Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Дидо ™

Избор на акумулатор

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Стана време да сменя старото акумулаторче с ново и се колебая между няколко марки и модели.

От както си я карам количката съм със сух акумулатор bosch и съм очарована от него, но явно съм попаднала на хубав, тъй като има и доста отрицателни мнения.

Та... сега се колебая между следните марки: Bosch, Varta, Monbat :25:

Вие какво мислите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колежкее....Bosch са доста добри акумулатори... Varta и те не отстъпват....вече варианта за по евтин акумулатор Монбат Искра/българкото производство които са/макар че преди да го сменя бях със Монбат и ме изкара около 2 години...апък ако не искаш да стимулираш родното...аз предлагам "Бош" "Силвър" и май имаха гаранция около 3 години ако не се лъжа...вече колегите които са със такъв могат да кажат...

Драсни някой ред после след като купиш нов акомулатор да се похвалиш какъв си взела :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от 1 година съм с Varta и съм много доволен от него :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм определено за Бош. Имам Bosch Silver S5 и за сега съм доста доволен, а и ако не се лъжа Боша са единствените с 3 год. гаранция. Инaче имах и Монбат и от него бях много доволен, 3 годинки никакъв проблем. Гигават също са не лош избор, дъщерни са на Бош.

 

Ето и каталога на Бош за да видиш какво се препоръчва за тигърчето BOSCH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих препоръчал FIAMM. Вече две години го ползвам и съм много доволен :th_up: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз съм се ориентирала към Бош сух 55Ам, но ако излезне някоя оферта и за другите марки ще се замисля.

Препоръки от къде да си купя акумулаторче?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е за БОШ :

 

Роберт Бош ЕООД, България

 

Адрес

бул. Черни връх 51Б

1407 - София

 

Телефон

(02) 962 5295

 

Email-адрес

bosch-bg@bg.bosch.com

 

не съм от София и само това мога да ти кажа като информация

 

или всеки магазин за авточасти също трябва да предлага гама от акумулатори

Редактирано от ArpecuBeH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ми се наложи да си купувам акумулатор преди време за Омегата, твърдо се бях спрял на Бош, обаче след разговор с един близък ми каза, че в БГ нов Бош не се вкарва и където го има е застоял от минимум 2-3 години. Неговите думи бяха Варта и само Варта. Така и направих. Определно имаше огромна разлика и не съм имал никакви ядове. Така че не се колебай ако имаш възможност да си вземеш Варта! Успех! :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бош и на мен така ми казаха, и взех ексайд , изкара вече над 4 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм с АЦ Делко както и почти всички приятели покрай мен и нямаме никакви проблемира пък и на тях гаранцията им е 3 години За Боша съм чувал че доста те мотат с гаранцията ако се наложи да я използваш :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калинка вече е с ново акумулаторче :biggrin: с 3г. гаранция.

каталожен номер 0092S50020

Серия S5

Капацитет 54 Ah

Пусков ток 530 A

Разположение на полюсите десен плюс

Размер в мм дълж.x шир.х вис. 207x175x190

Предимства на Bosch-акумулатора S5:

 

* иновационна Silver-технология на Bosch

* 30% по-висока мощност при студено стартиране

* сигурно стартиране и при екстремни температури

* 30 % по-дълъг живот

* изпълнява и преизпълнява препоръките за първоначално вграждане

* абсолютно необслужваем

* 85 % пазарно покритие

* резерви в захранването за важните за безопасността допълнителни електрически консуматори, напр. ESP, ABS и т.н.

* минимално саморазреждане

* екстремна устойчивост на къси отсечки на движение

* максимална безопасност чрез:

o защита срещу изтичане на електролит, патентован лабиринтен капак

o двойна защита срещу обратно запалване

 

 

 

2498_image_normal.jpg

019961060.jpg

019961062.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли е малко голям 52 Ah акумулатор за 1,4 мотор? Мисля че 44 е напълно достатъчно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не ти ли е малко голям 52 Ah акумулатор за 1,4 мотор? Мисля че 44 е напълно достатъчно.

54Аh e, но не ми е голям , имам усилвател, колони и 100 такива неща.44Аh не ми беше достатъчен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си сбъркала да знаеш с боша . Още преди девет години в далечната 2001г бяхме взели на корсата на бащата бош силвър от първите тогава още бяха черни не сиви но пак си бяха серията СИЛВЪР та от тогава искара седем години и половина, което си е перфектно. После естествено пак си купи бащата бош. Аз обаче да взема да се нябутам два пъти за същият период първо с един добрички боклук СТАРТ който си изкара гаранцията от две години и малко след това фалира . После пак гонейки ниските цени защото боша е скъпичък взех МОНБАТ пак боклук какво да ви кажа три години и малко изкара и пак фалира. После вече си направих сметката че от боклуци файда няма и че ми излиза много по-скъпо , а нервите не ги броим и си взех Бош силвър 5 64АН и сега и на стартер мога да я карам и за ток не съм и закъсвал дори и два месеца да не я карам слизам и пали без грешка , а не като с българските да се налага сваляне зареждане и тогава пали. Незнам дали сте обърнали внимание , но стартовият ток на бош силвър е доста голям и ето защо пали много по лесно от Бг боклуците с по 300Аh стартов ток.

