Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
ArpecuBeH

Национален Рали Шампионат 2011 и Пистов Шампионат

Recommended Posts

Според човек, близък до националната спортна власт, една от промените, които предстоят ще е увеличаването таксата на лицензите. Всяка допълнителна дисциплина, в която състезателят иска да участва, ще се плаща с допълнителни 60 лв. на сезон.

Заради спорните въпроси около клубната принадлежност на пилоти и навигатори по време на рали Стари столици в Шумен, федерацията била подготвила специален текст, който детайлно регламентира участието на двама състезатели от различни АСК в един екипаж.

 

Това ще става само с разрешение от клуба на навигатора, като точките, спечелени от обединеният тандем ще бъдат на сметката на пилота. Предполага се, че това ще сложи край както на свободните съчинения, надраскани набързо с химикалка преди самия старт, така и на липсата на ясна регламентация по казуса.

 

Според източника на RallyXpress в точкуването на спечелените места в състезанията от първенството по рали, за 2011 г. е прецизирано правилото за бонус-точките. Както се казва – след дъжд качулка, която федерацията слага за пети пореден път през последните седем години.

 

БФАС ще използва допълнителните точки и през следващото първенство, като те ще бъдат разпределяни по точковата система на европейския рали шампионат.Има и прецизно определение за това колко трябва да бъдат километрите в първия ден от ралито, за да се присъждат бонусите.

 

За втора поредна година остава действащата за момента система от точки за ралитата (схемата на ФИА – 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1). Но източникът на RallyXpress казва, че не е запознат с това дали същите точки ще бъдат използвани и в останалите шампионати или състезателите ще продължат да получават своите активи по действащата до 2010 г. система (старият вариант на ФИА – 10-8-6-5-4-3-2-1)

 

54302772.png

 

 

ДОСЕГАШНИТЕ четири отделни групи, както и съставящите ги 16 отделни класа отиват в историята на българския автомобилен спорт.

УС на БФАС най-после се реши на радикални промени във формата на т. нар пистово първенство на България. Справка показва, че това е най-значимото изменени ев спортните правила в автомобилния ни спорт през последните 20 години.

В седемте старта догодина (за трета поредна година шампионатът започва с великотърновското трасе на), групите ще са формирани така:

:: Група 1 - автомобили до 1600 куб. см;

 

:: Група 2 - автомобили до 2000 куб. см;

 

:: Група 3 – автомобили над 2000 куб. см.

 

Това означава, че шампионати в отделните класове ще има само тогава, когато в състезанията са стартирали минимум по 5 автомобила от всеки клас.

 

28581561.png

 

 

Други:

 

Календар Планинско

 

80377945.png

 

Календар OFF ROAD

 

96504895.png

 

 

 

Източници:

www.bgnrc.info

www.bfas-bg.org

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:a049: Нямам търпение да идва Април месец :3:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марта да се пускаме в Търновското ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А Август на Рали Сливен.Тоя път съм изненадан,че ще е към края на Авгус,а не както беше преди началото на Септември

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

photo_verybig_707654_90be8_27522736.jpg

 

След завършването на 14-те обиколки за клас Макси /над 2000 куб. см/, това е подреждането на първите трима състезателя:

1. Илия Царски-Митсубиши Лансър

2. Константин Маршавелов-Митсубиши Лансър

3. Борис Борисов-Субару

 

Ето как изглежда класирането в клас РС /1600-2000 куб. см/.

1. Цветан Илиев-Хонда Сивик

2. Любен Каменов-Опел Астра

3. Илия Бояджиев-ВАЗ

 

Класиране в клас Супер /под 1600 куб. см/

1.Георги Пейчев-Фиат Пунто

2.Ерменко Ерменков-Ситроен Саксо

3.Ивайло Симеонов-Пежо 106

Редактирано от ArpecuBeH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предстоящото на 14-15 май рали е "Траянови Врата"

 

Рали „Траянови Врата” е събитие с 7 годишна история. От 2004 до 2010 година щабът на ралито се намираше в центъра на гр.Костенец.Тази година се премести в град Панагюрище.

Ралито е с маршрут общо 493,7 км от които 192,35 км специални етапа,разделени в 11 скоростни отсечки. Маршрута е компактен и са подбрани едни от най‐техничните трасета преминаващи през

много живописни и красиви местности в сърцето на Средна гора.

