Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Дидо ™

Tigra B/peugeot 206cc

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Започнах да разглеждам вече за нова количка и това, на което се спрях е Tigra B`05г., Peugeot 206CC `05г. и AUDI А6 Avant Quattro 2.0 16V ` 02г.

Прочетох доста отрицателни мнения относно пежото-слаба ходова, проблем с уплътненията, проблем с механизма на гюрука, като части също, не са никак евтини.Относно Тигричката, не видях да има много мнения.Дали и при нея седи така въпроса като при пежото?Има ли проблеми с уплътненията и гюрука?

Какво Ви е мнението на Вас колеги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре пежото от ауди повярвай ми. :wink:

Редактирано от Speedball

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо не можеш да се ориентираш май,между първите 2 и 3тото май има голяма разлика.твърдо съм за аудито

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме, как са като здравина?

Евентуални проблеми, къде да очаквам?Малко повече информация за Тиграта?Има ли проблем с уплътненията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колеги, дайте малко информация за Тиграта :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих информация, но за съжаление няма много.

Явно няма много собственици на тигра ТТ, след като никой не пише :dontknow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел който си закупи такова тигърче и беше споменал че е мнооого доволен спрямо цени за подръжка.Ще говоря с него и ще ти пиша за какво иде реч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насочила си се към 2 различни класа автомобили:малък компактен кабриолет от страна на тигра/206 и луксозно комби.Както и да ги погледне човек и каквото и общо да търси тези 3 автомобила винаги ще са контраст като черното и бялото.В първия случай имаш малка кола,малък по обем багажник,малък избор от мотори(за мен лично по отношение на тиграта съществуват само 2:дизелов 1.3 ЦДТИ-90коня и бензинов 1.8-125коня,мисля,че първия е по удачен за дама),твърда возия и среден клас окачване.От другата страна имаш почти огромна кола при това комби,която не само че ще е бъкана с екстри ами е и 4х4.при нея определено обезценяването няма да е толкова главоломно за 2-3 години и частите като поддръжка естествено не са в един ценови клас.

Голям фен съм на ауди и въпреки това не мога да преценя дали това е правилния мотор...2.5ТДИ е страхотен агрегат,въпреки че е заклеймен като издънката на ауди...Не споделям това мнение.Ако си намериш найстина читав екземпляр това е мотора...още повече ако успееш да намериш модел 2002,т.е.ауди а6 Ц5 фейслифт с "новия"мотор и да не е автоматик!Това определено беше колата,която аз търсех преди да си взема зафирата-така и не я намерих...!

Относно тиграта-сега като отворя мобилето сякаш се връщам 5 години назад.тогава беше същото:тигри в страната почти нямаше,бяха изключителна рядкост ,никой нищо не знаеше за тях и бяха доста скъпи....Както сама виждаш цените им за нашата страна варират между 10 500-19 000лв.Честно казано не мисля,че това е рентабилна покупка.Получаваш окачване,спирачки,мотор като на корсаЦ(не че при тигра А е нещо различно де) на една солидна сума.Съответно теглото на колата е меко казано умопомрачително,заради това че е кабрио-цели 1235 кг .За сравнение нашите тигри са по 1000кг с пълен резервоар гориво...

Както споменах мотора 1.3ЦДТИ е много приятен за таква малка кола(стига да не тежи 1235кг).Гори малко и има добри динамични характеристики-пак казвам за кола като тази!Съответно частите за консумативи са същите като при който и да е мотор със същата модификация-Z13DT,Z18XE и т.н.

Колкото и невероятно да звучи,аз ако избирам между двете кабриота ще взема пежото.Определено е по разчупено откъм мотори-имаш по-голям избор,колата е по-силно разпространена и отвътре,та дори донякъде отвън изглежда по добре от тиграта.Да не говорим,че има не малко модели с климатроник,докато тигра ТТ с климатроник никога не съм срещал.Съответно поради факта,че ЦЦ-то е по-масова е по- приемлива и като цени за закупуване и цени на части и време и начин на тяхното намиране(говоря за ламарини,стъкла,купе по моргите,не за чисто нови консумативи от магазин).

Пежо 206 ЦЦ около 2005г варира в ценовия диапазон 8500-14 000лв...ясно ти е от какво се определя цената...

Пежото е моя по-добър избор,тиграта е по-уникалния вариант(и по обичания от теб със сигурност!),а аудито е правилния и рационалния избор...

