (фабрично или не явно при всички е така) което значи, че ще си карам така и....

 

На добър път на всички! Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,ако сте забелязали,като махнете лявата решетка на средната духалка,вътре има една шпилка с която като я издърпаш напред се регулира колко да се отваря клапата.Друг е въпроса че с времето пластмасата почва да изпуска и клапата не може да затваря плътно,така че ако можете да навиете една гайка за контра ще затваряте клапата плътно без това да пречи на отварянето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
тая средната духалка е независима и при мен на Корсата духа студено от там и с постоянен поток от въздух, не зависимо как е настроено ключето за въздуха от таблото, и парното. Мисля си че са я направили само за лятно време да се пуска. Аз зимата я затварям а лятото открехвам на половина клапата й, има горе долу положителен ефект през жегите. :flag_opel:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е независима,като завъртиш ръчката на картинката със стрелките които сочат направо и надолу трябва да духа топло от средната духалка,това съм пробвал лично,а ако не работи-следва разглобяване и ремонт на средната конзола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не е независима,като завъртиш ръчката на картинката със стрелките които сочат направо и надолу трябва да духа топло от средната духалка,това съм пробвал лично,а ако не работи-следва разглобяване и ремонт на средната конзола.

Значи при Астрите е по различно. Аз също забелязах като завъртя ключа към картинката с права стрелка, от средната духалка въздуха се увеличава съвсем леко и това е само разликата иначе когато го врътна в краката или за стъклата, няма промяна...

Редактирано от dido8704

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промяна няма защото духалките са комбинирани така да се каже по две,неможе да духа хем в предното стъкло хем по средата па и в краката едновременно.За по-различно не е,на всички коли които съм карал средната духалка се включва заедно с тази за краката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е масов проблем :blink: При мене си духа как си намери за добре и като се затопли ще се разглабяме основно :wave:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

относно средната духалка ,тя е независима и единствения начи да се спре е от врътката ,а относно студения въздух ,наскоро четох в руско опътване за ползване ,че е нарочно студения поток за свеж въздух и намаляване риска от заспиване ако сте карали Мерцедес ,ще видите ,че и там германците са предприели същата мярка :) Лека вечер (:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×