Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
h8r

Инсталиране на газова уредба

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Изкам да си сложа газова уредба на корсетката с цел повече изминати километри за по малко пари. Криза е а не ми се мръзне зимата по спирките.Заплатата ми не ми позволява да я карам много на бензин.

Препоръчайте ми марка за бутилка изпарител и изобщо къде да я монтират?

Ценинички ... ?

P.S.

 

А заслужава ли си на тази малка кола да слагам газова уредба? Ще бъде ли по икономично ?

Редактирано от h8r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятай при тази цена на газта дали си заслужава инвестицията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Смятай при тази цена на газта дали си заслужава инвестицията.

Естествено че си заслужава за около 14 000 километра само от разликата бензин газ ,на цените в момента се избива газовото и от там насетне работи за тебе като ти спестява пари. Като марка бутилка вземи си от Търновските бутилки тоест българските или Италянска ,но в никакъв случай турска на атикер. За изпарител и останалата периферия от газовото най-доброто е ловато. Имаме четири опела като и четирите са на ГАЗ и съм супер доволен и нямам намерение да карам на бензин първо защото знам какво е да минаваш 100км за под 10лв и второ всякакви такива простотии от рода ма мотора се издухва от газта и тем подобни нукак си при мен явно неважат защото едната корса има вече 230 000км в българия на ГАС от 2000 година и в момента реалните и километри са над 380 000км и го чакам да се издуха тоя мотор ама нещо не се издухва виж обаче купето го поизядоха ръждивите червеи. Така че опела така или иначе ще изгние и тогава и неиздухан мотор да имаш пак отива на металекса .Следователно номера е да ми върви колкото се може за по малко пари и да не ми заема целият багажник като с метана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че на метан неможе да върви като на ГАЗ-LPG,а за издухването на мотора,ще стане така че ще караш само двигател и предни колела като във един филм на ЛУИ ДЬО ФЮНЕС :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен със сбирщайн ще стане трудно, по-добре си харесай един вид уредба и слагай ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега,14000 км. за колко време се минават,ако колегата минава100-200 км.на месец,инвестицията е безсмислена,цена АГУ,цена газ и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиване и връщане до работата ми е около 40 км. като трябва да мръдна на някъде да бачкам ги правя до 100км на ден така,че определено газовото ще ми е по-икономично. Ще слагам всичко ново естесвено.За дълъг път си има семеен Бус Вито 111ЦДИ така,че тази кола ще се кара предимно градско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много поскъпна тая газ и не само това ами си поскъпва стабилно с по 3 до 5 стотинки на месец?!?!? Помисли много добре върху това!

Все си мисля, че за градско, а и не само е по добре някакво атмосферно дизелче от онея дето са по 40/50 коня :super: ама и харчат 5/6 градско.

Редактирано от loudnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още по-евтино ще ти излезе на метан,след като ще караш градско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на мен корса с 1.4 моно с тая цена на гаста в момента за 35лв ГАС или 26.3 литра изминавам градско 360км Това си е 7.3литра Гас на 100км . Ако щете вярвайте ама на бензин градско си ми харчеше пак 7 бензин . И какво идва разхода на Гас ми е с 0.3 литра по висок от на бензин. Елементарна сметка за втори клас показва че 7.3литра гас на цена в момента 1.33 са 9.70лв . За 7 литра бензин обаче на цена 2.17 трябва да се разделя с 15.19лв , или на гас на всеки 100км ми идва с 5.49лв по малко. Значи на 1 000 км пробег само от разликата бензин гас се спестяват 54.90лв за 10 000км спестяваш 549лв. Колко ще струва това газово та дори и най-скъпият си вариянт като комплект е най-много 400лв. И така какво стана то май за под 10 000км газовото се избива и от тама насетне прави сметка на всеки 100км и на тия цени си с 5.50лв по богат защото то работи за тебе .Газовото е единствената инвестиция по колата която си възвръща парите си и ти спестява пари след това Аз до сега с само ловато уредби съм си слагал на колите и проблеми никога не съм имал и мембрани никога не съм сменял макар че на корсата на бащата газовото е вече на 10 години и убито от бой и каране , но освен филтъра от 1лв в газовия клапан друго не съм му сменял.

Редактирано от aan_astra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Много поскъпна тая газ и не само това ами си поскъпва стабилно с по 3 до 5 стотинки на месец?!?!? Помисли много добре върху това!

Все си мисля, че за градско, а и не само е по добре някакво атмосферно дизелче от онея дето са по 40/50 коня :super: ама и харчат 5/6 градско.

Колко пари трябва да се дават за атмосферно дизелче което да не го абонирам в някой сервиз? Колата си ми е перфе обмислям газова за по-евтино. С някой раздрънкан дизел само ще вляза вътре. Още една гражданска гуми консумативи лудост. Опелчето си ми е фурия.

Редактирано от h8r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колко пари трябва да се дават за атмосферно дизелче което да не го абонирам в някой сервиз? Колата си ми е перфе обмислям газова за по-евтино. С някой раздрънкан дизел само ще вляза вътре. Още една гражданска гуми консумативи лудост. Опелчето си ми е фурия.

