Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lud_Ot_Klasa

Проблем с запалването - ток

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам един проблем, преди 3 дена колата ми изгуби токове - да обясня ситуацията накратко. Тръгвам си от работа едно кръгче на града спирах един два пъти гасих колата после палих без никакъв проблем после се прибрах в нас вечерях къпах се и после като тръгнах да излизам влизам в колата въртя ключа да запаля - тя не ще да запали иначе си върти бубината ми работи кабелите също дистрибуторната капачка става както и палеца. Пробвахме като въртим да запали дали ще хвърля искра от бубината и не щеше. Вързахме бубината директно към акумулатора и даде искра! Помагай те!

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваш - Комутатор - Датчик на коляновия вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам абсолютно но според мен е по вероятно датчик на коляновият вал :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Продължаваш - Комутатор - Датчик на коляновия вал.

 

не искам да се заяждам ама я ми покажи на схемата по-долу къде е комутатора ?

298.eps.jpg

 

проблема му е или датчик на вала или датчик на хол

или накъсани кабели или (да не чува Господ) ЕКУ

 

 

за да не запали значи трябва лампата да е светнала - удари един кламер и кажи какво иска, но имай пред вид че при самодиагностика на C20NE винаги дава грешка в коляновия вал ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля да ти отговарям , безсмислено е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Имах същия проблем. След ходене по мъки и мн "майстори електричари" който ми казаха че ми е заминал комутатора , а той се намира ж MOTRONICA - компа. Купих си друг комп и сащата работа. В десния калник кадето ми е компа има едно квадратно реленце което струва 3лв на морга. След като го смених и колата оживя :Д Дано да това да ти е проблема , не пречи да опиташ! Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем с Калибрата C20NE 1-2 дни си пали нормално и на 3-я отказва, пали с много въртене на 10-15 въртене запалва. Сменил съм Датчик на колян. вал, свещи, кабели, палец и пак нъцки. Питах един майстор дали не е от комутатора, но той каза че проблемът може да е от алармата да имала някаво блокиране, а имобилайзер нямам. Ако някой имаанякакви идеи да казва. :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дадеш на контакт и НЕ пали жълтата лампа на таблото свети ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×