Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Имаше някъде тема за тази точно мутация :)

Искам да си сложа C20NE, но да си останя с F13 и да си спестя хамалогията с окачването. Сигурен съм, че един колега от форума го беше правил, ама как? Колега ако прочетеш това моля те помогни :) ако някой друг си има идея всеки акъл е добре дошъл, стига да не ми обяснява за късане на карета и други подобни :)

Благодаря на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
За тази тема май става дума click-me.gif

тц, не е точно тая, някой искаше да слага c20ne на корса и покрай обясненията за всичко което трябва да смени някой беше изръсил че няма нужда да сменя кутията, той я бил оставил. Вземал се маховик от друг мотор ама какъв беше мамка му :) щото от 1,6 не става , не съвпадат болтовете.

Де факто ф13-ката си пасва перфектно, само дето маховика опира в кожуха на кутията, сиреч е много дебел, все пак е от омега :) мотора.

Ако някой има идея как да стане ...

Редактирано от mAdAfAkA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора не случайно по-големите мотори са с по-големи кутии?!Каретата за NE/ХЕ са с 50% по-големи от NZ.Ше ги чупи през месец-два,смяна на маховици,фланци...глупости.... по-добре слагай Ф16,полуоски от дизел,ГСИ или Кадет ГСИ и си свиркай.

 

P.S. Имам Ф16 за продаване. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Абе хора не случайно по-големите мотори са с по-големи кутии?!Каретата за NE/ХЕ са с 50% по-големи от NZ.Ше ги чупи през месец-два,смяна на маховици,фланци...глупости.... по-добре слагай Ф16,полуоски от дизел,ГСИ или Кадет ГСИ и си свиркай.

 

P.S. Имам Ф16 за продаване. :th_up:

 

аз съм с дизел ама полуоските ми са от малките. Точно в това ми е проблема, че не искам да сменям шенкелите с астрови или вектрови, т.е. искам да си остана с моите амортисьори, ако можеш да ми кажеш как да си остана с тях и да сложа големите полуоски веднага се отказвам от филма с ф13 на ц20не :)

Редактирано от mAdAfAkA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5Д явно е с малките полуоски....затова пак ше иска смяна:от 1,7Д ,корса ГСИ и т.н.Казвам ти,че даже и да останеш с малките ще ти чупи каретата често особено при по-рязко потегляне, не мога да разбера защо си мислиш,че няма да си усложниш още повече живота,като точно това ще направиш :biggrin:

За мен е по-лесно смяна на кутия с полуоски и главини,отколкото маховици(20-30-40лв),за тоя фланец поне 20-30лв ще те одрусат(за тази пари ще вземеш полуоски ,ако имаш късмет ще са и с карета) и тя сметката идва пак толкова,без да смятаме колко ще дадеш в последствие ако се убедиш за големите чаркове

Редактирано от boxer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 20-30 лв си оставя старата кутия Ф-13 и не чупи нито кутия,нито карета нито нищо..Аз съм с 20SEH и кутия ф-13 и всичко е шест.Само дето тая кутия ако е от дизел ще трябва да я смениш колега. P.S. -имаш лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
За 20-30 лв си оставя старата кутия Ф-13 и не чупи нито кутия,нито карета нито нищо..Аз съм с 20SEH и кутия ф-13 и всичко е шест.Само дето тая кутия ако е от дизел ще трябва да я смениш колега. P.S. -имаш лично.

супер, кутия вече съм си намерил от 1,6 нз, така че смятам да пробвам, вместо да купувам ново спортно окачване. а и тя тази кола е втора и не навърта повече от 2-3 хиляди км на година, така че да чупи, да чупи, колко пъти в годината да ги чупи тия карета, ще ги сменям с маслото и тях веднъж на 2-3 години :), хахахаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво искаш да кажеш с това, че няма да сменяш окачването ? Аз на моята корса и сложих спортно окачване и съм намислил живот и здраве като посъбера парички да и сложа и двулитров мотор (било то НЕ или ХЕ) и какво искаш да кажеш че пак ще трябва да сменям окачването ли ? И защо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да се счупи ,не бой се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега, какво искаш да кажеш с това, че няма да сменяш окачването ? Аз на моята корса и сложих спортно окачване и съм намислил живот и здраве като посъбера парички да и сложа и двулитров мотор (било то НЕ или ХЕ) и какво искаш да кажеш че пак ще трябва да сменям окачването ли ? И защо ?