Редактирано от aan_astra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диди,обади ми се да видиш аз какъв акомулатор ще ти предложа на много добра цена,с 2 години гаранция.Калций/Калций(технология,която предовратява вренето),необслужваем(капсолован),Силвър

Опс,сега видях че вече си купила Бош,ама нищо де,все пак ако някой се интересува да звънка

Редактирано от bulaki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е не карайте с бълггрски защото вадят едни тяхни каталози по които калибрата 2000i трябва да я карам или с 60Ah или с измислен стандарт 62Ah а,фирмения на GM e 55Ah попитах ако ми скапят генератора на който пише 65Ah и отива на горна граница какво ще правя вдигат раменете. Ако искаш гаранция слагаш голям по твой избор няма гаранция.Това в Пловдив ми го казаха на 3 различни места така че не вярвам да е измислено от търговец а,повече ми прилича на заводска шмекерия като си нямат вяра в производството.Незнам за Фронтерата колко ще ми препоръчат при положение че е 2.2 дизел сигурно 150Ah :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих Starter Vesna o.0 чошека който ми прави колата го препоръча пък ще видим :) 75-ца на скромната цена от 145лв(ако изкара 4 години е перфектен). А акумулаторите Монбат са добри ако са тези за износ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gazara74
Здравейте колеги,

 

Стана време да сменя старото акумулаторче с ново и се колебая между няколко марки и модели.

От както си я карам количката съм със сух акумулатор bosch и съм очарована от него, но явно съм попаднала на хубав, тъй като има и доста отрицателни мнения.

Та... сега се колебая между следните марки: Bosch, Varta, Monbat :25:

Вие какво мислите?

 

 

не купуваи в никакав случаи монбат,защото ще искара 1 год и ще се развали.а bosch-а е добре но между bosch и варта варта-та е по-добре.

довери ми се питал съм професионалист.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм на същото мнение за Вартата.... Взех колата си с накаква си там варта, големичък но очевидно не беше много нов, да обаче вече 2 години се държи като нов.... Ако се наложи винаги бих си взел пак Варта!!! :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Диди,обади ми се да видиш аз какъв акомулатор ще ти предложа на много добра цена,с 2 години гаранция.Калций/Калций(технология,която предовратява вренето),необслужваем(капсолован),Силвър

Опс,сега видях че вече си купила Бош,ама нищо де,все пак ако някой се интересува да звънка

кажи си офертата че аз съм за смяна на моя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с акумолатор на Банер (Австрийски) и съм доволен от него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо е тази мода да се плюе българското. На едната кола Монбат 44 Ач - кара вече 7 години. На Астрата Монбат 55 Ач -кара вече 5-а година без да е свалян или зареждан. Даже и нивото на електролита почти не пада. Мисля, че преди да се обвини акумулатора трябва прецизно да се провери алтернатора как и колко зарежда. Защото, ако той не е в ред какъвто и акумулатор да сложиш няма да изкара много. Съгласен съм, че и от Монбат сигурно има лоши бройки, но ги продават с 3 години гаранция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите коли се карат при цикал 6 седмици каране 6 почивка, свързано е с работата ми.

 

Преди 3г на Вектра А 1,6 бензин 1995г сложих Бош не помня ампеража беше нещо от сорта на 72 Ah(силвер струваше към 170лв). Ходих в сервиз на Бош за замерване за гаранция-Франция. На следващата година си купих Вектра Ц 1.9cdti 2005 която дойде с чисто нов Баннер мисля 4е беше 86Ах. Така Вектра А остана за баща ми... а миналата зима той се принудил да си купи Искра за да смени едногодишния гаранционен Бош!!! Не знам каква точно е била историята, аз разбрах че си е купил Искра (и за сега е доволен) едва сега когато трагнах да купувам нов акумолатор за Ц-то преди 2 месеца.

 

Дву годишния Баннер палеше нормално ако се кара всеки ден, но остане ли 2 дена при миносови температури заминаваше. В по топло време изкарваше до седмица.

 

Взех Варта http://www.akumulatori.bg/129/Product/12/V...%20dynamic#info за 307лв, ако не се наложи да купувам нов след 2г ще съм доволен от този :).

 

 

п.п

Освен че колата се кара на цикли от по 6 седмици, в багажника държим детска количка(това от 1г) и централното се ползва ежедневно, а колата рядко се препалва

 

АКО НА НЯКОЙ СА МУ СМЕНЯЛИ ГАРАНЦИОНЕН АКУМОЛАТОР ДА ВДИГНЕ РЪКА :)

Редактирано от kingarthas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз карам с акумолатор на Банер (Австрийски) и съм доволен от него

 

И аз карах с Банер закупен от предишния собственик, карал съм и с два Бош-а сега карам с Варта и никога повече няма да си купя Бош или Банер.

 

За Банер прилагам следните данни вие си правете сметката. Предишния собственик купува Банера, продава ми колата и малко под 2г. по късно аз си купих Варта след като ми омръзна да презареждам Банера който е бил в гаранция по това време :).

 

https://docs.google.com/open?id=0B6CNrIUDuB3mV3ZsWjZON2RIUTQ

 

https://docs.google.com/open?id=0B6CNrIUDuB3mMVJzdlRsVVlaZUk

Редактирано от kingarthas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опелчето си дойде с италиански акумулатор Fiamm +. Маркиран е месец 11, година 2006. Седем години без проблем до преди два дни- умря от веднъж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×