Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
begemot

Engine Fault Codes

Recommended Posts

Някой може ли да каже, къде се намира на Фронтерата буксата с изводите за четене на кодове за грешки? Ако има и някоя снимка как изглежда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
...

Frontera/Monterey/Campo - под бушонното табло

Frontera B - пред скоростния лост под държача за монети

:th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, благодаря.

 

Аз си мислех, че е някъде под предния капак. А изводите означени ли са? В руски сайт http://opelmoscow.ru/FAQ/Diag.htm пишеше, че трябва да се затворят изводи АВ за четене на грешки. По диаграмите това се падат изводите 1 и 2 долу в ляво (зависи как е разположена тази букса). Дано не бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не пускам друга тема:

 

Има ли си специален термин за маркуча който свързва въздушния филтър със двигателя. На английски е "Air intake duct". Трябва да си търся нов, пък никаде по българските каталози нищо не мога да намеря. Може би не търся под правилното име?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите!

 

Инче успях да прочета кодовете за грешки от ЕКУ-то.

След дълго дирене, намерих буксата под капака близо до десния фар (гледано по посокоа на движението). Грешките които прочетох са

 

31 и 38.

 

31 - нормална грешка, отчитаща факта, че не се върти коляновия вал. Дамек, колата не е в движение. Това ще да е причината жълтата контролна лампа винаги да свети при контакт, преди да се запали колата.

 

38 - (не знам защо, но подозирах, че е свързана с това) датчик за кислород - ниско напрежение. Между другото, грешката май се е записала при по високи обороти, като настъпих газта повечко. Пише, че грешката е свързана със бедна горивна смес (weak mixture). Като се има превид, че съм на газ, това може би би обяснило нещата. Подозирам въздуховода, за който съм писал в друга тема.

Редактирано от begemot

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×