 

без да претендирам да разбирам, на 2.0 литровите мотори, тъи като са с дебелите полуоски шенкелите се различават от тези на корсата, а от там и амортисьорите са с друг захват към шенкела. Само Корса ГСИ е с окачване като на Астра, Вектра и Калибра и съответно с дебелите полуоски ( колегата от БС каза, че и на 1,7 дизел са дебели)

 

3zSpr.jpg

това е на астра, десните са предните, влизат В шенкела самите пури

 

3zXoJ.jpg

така е при корсата, направо се хваща с 2 болта КЪМ шенкела

 

 

съответно като сложиш големия мотор, слагаш и голяма кутия ф-16,20 и т.н. , заради кутията слагаш дебелите полуоски, те пък искат големите главини, те пък искат шенкет от първия тип и ти ако си се изръсил за окачване от втория тип увисваш ...

... или търсиш начин да си останеш с кутия ф13, като мен :)

 

или пък си слагаш ф-16 кутия и си правиш хибридни полуоски - вътрешното каре да е голямо, а външното малко - студиоХ

Редактирано от mAdAfAkA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ниастина става студио Х със Хибридните полуоски

тук в Бургас една корса А с С20НЕ беше абонирана при заварчик

както и да ги съединиш пак ще се късат (сега имам пред вид полуоските ) - правиха ги с втулки набити със замразяване + заварка - е па не издържат

 

а и има и един друг момент - окачването е предвидено да носи тежестта на малък мотор и като сложиш големия блок + скоростна кутия най много да я направиш на снегоринче - да ринш сняг и прахоляк с "ножа" на бронята

Редактирано от Duke_BG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а пък моето окачване е регулируемо и мога си я дигна колкото ми тря'а пък и няма да ринъ асфалтъ дет и без т'ва го ня'а у варната пък, да въй яд пък :РРРРРРРРРРРРРРРРРРР

 

:lol:

п.п. късно стана избива ме на олигофрения :)

Редактирано от mAdAfAkA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

усещам сега DuKE какво ще каже. :) "ти ще го дигнеш оакчването ама то от по-голямата тежест ще се натоварва повече и ще ти изтърват амортисьорите дейва. :)

Редактирано от mAdAfAkA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм с окачването оригиналното на 1.4 и не е клекнал кадета. А полуоските дето казваш ,че се късали просто не са направени като хората.Мой колега си прави на корсата ( корса А с C20XE) заварявани полуоски и никога не ги е късала.Сигурно я знаете черна корса гси, ходеше на драг редовно преди да я продаде.Тия дето се късат е трябвало да направят на стъпало челата на полуоските да влизат едно в друго и отгоре заварената втулка, инак ще се късат естествено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега, мойте с акато от втората снимка (с 2 болта), но тука нещо някаде има уловка. Не мисля че окачването на Корса 1.6 и на корса 1.2 е различно ? Аз тези амортисьори съм ги взел от тигра даже ! Има нещо гнило, не би трябвало ако слагам голям мотор да сменям и амортисьорите. А пък и от снимката виж как часта за захвата е някак си "отделно" може би е предвидено да се маха някак си... или говоря глупости... но ми се спи. Айде лека и все пак не мисля че ще трябва да сменям амортисьорите ! :)

 

ПП: Колега видях в друга тема, че търсиш машинки за Ел.фар. аз имам 1 машинка ако 1 ти стига драсни ЛС :)

Редактирано от pu3Xopuse

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма оживление по темата, докъде стигна с присаждането? Нищо не казваш..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще издам една таина ,чесно от няколко дена ми се върти идеята и аз да сложа моето NE с такава кутия ... :corsaVenci:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×