Седалището се намира в Комплекс „Каменград“ в гр. Панагюрище. Официалният старт/ финал и закрит парк е ситуиран на площада в центъра на града.

 

 

 

 

Събота 14 Май 2011

 

09:00ч Старт на ралито, Старт на Етап 1 Панагюрище център

15:45ч Финал на Етап 1 Панагюрище

17:00ч Публикуване на резултатите от Етап 1 и стартов списък за Етап 2 Център на ралито

 

Неделя 15 Май 2011

 

09:00ч Старт Етап 2 Панагюрище център

15:54ч Финал на Етап 2 Панагюрище център

16:30ч Церемония по награждаване Панагюрище център

17:00ч Прес‐конференция

 

17:00ч Заключителен технически преглед Панагюрище, ул.“Братя Дейкови“ №3 автосервиз „Алтона“

18:00ч Публикуване на прогнозните финални резултати Център на ралито

18:30ч Публикуване на финалните резултати Център на ралито

 

 

Карта:

 

karta_tra_vr_fd2f1_27523047.jpg

 

Етапи

 

section_1_2_f1615_27523051.jpg

section_1_ss2_7dd21_27523054.jpg

section_1_2_ss3_ss5_11e02_27523049.jpg

section_3_4_ss6_ss9_d3b47_27523057.jpg

section_3_4_ss7_ss10_e0bcf_27523059.jpg

section_3_4_ss8_ss11_8fcd6_27523060.jpg

 

Сервизен Парк :

 

servizen_park_panag_a6586_27523062.jpg

 

karta_e8088_27523063.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приключи "Рали Трааянови Врата 2011" 1-ви кръг от Националния Рали Шампионат , Класирането до момента е :

 

klasirane_trajanovi_4f5a8_27605626.jpg

 

Предстоящата надпревра е на 28-29 май 2-и Кръг от Националния Шампионат на Затворен Маршрут - Писта Дракон-I

 

drakon_7d2e2_27522768.jpg

 

track-drakon-big_2c1f5_27542277.jpg

 

o633730822232975000.png_02bce_27605663.jpeg

 

Дължина на Трасето - 1700 (1712) метра

Щирина на пистата - 10,5 метра

 

Брой Обиколки - 15

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завърши надпреварата на Писта Дракон 1 и ето го и класирането:

 

Клас Макси:

1. К.Маршавелов

2. И.Царски +2.602

3. Р.Дунев +1 LAP

4. Л.Мечков +1 LAP

5. П.Камбуров +1 LAP

5. К.Бенчев +1 LAP

7. В.Василев +1 LAP

8. Ив.Петков + 2 LAP

9. Д.Шишев + 3 LAP

10. Ив.Христов +19 LAP

11.Х.Георгиев +19 LAP

 

Клас РС:

1. Ц.Илиев

2. Ил.Бояджиев +8.745

3. С.Ковачев +19.789

4. С.Урумов +20.411

5. А.Тонев +26.112

6. С.Апостолов +54.423

7. П.Бакалов + 4 Lap.

8. А.Божилов мл. +15 Lp.

 

Клас Супер:

1. Ф.Петре

2. Й.Тодоров +12.544

3. Г.Пейчев +26.069

4. Ал.Антов +46.950

5. Е.Ерменков +47.500

6. В.Николов +1:00.615

7. В.Петров +1 LAP

8. И.Симеонов +1 LAP

9. Д.Петров +1 LAP

10.А.Павлов +1 LAP

Редактирано от ArpecuBeH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Планинско Търговище - 04-05 Юни

Трасето за провеждане на състезанието e с.Черковна – х.Младост. Дължината на трасето е 5100 м с минимален наклон 25% и в 2 манша.

 

Старт_Черковна_75ee8_27726258.jpg

 

30.05.2011г. до 17.00ч. - Закриване на записванията. Заявки получени със закъснение се наказват съгласно Наредбата на БФАС.

04.06.2011г.

09:00 - 12:00 - Административен и технически преглед на автомобилите по график - гр.Търговище пл. Свобода

12:15 - Първо заседание на спортните комисари

12:30 - Брифинг с водачите

13:15 - Отвеждане до старта

14:30 - Официална тренировка в 3 манша

05.06.2011г.

