Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Calibra_Fan

Поддръжка на Vectra A 2000 16V

Recommended Posts

Колеги, можете ли да ми кажете как седи работата с резервните части ? Скъпи ли са , често ли се скапват ... ако може повече подробности

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не са от най- евтините но пък спорта си има цена за мен си струва капиталовложението!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така се чудих и аз,и понеже всеки си изказа мнението,че подръжката ,данъка харченето на бензин и всичко останало било много скъпо си купих Вектра 1.6,Но после като понаучих някой работи и влязох в час до някаква степен видях че не е страшно да имаш 2000 16V ,и по тая причина сега си ги имам и двете.Така ,че не се чуди,и ако ти е на сърце тая кола си купи такава , и не слушай хората :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, аз имам астра x18xe и c20xe и мога да ти кажа, че на гси-то даже са му малко по-ефтини частите отколкото на екото, дори гори по малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Така се чудих и аз,и понеже всеки си изказа мнението,че подръжката ,данъка харченето на бензин и всичко останало било много скъпо си купих Вектра 1.6,Но после като понаучих някой работи и влязох в час до някаква степен видях че не е страшно да имаш 2000 16V ,и по тая причина сега си ги имам и двете.Така ,че не се чуди,и ако ти е на сърце тая кола си купи такава , и не слушай хората :th_up:
На сърце ми е :) продават ми 1 такава за 3500 и съм много навитак ама не съм карал такава машина и затова питам :P ако я грабна тия дни , ще се похваля :th_up::biggrin:

 

П.с мерси много за отговорите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3500??? Абе човек, ти Вектра Б 99 година ли купуваш или Вектра А 92-93? Какви са тия пари, какво е туй чудо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3500??? Абе човек, ти Вектра Б 99 година ли купуваш или Вектра А 92-93? Какви са тия пари, какво е туй чудо?

Aко е в добро състояние,запазена и гледана това е цената.Нека после да говорят,че опелите не държат цена :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Aко е в добро състояние,запазена и гледана това е цената.Нека после да говорят,че опелите не държат цена :biggrin:

някой хора явно никога няма да разберат какво значи гледана кола и какво значи НЕ гледана кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе квото и да и е гледано на тая кошница 92-93г. 3500 лв. са си 3500 лв.

Да не мислиш, че ще е на малко километри или ще е запазена а? Кой си купува С20ХЕ да си ходи на вилата или на работа.........

Ако е колата Вектра Б съм съгласен да струва толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лупо13, аз много добре мога да оценя една добре гледана кола, но за почти 20 годишна Вектра да дадеш 3500 е самоубийство!

Жика, и аз това се опитвам да кажа, но има една приказка: "Имал си бол пари, дал си". Така че всеки си преценява сам. Дай Боже всекиму такива щедри купувачи. :biggrin:

П.С. Вектра А ми е любимата кола.

Редактирано от zdravkop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако иска колегата ХЕ то да види в мобилето имаше една вектра ГТ 20ХЕ и беше за 2300 лв. в Габрово. Беше с 4 лети джанти с гуми и 4 железа с гуми. И е регистрирана. Няма клима ама може да се сложи, ако човека му я даде на добра цена де.

П.П. За мен вектра А седан CDX С20NE с клима фейслифт си остава любимата ми кола и до днес. :flag_opel:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невероятно тъпа тема !!!

 

1во никои не написа нищо дори за най елементарното ... колко горе долу струва обслужването

2ро колега да си беше пуснал темата в правилния раздел защото до колкото виждам това си е раздел за Вектра А и по този начин заблуждаваш колеги и на последно място 3то - " 3500 "за Вектра А на 20 годни, много ми е интересно ако пуснат една такава със C20LET дали пак ще мислите така ... че е на 20 години и че това и онова и че 3500 са страшно много за тоя кошник ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Невероятно тъпа тема !!!

 

1во никои не написа нищо дори за най елементарното ... колко горе долу струва обслужването

2ро колега да си беше пуснал темата в правилния раздел защото до колкото виждам това си е раздел за Вектра А и по този начин заблуждаваш колеги и на последно място 3то - " 3500 "за Вектра А на 20 годни, много ми е интересно ако пуснат една такава със C20LET дали пак ще мислите така ... че е на 20 години и че това и онова и че 3500 са страшно много за тоя кошник ....

