Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
shyby

Има ли защита на клапаните от скъсване на ремък

Recommended Posts

Да попитам казаха ми че Някой опели имали такава защита при късане на ангренажния ремък.. При студено време ми запече водната помпа и изяде ангренажа, възможно ли е опела ми да има тази защита(имало джобчета на буталата които предпазвали клапаните).

Някой има ли представа дали е така при мойто орле ?

Кадет Е

Дизел 1.7

дата на производство: март 1991

 

та... идеята е има ли такава защита, по какво да позная ако има видими белези или чети и тн? благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственните за който аз знам дето не удрят са C20NE и C16NZ. Може да има и други но според мен този дизел удря 99.9%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 100% сигурност старите двигатели не удрят, аз лично съм късал на 1.3 кадет 89г.

и проблеми няма но всичко що е 16v става мармалад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела при всички положения удря клапана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, за жалост отговорите ви не са позитивни :( но какво дасе прави живота е гаден :):opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯМА дизелов мотор със защита на клапаните!Хубавото при Опел е че е предвидено да се чупят кобилиците,докато при Фолксваген,Пежо,Рено и други съм виждал разпределителен вал на 4-5 парчета строшен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виждал съм дизел същата година със скъсан ремък чупи кобилиците ама в мазата няма проблем ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми стана каква е тая защита на клапаните кои мотори го имат ас съм с x20xev дали има такава защита

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз поне не мога да дам отговор за 16 винтиловите мотори и аз съм с такъв но ако се скъса ремака ще разбера :sad-smiley-046:

но съм чувал че не са освободени и няма спасение така че дано не става ;) :eusa_naughty:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От автомобилни монтьори знам, че стария дизел 1,6D/60 кс при късване на ремъка няма повреди. При старите бензинови 1,3 и 1,3S също няма последствия.

Редактирано от dipivo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

х20хев има защита на клапаните лично при мене се случи с 140 скъсах ремъка и огасна колата и после се мъчих я паля доакто разбера че е скъсан ремъка! лично при мене нищо не удари Симо знае бях му казал тогава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички опелски бензинови 8V двигатели имат т.нар."Защита" освен 1.4 при късане на ремъка.

Редактирано от boxer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Всички опелски 8V двигатели имат т.нар."Защита" освен 1.4 при късане на ремъка.

и дизела ли бре ??? :biggrin: нали и той 8V ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За него не съм сигурен но ,мисля че удря...оправих си мнението :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги !!! :wave: Аз съм нов в този сайт , но мнооого съм страдал с фирма ОПЕЛ ....

Относно темата за защитата на клапаните : По сарите модели Опел - 1.3 , 1.6 - големия и малкия мотор , 1.8 и 2000 куб. са със защита на клапаните от удар на буталата при скъсване на ремък или превъртане на кол. вал в следствие на оронване на агр. ремък - означени са с ОНС на капачето на клапаните . 1.4 mi и 1.4i , както всички видове ДИЗЕЛ използвани от Опел също имат "защита" състояща се в по-тънки кобилици в газоразпределителния механизъм , които се чупят при удар на буталото с клапана . Освен това при дизелът шайбата на коляновия вал и агренажното зъбно на разпр. вал - не се фиксират с клинче , а единствено се стяга болтът на шайбата ! При евентуален удар на клапаните , първо агренажът приплъзва , а след това се чупят кобилиците ! :th_up:

Но ! - пази Боже до там да се стигне ... Ремонтът е неизбежен !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а някои няма ли да каже за C 18 XEL

че там незнам какво става вътре :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×