08:30 - Официално откриване на разклона за х. Младост

09.15ч.-9.30– закрит парк в района на старта в с. Черковна

10:00 - старт I манш.

11:30 - старт II манш.

13:00 - публикуване на резултатите.

14:00 - награждаване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултати от Планинско Търговище

 

Класиране_Таргожисхте1------_e0066_27799183.jpg

 

Класиране_Таргожисхте122-----_7c769_27799184.jpg

 

из Дарик New's :

Победата в обединените групи А+N спечели Иван Ганчев - Фиат Пунто, пред Николай Диков и Христо Атанасов - и двамата със Ситроен Саксо – а в най-зрелищната Х+E Петър Гьошев - Митсубиши Лансър Ево 9 изпревари с половин секунда шесткратния победител в това състезание Илия Царски (също с Митсубиши Лансър Ево 9). Трети остана Христо Парашкевов - Субару Импреза WRX, а основният фаворит за победата Николай Златков- Ауди Куатро S1 не стартира във втория манш поради технически проблеми и не получи класиране, но при първото изкачване постави нов рекорд на трасето - 2,25,29 мин., подобрявайки стария на Царски от 2002 г. с 2,54 сек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПИСТА РУСЕ - Национален Шампионат III-кръг

 

Състезанието ще се проведе на 11-12 юни 2011 година

Дължина на трасето: 2720 метра

Брой леви завоя: 3

Брой десни завоя: 6

 

track-ruse-big_1e571_27542284.jpg

 

ruse_pista_5df7b_27542678.jpg

Редактирано от ArpecuBeH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ArpecuBeH имаш ли инфо за програмата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ArpecuBeH имаш ли инфо за програмата ?

 

Съжалявам,Повече инфо за програмата в по-късния следобед или утре предполагам.

Поради заплахата от финансов провал на организацията не е подготвен план досега,но да се надяваме че ще наваксат от СБА-Русе .

Веднага щом разбера програмата ще я постна... Радвам се че има Интерес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох за проблема с финансирането ,но не ми дойде на ум че за това не откривам програмата :doh: А интерес винаги има поне от моя страна но зависи от ангажиментите. Тази година за пръв път пропуснах писта Търново , но тази на Русе няма да ми се изплъзне :biggrin: Притеснява ме само че времето го дават дъждовно дано да не се стигне до спиране на състезанието :blink: Но пък веселбата ще е пълна. За сега ще съм там ако някой иска да се присъедини свободни места има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събота: 11 Юни

14.00 до 18.30 тренировки

 

Неделя: 12 Юни

8.30 затваряне на трасето за движение

9.00 Официално откриване

9.30 Старт на първа серия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :th_up: в неделя сутринта съм там , ако някой ще ходи да се обажда :20ashley_results:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който иска да гледа онлайн писта Русе click-me.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги и Резултатите от Писта Русе 2011

 

Клас Макси:

 

Серия3_5ba88_27835259.jpg

 

Клас РС:

 

Серия2_cab0d_27835257.jpg

 

Клас Супер:

 

Серия1_8243f_27835256.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18-19 Юни 2011г.

 

АСК `ВЕ МАКС` община Своге и БФАС организират планинско състезание Своге 2011.

 

ПРОГРАМА

 

14.06.2011 20.00часа ЗАКРИВАНЕ НА ЗАПИСВАНИЯТА ЗА УЧАСТИЕ

ТАКСА ЗА УЧАСТИЕ ЩЕ БЪДЕ ЗАПЛАЩАНА НА АДМИНИСТРАТИВНАТА ПРОВЕРКА НА 18.06.2011 ПЛОЩАД ГР.СВОГЕ

 

СЪБОТА 18.06.2011

08.30-10.30 АДМИНИСТРАТИВЕН И ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД (ГРАДСКИ ПЛОЩАД ГР.СВОГЕ)

10.40-11.00 ЗАСЕДАНИЕ НА СПОРТНИТЕ КОМИСАРИ

11.30 ОФИЦИАЛНО ОТКРИВАНЕ

12.30 ТЕХНИЧЕСКА КОНФЕРЕНЦИЯ СЪС СЪСТЕЗАТЕЛИТЕ

13.00-19.00 ОФИЦИАЛНА ТРЕНИРОВКА (2 МАНША)

 

НЕДЕЛЯ 19.06.2011 СЪСТЕЗАНИЕ

10.00 СТАРТ НА 1 МАНШ

12.00 СТАРТ НА 2 МАНШ

14.00 ЗАСЕДАНИЕ НА СПОРТНИТЕ КОМИСАРИ

14.30 ОБЯВЯВАНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ И НАГРАЖДАВАНЕ

 

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ НА ТРАСЕТО

Състезанието се провежда в два манша.