1. Темата изобщо не е тъпа, но щом на теб ти се вижда такава- може.

2. Не знам какво заблуждава колегта и какво не, но човекът си е пуснал темата в правилния раздел. Но щом за теб е неправилен- може.

3. Колегата има предвид точно Вектра А, но щом ти смяташ, че не е така- може.

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи такава вектра може и повече да струва зависи в какво състояние е. За целта на занятието вектра Б не се вписва по нито един показател!

 

Има варианти при такава ситуация купуваш за 2000лв и почваш да влагаш докато стигне към 5000лв или купуваш 4000-5000лв направена и караш. Сега ще наскачат... кви са тия цени.

 

Ми 2000 е минимална цена за вектра 2000 16V която и година да е с климатик и в движение в състояние: "от 50м е лимка", гледаш отблизо преценяваш си ремонтите и си я правиш както ти харесва и я искаш.

 

Другия вариант с повечето пари - оглеждаш хубаво и ако наистина няма какво да се прави по тая кола се мяташ.

 

3500 е чудесно средно положение, колата трябва или да е изкърпена кадърно и да няма за тенекиджииство или да е технически перфектна със сменени консумативи или поне мотора да е перфектен след ревизия където трябва и както трябва, за да може останалите довършителни работи да не са много скъпи и да стигнеш гореописания таван.

 

Като поддръжка не е скъпа кола в никакъв случай, но не е и евтина(ладите са наистина евтини). Цени и видове части бол. Има турски, китайски, немски, ... разликите в цените на едно нещо може да са в пъти... Със сигурност е по-евтина за поддръжка от вектра Б и др по-нови коли. Със сигурност е и по-здрава, ако става дума за каранЬе и бой в зъбити! Разлика в поддръжката и ще има в някои части по мотора(не са като на 1.6 моно, но не е и като за екотек цени, по-ниски са) и ревизията на задното окачване понеже е истинско независимо както трябва да е на една бегачка, просто има повече тампони от на обикновената вектра А затова е по-скъпо ма не е и да се прави всяка година.

Разлика в разходите по колата ще има до там че данъка е висок(над 100лв), такси, граждански и т.н. и разхода на бензин е по-височък но не е страшно понеже градско може и 10/100 да гори, зависи как се кара. Не се препоръчва обикновено газово ако ще слагаш трябва инжекцион и това е още един по-висок разход.

 

Като цяло колата е пушка, широка, 4 врати, багажник, возия като хората, комфорт, когато искаш по-така да покараш се държи прекрасно, абе това е най-евтиния начин да караш С20ХЕ без да ръсиш пачки на поразия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек никой не говори какви предимства и недостатъци има вектра А пред вектра Б. Говориме си, че за тия пари вземаш кола на 19 години (Вектра 2000 16V/C20XE), която има един добър двигател и това си е. И то тоя мотор колко ще е здрав на 19 години като със сигурност ще е на минимум 250 000+километра. От вътре си е като първата вектра от 88 година. Има едно независимо окачване отзад, което е със сигурност заминало поне на 50%, а ако е 4х4 има доста неща за праене, щото четворките на много малко вектри са останали читави. Квато и да вземе ще има да прави и то доста и като тегли чертата тооо отиде на 5-6000 кинта минимум. И кво - пак си кара вектра А. Иначе, че е легендарен автомобил спор няма и на мене това си ми е любимата кола ама не и за ежедневка, не и за комфорт, не и за тия пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Лупо13, аз много добре мога да оценя една добре гледана кола, но за почти 20 годишна Вектра да дадеш 3500 е самоубийство!

Жика, и аз това се опитвам да кажа, но има една приказка: "Имал си бол пари, дал си". Така че всеки си преценява сам. Дай Боже всекиму такива щедри купувачи. :biggrin:

П.С. Вектра А ми е любимата кола.

колега аз не искам да те обидя конкретно теб,но просто казвам че гледаната кола си заслужава парите... а пък и всеки си има предпочитания ....... дали по стара и по ефтина за подръжка или по нова и по скъпа за подръжка ....както и много други неща. Както ти отговорих вече веднъж в темата си предпочитам Вектра А и ако ми хареса съм склонен да дам повече пари за нея отколкото за Вектра б.Не че искам да обидя колегите с "Б".

