Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Guest djskil

Астрово табло на кадета си ?!?

Recommended Posts

Guest djskil

помогнете искам да си сложа астрово табло на кадетчито какво трябва да променя как се поставя

Редактирано от djskil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши на колегата psycho87 , той е от хората минали тази процедура, няма да откаже да ти помогне със знанията си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре е да сложите малко информация как става защото и аз съм ентусиаст да го направя но не искам да започвам на сляпо а да разбера за проблемите с който може да се сблъскам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми в общи линии единственото което съвпада е размера на таблото :icon_mrgreen: . То е единственото което не се коригира. Начините на захващане са различни, всички букси за копчета се пренареждат, парното също, барчето долу около скоростния лост не пасва, както и кормилната сопа е по къса от астровата, патрона за запалване и той пречи и в общи линии таблото влиза с голяма клизма. Поне при мене беше така. Смяната ми отне около седмица. Някаде имах даже записки за инсталацията - кой кабел и кое краче на буксите за какво служи и кое как трябва да се върже. Бях ги мерил с мултицета, ама после като сглобявах се оказа че има някои работи които не съм замерил правилно, така че не знам дали ще са ви много от полза. Буксите на километража поне бяха 100% верни и тея на парното. Ако ще се хващате може да ви ги сканирам и да ви ги пусна в темата.

Абе като цяло не е непосилна задача. Ама треа сте сигурни че ш завършите щото като почнеш да разглобяваш... мазало става хаха. И съветче.. надписвайте всяка жица от каде сте я свалили щото махнеш ли таблото купето стаа като чиния със спагети :icon_biggrin:

Има и други колеги които са го правили това нещо. В стария форум също има доста писано. Можете да разгледате. Мойто далеч не стана перфектно и още дооправям косури. Ще ви бъда полезен с каквото мога, но питайте и други минали по тоя път да ви дадат по някоя идейка.

Редактирано от psycho87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ако си земеш астра може да и сложиш табло от кадет - няма да има друга такава и ще е уникат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1. Продаваш Кадета

2. Купуваш Астра

 

И въпросът с таблото е решен. Точка 1 и 2 може да си разменят местата.

То така най-лесно да се откаже а ?!

 

А иначе за таблото ,първото и най-важно,а именно закупуването на таблото+всичко по него! От всички букси-съвпада запалката,осветлението на жабката и както колега спомена буксата за парното(Но само от тази вутре в купето!) Иначе с ел.инсталацията не е толкова сложно-повечето жици съвпадат по цвят и буксите лесно се пренареждат ,но жалост за километража нищо не мога да кажа ,защото аз си оставих кадетовата дигиталка както и оставих кадетовия часовник+чек-контрола които се заклиниха без преправяне в дупката за дисплея :opel_forever:

Самото табло не трябва да те претеснява как ще взлезе,проблема е с парното :icon_biggrin: При мен много по-трудно то влезна...

Иначе много резане и бой с чука падна :) И затова ако почнеш няма спиране,поради факта ,че и кадетовото табло няма да застане :icon_mrgreen:

И последно не се плаши !! С малко повече търпение всичко си става! Като почнеш занимавката ще помагаме !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам колегата psycho87 на каква цена си е намерил неговото табло от Астра защото на мен ми иска тука един една струва ми се огромна сума но незнам все пак може да се бъркам.Навих баща ми който е автомонтьор да слагаме на Кадета и сега търся подходящо запазено табло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз поръчах от колегата pepel почти всичко. За арматурното табло май ми взе около 20лв, а всички работи по таблото с километраж копчета и такива разни май излезе около 100-120лв. Нещо такова беше, ама тръби за парното и жилата поръчвах 2 или 3 пъти че първите опити бяха неуспешни. :icon_mrgreen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене пък ако прехода от кадетово към астрово е труден... от кадет към БМВ ще е почти невъзможно относно инсталацията. Плюс това мисля че ще е малко тъпо на таблото ти да пише БМВ. Все едно да сложиш на ладата емблема от мерцедес. Но това си е лично мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Според мене пък ако прехода от кадетово към астрово е труден... от кадет към БМВ ще е почти невъзможно относно инсталацията. Плюс това мисля че ще е малко тъпо на таблото ти да пише БМВ. Все едно да сложиш на ладата емблема от мерцедес. Но това си е лично мнение.

 

То е повече в кръга на шегата това за БМВ-таблото, но все пак ако се сложат и подходящи фарове и стопове и емблема отвън може доста народ да започне да се чуди какъв точно модел БМВ е това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то темата малко стара, ама да кажа, няма проблем да се сложи табло от астра, мойто го смених за няма цял ден, замотах се ,че заваля, па и ми беше за първи път (засега и последен), значи : ползва се таблото със всичките му там копчета( то ясно това), астровото парно , както си е с кутията, на него му се изрязва едно малко парче отгоре, съвсем малко и става, захващането на таблото на астрата е различно , пробиват се 3 нови отвора, капаците на кормилната колона стават точно астровите, ключовете за мигачите и чистачките може да оставите "Кадетовите" , както искате, барчето става и то почти точно, трябва да се понапасва малко, моторчето за парното си остава кадетовото( не се реже никаква ламарина под него, както видях на една снимка на преправено табло), е ако искате да работи клапата за рециркулация, вече става малко по-сложно. Инсталацията се преправя за около 15 минути, трябва обаче да се ползват буксите от астрата,съвпада само буксата на парното(обаче кабелите се пренареждат, защото са има разменени местата), а и букста за таблото също се пренарежда, там пак са разменени местата на кабелите... и буксата за запалката става... инак отстрани остава малко луфт между таблото и колонките , ама може да се пооправи... а иа като свалите старото табло, има една гума между таблото и предния джам, тя е хубаво да се махне и да се сложи после, може да се отреже по средата ,защото опира в новото табло, после се слагат две парчета отляво и отдясно, ама става добре ,няма проблеми... инак кормилната колона , волан пасват точно ,без преправяне... някой ако има въпроси, да звъннка 0887 924 952... 0878 924 952 ВАСКО, питайте , ще кажа каквото ви интересува... който иска може да го види на живо как е станало....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×