1. Състезателното трасе е с дължина 6340 метра по пътя за с. „Миланово” след отбивката за с.Лакатник

2. Старт – 375 м надм. в.; финал – 782 м надм. в.

3. Денивелация – 407 м

4. Общ брой завои – 65 от тях 11 обратни.

 

svoge-hillclimb_32c00_27838015.jpg

 

Своге_2_33c3e_27838020.jpg

 

Трасето:

 

Своге_1_8817c_27838017.jpg

 

Доста Зрелищно Изглежда

 

milanovo_0a90c_27839875.jpg

Редактирано от ArpecuBeH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултатите от Планинско Своге:

 

swoge_9ff96_27886018.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24-26 Юни - Рали Сърбия:

 

Сърбия_a6e6f_27888218.jpg

 

Ето как го правят Съседите

 

Нещо интересно с което комшиите привличат нашите пилоти:

HANS е задължителен за всички състезатели.

Организаторът на ралито ни дава следните преференциални условия:

- Освобождаване от такса участие

- 20 полупансиона на екипаж

- 110 - 120 литра бензин

При изпращане на заявката за участие моля да изпращате и заявката си за настаняване с датите на пристигане и отпътуване. Оригиналът на заявката за участие се заверява в БФАС.

 

HANS :

 

hans_det_0fb0e_27888216.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко Пуканица още от първата отсечка на ралито

 

SS1

1.Илиев

2. Донев +9.1

3. Гьошев +10.3

4. Темпестини +17.5

5. Петрович +19.1

 

SS2

1. Илев

2. Дончев +4.4

3. Темпестини + 9.5

4. П. Гьошев + 9.9

5. Петрович + 14.1

******************

След СС2

1. Илиев

2. Дончев + 13.5

3. Гьошев + 20.2

4. Темпестини + 27.0

5. Петрович +33.2

 

СС3

1. Илиев

2. Дончев +1.6

3. Гьошев +7.0

4. Петрович + 9.5

5. Лекич + 10.3

6. Темпестини + 15.4

******************

След СС3

1.Илиев

2. Дончев +15.1

3. Гьошев + 27.2

4. Темпестини +42.4

5. Петрович +42.8

 

СС4

1.Илиев 11:57.5 (еднакво време с първото минаване)

2. Дончев + 3.6

3. Гьошев + 6.5

4. Темпестини + 18.6

5. Петрович + 26.1

 

Преди последното минаване на 3-те отсечки:

 

Генерално:

1. Димитър Илиев

2. Крум Дончев + 26,1 сек.

3. Петър Гьошев + 48,4 сек.

4. Марко Темпестини +1,15,3 мин.

 

Н/8:

1. Емил Денев

2. Георги Маринов

 

Н/9

1. Стефан Желязков

2. Стоян Мечков

3. Христо Атанасов

 

СС8

1. Илиев

2. Дончев +7.5

3. Гьошев + 9.3

4. Темпестини + 15.1

5. Петрович + 22.0

 

СС9

1. Илиев

2. Гьошев +3.0

3. Дончев +4.7

4. Темпестини +13.5

5. Петрович + 16.3

*****************

 

След СС9 (Ден 1)

 

1. Илиев

2. Дончев + 47.3

3. Гьошев + 1:02.4

4. Темпестини + 2:05.6

5. Петрович + 2:47.8

 

Н9

1. Мечков

2. Атанасов +1:21.6

3. Титов +4:21.6

 

Предстои най-интересното утре :th_up:

 

Снимки от церемониалния старт и други можете да видите тук: http://motorsport.bg/live/

 

 

 

********************************************************************************

****************** Day 2

 

 

Вторият ден на рали Сърбия :