Лично на мойта съм имал случай случаен човек да ми предложи 5000лв за нея преди около 1г и малко, както и случай малко след това да ми дават макс за нея 2000лв. че по Враца и Дупница се намирали и по ефтино даже,без въобще да си направи труда да я огледа ..... не че съм тръгнал да я продавам.Ето на такива се дразня .... "ама тя е стара и ги има и по ефтино" ..... еми да ходят да си ги купуват тези коли ..... после ще им се радвам аз :th_up::biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спора май клони към А срещу Б, но не това е целта на темата. Спор няма, Вектра А е класика и си има своите достойнства, в някои отношения е по- добра от Б, което никой не отрича, най- малко пък аз. Но въпреки това си оставам твърдо на мнението, че 3500, пък да не говорим за 5000, са безкрайно много пари за Вектра А.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по темата:

Накладки предни от 50-100лв

Накладки задни 20-30лв

Карета 60-80лв/може и повече зависи от марката/

Дистрибуторна капачка Бош 90лв,италианска 60лв.

Комплект 16 повдигача е около 200лв...това мисля че са по-скъпите части ,които различават ХЕ-то от С16NZ например.

Здравко, не си прав в разсъжденията си относно цената,все пак говорим за Вектра 2000,която е малко по-специално изпълнение от обикновената Вектра А и след няколко годинки наред с Вектра турбо,която е още по-рядка може и да почнат да намират и на 5-цифрени суми. :biggrin: Начи по твоята логика една Монца трябва да е на цена от 500лв до 1000 макс щото е модел '85г ,ама влез в мобиле.де да видиш ,че ги има и по 10 000 евро без да са някакви тунинг изпълнения!

Редактирано от boxer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ако става въпрос вече за антики, както усещам от думите ти, тогава съм съгласен с тези пет хилки. :biggrin: На както казах и по- горе: дай Боже всекиму да намери щедър купувач. Всеки си решава сам, парите са си негови и има правото на избор. Просто изказах лично мнение.

И пак казвам: Вектра А е класика, за разлика от Б. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леелееее какъв дебат се е развихрил :doh: ,И чесно казано май май само чесане да има...... Много ясно че кола на 20 години може да струва 500 ,а може и 10000 зависи от състояние,поддръжка и много други работи.НЕ СА ВАЖНИ ГОДИНИТЕ според мен!!!! Но най важното е да се знае за какво се купува тая кола!!!!И не си мислете че само келеши карат такива коли и дават газ до ламарината.Аз лично познавам двама по възрастни собственици на такива коли,като единия беше категоричен че няма да се раздели с вектрата,въпреки че си има и пасат 4 :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдаа ... найстина много тежък дебат се заформи тук :biggrin: и въпреки че аз имам предвид потдържана кола стара по година и непотдържана кола с нова година , спора леко се измести към "А" и "Б" и като гледам по стечение на обстоятелствата спора се води от притежатели само на Вектри А и Б. Найстина човек сам си избира какво да предпочете , но мен ме е яд на тези който който сравняват дадена кола с тези който са по автокъщите. :th_up:

 

P.S. и найтина да дам малко инфо по темата конкретно ... говоря само за хубави части който си слагам на колата

накладки предни 66 задни 60 , ремъци с ролки зависи от годината но ще дойдат към 170-190лв карета ... не бих казал че са често срещан проблем ,но 130-140 амортесьори предни 140-160 задни 120-130 тампоните по ходовата част са доста ефтини 10-20лв на брой. и т.н.

Редактирано от lupo13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, гледах колата е просто "Mind condition" както казват англо-говорящите или великолепна ! доста запазена , лачена + това идва със много яки 16"ки и спортно окачване и е сервизирана преди има няма 3000км ,никъде не личеше да е чукната / правена . Интериора беше много запазен( колкото може да бъде за кола на бая годинки, маншона на скоростния лост беше леко обелен отгоре ,волана леко изтъркан.. но мисля ,че е нормално) без дупки от цигари и гадни миризми. има си power cap .. мисля ,че и чип имаше , някъв мъфлър , бас каси , цд-та ...

Защо пък да не даде човек 3500 за нея .. не са чак толкова много пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимай я и дай да я видим и ние и да й се порадваме. Щом е в такова добро състояние, взимай я. Може наистина тези 3500 да си заслужават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само чакам да падне големия кеш , слагам веднага тема във вектра раздела :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×