Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
axmaxm

Информация за Opel Calibra 2.0 116 к.с.

Recommended Posts

Здравейте, тезе дни се снабдих с Calibra 2.0 116к.с., произведена е 1993, без екстри и без климатик, попадна ми на тънки пари! Въпросите са ми много, но нека започнем:

1. Разход на горива(при спокойно каране, не съм сътезател)?

2. Каква газова уредба и какво ще ми е необходимо за нея?

3. Кокло и е данъка и примерни цени за части по-ходовата част и смяна на ремъци и ролки(Още не съм я регистрирал!)?

 

Благодаря предварително на всички, до сега не съм имал Опел и незнам нищо за марката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте, тезе дни се снабдих с Calibra 2.0 116к.с., произведена е 1993, без екстри и без климатик, попадна ми на тънки пари! Въпросите са ми много, но нека започнем:

1. Разход на горива(при спокойно каране, не съм сътезател)?

2. Каква газова уредба и какво ще ми е необходимо за нея?

3. Кокло и е данъка и примерни цени за части по-ходовата част и смяна на ремъци и ролки(Още не съм я регистрирал!)?

 

Благодаря предварително на всички, до сега не съм имал Опел и незнам нищо за марката!

 

1.Зависи какво разбираш спокойно каране, зависи на какви разтояния я караш, зависи в кой град ще я караш, не на последно зависи и от самата кола. Според всички тия условия може да варира от 10 до 20 градско :)

2.По мое мнение нормална газова върши перфектна работа. Ако събереш малко пари за газов инжекцион надали ще съжаляваш.

3.Отново зависи от много неща, но като цяло- ще разбереш като я регистрираш. Във Варна имам познати, които за опел 150 коня плащат по 200+лв, аз плащам 140, вектрата ми е 115 и плащам по 30-40, а на омега със същия мотор данъка е 130. Въпреки, че би трябвало да е така няма някаква закономерност при данъците. За части - кажи примерно за кои те интересува :mhihi:

Примерно- биалетките и разни шарнири са по 10-20лв., но ако заводските ти са здрави не ги пипай. Лагер тампоните са по 30-35лв. единия, кормилните накрайници 15-20. Ангренажния ти ремък струва 20-на лв. и се обтяга от водната помпа, тя е около 50. Това са цени наизуст, но като цяло разликата надали ще е голяма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш малко като наизуст. Как става така че водната помпа служи като обтегач на ремъка.? Както и тоя ремък за 20лева? Па и в кой град ще я караш?

Все едно е в кой , Владко. Въпроса е как я караш . Студена или топла. Или на близко и далеч. Това са първичните фактори. Вторичните не ми се изброяват , като джанти(големина) тежината на педала и други дребни. НЕ го приемай лино , но понякога пишеш като да си натрупаш мнения. Весела коледа на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези НЕ-та с кръглия капак на ангренажа няма ролка и ремъка се обтяга с помпата. Там ремъка е късия и на истина струва под 20лева. Ако е с квадратния капак има ролка която е около 70лева и ремъка е по-дълъг и е 30кинта.

Разхода много си зависи, но под 12градско..... много трудно. Обикновена газова уредба може да сложиш.

Мойта е регистрирана в Плевен, 93' набор и плащам 94лева данък

Ходовата част е евтина за ремонти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с c20ne става обикновенна газова ходовата част без амортисьори и пружини ми излезна 350 като биелетките ги купих от представителството на Опел по 35лв и смених единия носач че беше спукан.Задни амортисьори на каяба по 85лв парчето.Ако я караш нормално 11-12на газ.Извънградско 8,5-9,2пак на газ.Радиатор на парно 56лв радиатор охлждане 158лв това са и ремонтите за 6 години каране и 70000 километра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е със същия мотор, 94лв данък в Плевен, 11-13л/100, градско на газ с обикновенна газова, а за ангренажа се обтяга с водната помпа за този мотор, няма обтяжна ролка. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак споменавам,че ако капака на ангренажа е квадратен има обтяжна ролка и ремъка е по-дълъг. Ако капака е заоблен кръгъл дъгообразен няма ролка.

Моя има ролка....

Без ролка.

c20ne.jpg

 

Със ролка.

corsa-b-c20ne.jpg

Редактирано от speedo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега моя е същия мотор като този дето си го снимал и няма обтяжна ролка :super:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Разхода много си зависи, но под 12градско..... много трудно. Обикновена газова уредба може да сложиш.
бах кви са тия НЕ-та ?! :О мойто c20xe харчи 12.7 градско без зор.. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При NE-то въртящия момент е при по-ниски обороти и от там предавките може да се сменят по-рано,на мен GSI-то ми дава 11л(обикновено газово) в града нормално ! :opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×