СС10

1. Лекич

2. Илиев + 2.6

3. Гьошев +3.5

4. Темпестини + 3.7

5. Петрович +9.9

6. Дончев +22.9

***************

След СС10

1. Илиев

2. Гьошев +1.03.3

3. Дончев +.07.6

4. Темпестини +2.06.7

 

СС11

1. Дончев

2. Гьошев +1.3

3. Илиев +1.8

4. Темпестини +11.7

5. Пшетрович +30.9

*****************

След СС11

1. Илиев

2. Гьошев +1:02,8

3. Дончев +1:05,8

4. Темпестини +2:16,6

5. Петрович + 3:24.2

 

СС12

1. Илиев

2. Гьошев +00:00,7

3. Дончев +00:04,6

4. Петрович +00:06,0

5. Лекич + 00:06,5

******************

СС13

 

1. Гьошев

2. Илиев + 0,4

3. Темпеста + 2,5

4.

5. Дончев + 2,9

*******************

Генерално:

1. Илиев

2. Гьошев + 1:03,1 мин

3. Дончев + 1:12,9 мин.

 

N/9

1. Мечков/Трифонов

2. Антон Титов

3. Николай Кортелов

 

След Стефан Желязков, отпада и Христо Атанасов поради повреда в двигателя

Георги Маринов (N/8) също отпада, поради пилотска грешка.

 

СЕ14:

 

1.Илиев

2. Гьошев + 0,8

3. Дончев + 2,1

4. Темпеста + 8,6

*********************

 

Генерално:

1. Илиев

2. Гьошев + 1:03,9 мин.

3. Дончев + 1:15,0 мин.

 

 

Само за ДЕН 2:

1.Илиев

2. Гьошев + 1,5 сек.

 

Редактирано от ArpecuBeH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След победа в последния етап с 1,7 сек. пред Гьошев, Митко Илиев спечели и рали Сърбия с над минута преднина.

Честото на Виваком Рали Тийм за страхотното каране и безапелационната победа и в двата дни на състезанието.

Пълен актив от точки и напред към рали България.

 

Честито и на Мечков/Трифонов, които след 2 кръга вече оглавяват клас N/9.

 

bg_rally_serbia_2011_iliev_01_9e47e_27943412.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

08-10 Юли - РАЛИ БЪЛГАРИЯ 2011 6-и кръг от Европейския рали Шампионат и 3-и кръг от Националния Шампионат

 

header_ec880_27943617.jpg

 

leg1v6_c5881_27943619.jpg

 

leg1_overview_eng_19c5b_27943596.jpg

 

leg2v6_61e15_27943621.jpg

 

leg2_overview_eng_4585d_27943597.jpg

 

SS 1/4 Траянови Врата

 

ss_1_traqnovi_vrata_bd307_27943598.jpg

 

ss_1_traqnovi_vrata1_44b5b_27943599.jpg

 

SS 2/5 Любница

 

ss_2_lyubnitsa_884ff_27943600.jpg

 

ss_2_lyubnitsa2_31cd4_27943601.jpg

 

SS 3/6 Сестримо

 

ss_3_sestrimo_345f8_27943603.jpg

 

ss_3_sestrimo2_dae6e_27943605.jpg

 

SS 7/9 Мухово

 

ss_7_muhovo_2d15b_27943606.jpg

 

ss_7_muhovo2_e07ed_27943608.jpg

 

SS 8/10 Славовица

 

ss_8_slavovica_2290e_27943610.jpg

 

ss_8_slavovica2_84543_27943611.jpg

 

ШейкДаун

 

shakedown_6bc22_27943616.jpg

 

Сервизен Парк Самоков

 

sevice_park_samokov_bb1fa_27943613.jpg

 

sevice_park_samokov2_f0c5c_27943614.jpg

 

Зрители:

 

Ден 1

 

leg1_spectators_bg_8b0f1_27943676.jpg

 

Ден 2

 

leg2_spectators_bg_43320_27943678.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста Слаб Стартов Списък Тази Година :angry:

 

Ентръ_Лист_e146a_28000087.jpg

 

Ето и Малко Интересни Факти Покрай ралито през Годините:

 

Броят на стартиралите през годините:

2002 - 45

2003 - 53

2004 - 57

2005 - 61

2006 - 59

2007 - 49

2008 - 40

2009 - 37

2010 - 43

2011 - ?? - заявени 27

 