 

А с метанче става направо ураган :wave:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
А с метанче става направо ураган :wave:

Верно на метан е по тънко от на Газ , но минусите са твърде много

- сбогом на багажника заради големите бутилки или при малка метанова бутилка на всеки 100км си на метанстанцията

- задницата висва заради тежките бутилки

- метана е много по взривоопасен от ГАЗТА

- уредбата като нова е много по скъпа от на газта

- метанстанциите не са така разпространени като газостанциите и е неудобство че трябва да се съобразяваш с точно определени места за зареждане

 

за газова уредба

+ с бутилка на резервната гума и една резервна гума тип патеричка от голф работата става все едно нямаш газ в багажника

+ газстанции на всеки километър дето се вика

+ не тежи така както метана и не се забелязнва разлика отзаде в стойка на колата заради бутилката

+ изхода за зареждане на гаста не ми е отпреде и не се налага отварям преден капак за да ми заредят като при метана

Редактирано от aan_astra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метана не е опция все пак си ми трябва и багажник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам че е доста трудно в момента да продадеш една кола и да купиш друга - иначе щях да ти препоръчам да си вземеш корса 1.5 дизел. все пак може да пробваш бартер в някоя автокъща - ще спестиш висенето в чакане на купувач. газ на 1.4 моно ще е голяма мъка после откъм вървеж.

 

иначе бутилка мисля 32л влиза - поне на астра става. корсата надявам се има същия кош за гумата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
газ на 1.4 моно ще е голяма мъка после откъм вървеж.

 

иначе бутилка мисля 32л влиза - поне на астра става. корсата надявам се има същия кош за гумата.

Напротив на Газ даже върви повече от на бензин . Поне на мойта корса 1.4 е така на бензин пак върви но на гас направо лети . Коша на корса Б е същият като на астрата и влиза идеално 14цолова бутилка за газ на резервната гума точно 32литра . Стаз бутилка извънградско минавам малко над 600км като е била пълна догоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
знам че е доста трудно в момента да продадеш една кола и да купиш друга - иначе щях да ти препоръчам да си вземеш корса 1.5 дизел. все пак може да пробваш бартер в някоя автокъща - ще спестиш висенето в чакане на купувач. газ на 1.4 моно ще е голяма мъка после откъм вървеж.

 

иначе бутилка мисля 32л влиза - поне на астра става. корсата надявам се има същия кош за гумата.

 

 

Тука си в голяма грешка. Не е чак такава мъка. Карам Астра Ф C14NZ и при оптимална настройка си върви много прилично колата, естествено че не е като на бензин, но в никакъв случай не е толкова зле. А нали се сещаш че корса Б, която има няма 800 кила с C14NZ, няма да има нищо общо с 1200 кила на Астра Ф със същия мотор. Както каза Ачо (aan_astra), смятам че газовото е една от малкото инвестиции по колата, която ти възвръща пари след това.

Редактирано от mitko_04

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

"Големите и тежки" бутилки на метана ще ги снимам в събота ( че имах птп ) една бутилка 3,5кг заема място на една 30 литрожа пура за гас

 

"Неварвенето" на метан ( карам ц14нз без никакви ламбди и ажнс боклуци направих си просто аванса на 16 градуса )

НЯМА ТАКОВА НЕЩО . колата си ми варви почти като на бензин

 

Няма такъв ташак пред тоя да минаваш 100 км градско във Пловдив със 5.3 лв

 

Иначе колега за сичките ти други забележки съм сагласен :wave:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
"Неварвенето" на метан ( карам ц14нз без никакви ламбди и ажнс боклуци направих си просто аванса на 16 градуса )

НЯМА ТАКОВА НЕЩО . колата си ми варви почти като на бензин

явно и на бенз не ти върви. пробвай една кола турбо дизел от 100кс нагоре и после кажи как е вървежа на метан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като гоня икономичност е ясно,че съм готов да направя компроми с мощността на двигателя. Ще сложа газова за да спестя пари и да изминавам повече километри. Кадетора ми преди корсата който беше Ц16НЗ беше на газ и смея да твърдя,че дори с прецакана газова нещо не беше настроена ли де да знам си вървеше идеално. Разлика почти не усещах във мощностите :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на моята и сложих газ още на втората седмица. И от 08.2008г не само уредбата, ами и колата съм избил. И моята ми гори много малко градско, 8 лятото и 9 зимата, и то в Пловдив, което даже е по-малко отколкото на бензин по каталог. Водя си и записки, можеш да ги видиш от линка. Аз работя на 5 км от вкъщи, отивам и се връщам за левче, на бензин или с реиса ще ми струва два.

P.S.И аз си мислех че моята тежи 800 кила, ама се оказа че е точно 1000кг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми изпадна бутилка която е на мястото на резервната гума и я взех. Дадох 60 камъка за нея но незнам колко литра е :) има около 20л газ така ми казаха дали е така незнам. Остава да намеря сервиз в който да ми сложат изпарител и тръбите и пълначката :) Интересно ми е има ли начин да се изведе някаква индикация в купето колко литра газ остават ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има начин да ти показва в купето колко гас ти остава но това ще ти коства още пари за датчици , а и не е миродавно в смисъл лъже и работата е относителна . Най важното нещо е мястото на изпарителя и при корса Б няма много място . Другото нещо е смесителят, при някой слагат плочки при мен примерно е с чаша и с нея харчи доста по-малко от плочката и не се налага и цепене на моноинжекцията , удължаване на шпилки гарнитур и други неща които са неизбежни ако си с плочка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Днес ми изпадна бутилка която е на мястото на резервната гума и я взех. Дадох 60 камъка за нея но незнам колко литра е :) има около 20л газ така ми казаха дали е така незнам. Остава да намеря сервиз в който да ми сложат изпарител и тръбите и пълначката :) Интересно ми е има ли начин да се изведе някаква индикация в купето колко литра газ остават ?

Индикатор може да се сложи - аз имам такъв с бутилка в резервната гума. Само че никак не е точен - индикаторът реално е 4 диода които светят според измерването в бутилката. То като не е точно и лампите не са актуални. Успокоението е, че и да свърши газта има резервен бензин, но все пак защо са ми 4 степени на индикация като точността едвам стига за 3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×