Успех в намирането на Твоя автомобил!Сподели как се разви историята около тиграта ти...Може и на лично,според зависи фактите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Това на което се спрях окончателно е новата тигра :biggrin:

Опелчето си ми е любов и си го предпочитам :wub:

Дано да е здраво и да нямам проблем с уплътненията, както при повечето кабрио коли.

Това, което ме притеснява при него е, че няма да си намирам лесно части.Както каза ти колега shady, все още рядко се срещат по улица, следователно няма да ги има и толкова частите по магазините и моргите, а това вече е проблем.

Другото е при някой нови опели е скъпата поддръжка.Караш опел, а поддържаш бмв.От личен опит го знам!Тиграта ми стъпваше като цена с бившата ми количка бмв 320 Ci (150 Hp) 6 цилиндъра.Еднакви по поддръжка :blink:

Пежо 206 цц е доста срещана кола, има добри характеристики.

Проблема при нея е ходовата част, уплътненията и гюрука.Като цяло пежото като кола е слабо, но външен вид и екстри има.

Също ако излезне здраво, няма да откажа и ауди ТТ 1.8Т 2002, но там стъпва сериозна поддръжка.На 15000км трябва да правя предница(която не е никак евтина), консумативите ми стъпват 2000-2500лв.Отделно и скоростите не са и хубави, возия никаква(въпреки, че е ауди) и за капак са страшно нестабилни.Кола без заден спойлер е убиец, поради леката им задница.

От А6 се отказах, не ми трябва голяма кола.

Редактирано от Дидо ™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежке извинявам се за спама,но като заговорихте за 4Х4-то на това Ауди и ми стана малко смешно понеже това Quattro е най-голямата боза.Може би предлагат някакви екстри,лукс и красив външен вид но Ауди не струват.

 

Мое мнение без да засягам никого.

 

За да подкрепя мнението пускам тези два елементарни теста за да добиете представа.

 

 

Не знам само защо такава компания като Ауди която се има за една от водещите Автомобилни марки в света не вземе да си оправи тъпото quattro и да си оправят дефектните скорости и другите им глупости.

Редактирано от bambam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

След усилено обикаляне по автокъщите в търсене на най-хубавата Тигра ТТ, останах малко разочарована от видяното.

Това, което не ми хареса в новата тигра е именно размерите й, окачването и като цяло представянето й на пътя.

Влизайки още в автомобила, не ми хареса това , че няма никакво място вътре.

Седалката, не може хубаво да се регулира напред-назад, тъй като няма задни седалки и няма никакво място.

Разтоянието между предните седалки е нищожно, нито има подлакътник, нито нищо.

Няма задни седалки, няма багажник (в случай, в който се кара като кабрио), няма подлакътник, остава само съседната седалка за пренос на какъвто и да било ръчен багаж(якета, чанти и т.н), а ако и тя е заета-ще се слага в краката явно.

Другото, което не ми хареса е, че е доста ниска и нормалното за малка кола-нестабилна.

С по- висока скорост, в завой... :Х

Няма голяма сигурност зад волана, но това е нормално за тигра. Все пак до скоро карах старата тигра и мога да твърдя, че е в пъти по-добра.

Като поддръжка, също не е много евтина, въпреки, че е опел и имайки предвид класа й.

Но въпреки тези негативи, който написах, Тигричката си остава една малка и сладка женка количка, която всяка жена би искала да я има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не бих изръсил толкова пари за някоя от изброените коли. Убеден съм че и никоя разумна жена не би го направила...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Разум,пари,кола и жена" тия думи просто не можеш да ги свържеш в едно изречение :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че го написа днес, че вчера можеха да те линчуват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

искам да ви кажа, че тиграта е невороятна количка. Имам я от 4 години и пътувам постоянно Софя - Виена с нея. Супер стабилна е на пътя и никога не ме е предала. Перфектна е..скоро минах и преглед...Карам я с гуми Тойо 205/50/15 и това е една от най-стабилните коли които съм карала. Консумативите й ги сменям на 9-10 000 км/зависи кога съм в Бг/ и ми излизат стандартно масло и всички филтри 80 лева, ама преко сили:)))))))) За това време освен масло и биалетки ... за друго не се сесещам да съм сменяла ...колата е супер! Вече е на 90 000 км :О)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×