Победители в Ралито:

 

Година-------------------Екипаж---------------------------Автомобил

1970----------Reiner Altenheimer [D] - Hellenz Koller [D]-------Porsche 911

1971----------Ilia Tchoubrikov [bG] - Kolio Tchoubrikov [bG]---Renault-Alpine 1600

1972----------Sobieslaw Zasada [PL] - Richard Ziskowski [PL]--Porsche 911

1973----------Sergio Barbasio - Luigi Macaluso ------------Fiat 124 Abarth

1974----------Attila Ferianz [H] - Janos Zsembery [H]------------Renault 12 Gordini

1975----------Fulvio Bacchelli - Bruno Scabini --------------Fiat 124 Spyder

1976----------Andrjei Jaroszevicz [PL] - Bruno Scabini --------Lancia Stratos

1977----------Reiner Alterheimer [D] - Horwik Dieter [D]--------Porsche 911 Carera

1978----------Franz Wittmann [A] - Helmut Deimel [A]-----------Opel Kadett

1979----------Antonio Zanini [E] - Juan-Jose Petisco [E]----------Fiat Abarth 131

1980----------Antonio Zanini [E] - Jordi Sabater [E]---------------Porsche 911 Camera RS

1981----------Adartico VudaFieri - Arnaldo Bernacchini ----Fiat 131 Abarth

1982----------Andrea Zanussi - Armaldo Bernacchini ------Fiat 131 Abarth

1983----------Antonio Zanini [E] - Pedro Carcia [E]---------------Talbot Lotus

1984----------Carlo Capone - Sergio Cresto ----------------Lancia Rally 037

1985----------Dario Cerrato - Giuseppe Cerri ---------------Lancia Rally 037

1986----------Benigno Fernandez [E] - Jose Lopes Orozco [E]----Opel Manta 400

1987----------Patrick Snyers - Dany Colebunders ---------Lancia Delta HF 4wd

1988----------Fabio Arletti - Leonardo Julli -------------------Lancia Delta HF 4wd

1989----------Robert Droogmans - Ronny Joosten ---------Ford Sierra RS Cosworth

1990----------Fabrizio Tabaton - Maurizio Imerito -----------Lancia Delta Integtale

1991----------Piero Liatti - Luciano Tedeschini ---------------Lancia Delta Integrate

1992----------Erwin Weber [D] - ManFred Heimer [D]--------------Mitsubishi GalantVR-4

1993----------Pierre Baroni [F] - Herve Sauvage [F]----------------Lancia Delta HF Integrate

1994----------Patrick Snyers - Dany Colenbunders ---------Ford Escort RS Cosworth

1995----------Enrico Bertone - Massimo Chiapponi ----------Toyota Celica Turbo 4wd

1996----------Enrico Bertone - Massimo Chiapponi ----------Ford Escort RS Cosworth

1997----------KrzystoF Holowczyc [PL] - Maciej Wislwski [PL]-----Subaru Impreza

1998----------Alex Fiorio - Nadia Cason Ford----------------Escort RS Cosworth

1999----------Enrico Bertone - Nicola Arena -----------------Renault Megane Kit

2000----------Bruno Thiry - Stephane Prevot ---------------Citroen Xsara

2001----------Armin Kremer [D] - Fred Berssen [D]----------------Toyota Corolla WRC

2002----------Leszek Kuza [PL] - Erwin Mombaerts [D]------------Toyota Corolla WRC

2003----------Bruno Thiry - Marc Fortin ---------------------Peugeot 206 WRC

2004----------Luca Pedersoli - Daniele Vernuccio -----------Peugeot 306 Kit

2005----------Giandomenico Basso - Mitia Dotta -----------Fiat PuntoS1600

2006----------Giandomenico Basso - Mitia Dotta ------------Fiat PuntoS2000

2007----------Dimitar Iliev [bG] - Yanaki Yanakiev [bG]----------Mitsubishi Lancer Evo 9

2008----------Krum Donchev [bG] - Stojko Valchev [bG]---------Peugeot 207S2000

2009----------Giandomenico Basso - Mitia Dotta ------------Fiat Grande Punto S2000

2010----------Sebastien Loëb (Fr) - Daniel Elena (M)--------------Citroën C4 WRC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×