Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
daka9011

Как се маха и сменя патрона на запалването?

Recommended Posts

Еми той по принцип е пломбиран за кормилният прът против кражба. Така че развалянето е лесно зора е как ще го сложиш после след като е нитован .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм си мислел че са на болтове ама щом колегата казва може и нитовани да са ! И как ли ги правят ключарите тогава ??? :huh:

Редактирано от STAFO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми взеха 20 кинта за тази процедура със патрон от ключаря...мога те свържа евентуално :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ нита ще го оправя утре с дрелката ама трябва да махна преди това кормилото за да има място после от самия корпус трябва да извадя патрона зада сложа новия там ще видя зора ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се маха нито кормилото, нито има нужда да чупиш или провиваш нещо. Трябва да махнеш пластмасите около патрона (всичките), откачаш кабелите. След това огледай на патрона има мисля 2 малки дупки. Тая дето ти трябва мисля че беше горната- вкарваш някакво тънко и твърдо нещо вътре и натискаш. През това време ключа трябва да е в патрона и като го дърпаш да е в някакво специално положение, по спомен трябваше да е на отключен волан, може и да бъркам. Пробвай различни комбинации, все едната ще стане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не се маха нито кормилото, нито има нужда да чупиш или провиваш нещо. Трябва да махнеш пластмасите около патрона (всичките), откачаш кабелите. След това огледай на патрона има мисля 2 малки дупки. Тая дето ти трябва мисля че беше горната- вкарваш някакво тънко и твърдо нещо вътре и натискаш. През това време ключа трябва да е в патрона и като го дърпаш да е в някакво специално положение, по спомен трябваше да е на отключен волан, може и да бъркам. Пробвай различни комбинации, все едната ще стане :)

мерси много стана и без да махам кабелите с една игла и клещите клуча на 2-ра степен и излезе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, аз по случайност вчера ми се наложи да паля с кламер и видях, че не е нужно да откачаш кабелите, но важното е че си се оправил ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам същи проблем. Опел вектра А 1990 1.6, моно, 75 коня. Така, нещо стана и започна да се върти ключа по-лесно, без степени. Махнах клеморед и видях,че края на патрона си е останал там в легълцето. Видях въпросната пломбирана ключалка, но не видях никакви отворчета, в които да бръкна и да извадя патрона, за да го видя. Възможно ли е за този модел да е цялостно и да трябва целия контактен ключ да се смени ? Много ще съм Ви благодарен. Иначе съм в София, Хаджи ДИмитър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, успях да махна патрона. Сега въпросът ми е за моята кошара от кои модели става патрона... Защото съм близо до мегапартс, там има разни, ама точно за мойта няма. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×