Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
valio_78

Проблем с прекъсване на мотора в движение

Recommended Posts

Привет от слънчева Италия, имам проблем с мотора на колата. Проблема е следния, при движение колата прекъсва и не може да се форсира на макс., максималните обороти на форсиране са 5500, светна чек лампата на мотора. Имам съмнение за свещ или кабел, ако е от свещ или кабел ще светне ли лампата или да търся проблема другаде. Моля помагайте, че България е далече и ми е притеснено как ще се прибирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз си мисля да не е влезнал компа в някакъв режим,заради някой повреден датчик например този на разпределиелния вал.А относно твоето предположение за свещ много вероятно е,бях гледал в една тема че заради скапана свещ светка чека.Ако имаш някоя резервна смени я и виж какво ще покаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още утре, ама аз да питам, иначе си пали без проблем и разхода по борд е нормален, понякое време се оправя ама за малко и това ме навежда на мисълта за свещ или кабел, мотора работи като на 3 цилиндъра като че ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо не се пробваш да си направиш самодиагностика, или евентуално да отидеш да я закачат на компютър/но сигурно е скъпичко в Италия/ и като видиш резултатите да търсиш проблема. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай и кабелите,че и моята придръпваше,и като видях кабелите,този на 1ви цилиндър направо беше стопен и нямаше никаква връзка с лулата.Успех колега,дано да намериш проблема,че така по пътищата е ужас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай я някъде на тъмно и запали да видиш дали не пилее някъде високото - ако има избил кабел ще е като дискотека. Мултицет имаш ли под ръка ? ако имаш мери съпротивлението на кабелите.

Чека светва ли ? Удари един кламер и пиши какво е изревал компа

има ли някаква температурна зависимост ? - студена или топла го прави ?

 

едит - при тия обороти е възможно да светне чека и от кофти свещи но това ще е грешка нейде по ламда сондата иначе компа не ги следи - следи само бобина (или бобините) но и тях ги гони при крайни стойности - късо или прекъсната връзка

Редактирано от Duke_BG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми мирише на датчик на коляновия вал щом неможе да се форсира и стига до 5500 ... хм ... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е - да минава в авариен режим и да следи само разпределителния

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имах впредвит :) Duke_BG :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОТ датчик на колянов вал колата не пали изобщо

датчик на разпределителните валове ми мирише тука

размърдай му буксата и може и да се оправи аз имах този проблем

а ми направи проблем кабела на датчика на коляновия вал и колата угасна и дотам не пали изобщо само гърми

:th_up:

Редактирано от C_18_XEL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След тест със кламера ми изписа камшафт сензор-това трябва да е датчика на разпределителните валове нали?

Размърдах буксата -няма резултат. Къде отива другия край на кабела на датчика ?

На моя датчик са му презапоявани кабелите и беше изолирано със изолирбанд-какво да правя, да търся нов или да проверя тоя как работи?

Грешката ми е 0340-неизправност във веригата на датчика за положението на разпределителния вал.

Редактирано от valio_78

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този е - проблемни са самата букса дава фира също кабела ,както и самия датчик. На хеча 2 смених заради ненаправена както трябва връзка на новата букса - шармовката трябва да е оплетена върху самата снадка за да не влизат смущения. Датчика е нисковолтов и най малкия проблем по кабела го пържи. Проблем е че компа харесва само Сименс датчици - другите или не тръгват или работят известно време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте и от мен имах почти сащия проблем и ми пишеше датчика на вала но се оказа бобината пробвай при запален мотор да варнеш ключа ама задраж гаста и веднага дай контакт преди да е изгаснала дали ще се изфорсира при мен ставаше и беше бобина успех

Редактирано от ficko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ОТ датчик на колянов вал колата не пали изобщо

датчик на разпределителните валове ми мирише тука

размърдай му буксата и може и да се оправи аз имах този проблем

а ми направи проблем кабела на датчика на коляновия вал и колата угасна и дотам не пали изобщо само гърми

:th_up:

 

не пали ако ДВГ има само на коляновия вал но ако има и на разпределителния чете от него но в авариен режим

при твърда връзка между двата вала ( агенажния ремък) единия от двата е достатъчен но в авариен режим

има двигатели с датчик на коляновия и с датчик и на колянов и на разпределителен Х20ХЕ има и на двата ако не се лъжа.

лошото е че симтека колкото е интелигентен толкова е и "мълчалив" от към съобщения за грешки - по "тъпите" еку-та с по-малко датчици поне си казват "low voltage" т.е. късо или "igh voltage" т.е. откачен датчик

веригата на датчика отива директно в ЕКУ-то

той е с два извода и двата бегат в екуто

Редактирано от Duke_BG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато се разкачи буксата на разпределителния вал пак си пали ама не знам в какав режим е и дали работи както трябва но си бачка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде се намира ECU-то на Вектра Б X16 XEL ?

И как да разбера , дали е оригинален или е с чип ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги понеже съм неук и не ме е срам да питам :), как се прави този тест с кламер и от каде да разбера какво означава числото? Чека постоянно ми свети, преди карах вектра а и светваше от време на време, закарах я на майстор и тои ми каза, че е от газта (недостатачно обогатено гориво), но сега свети постоянно!!! Пак съм на газ, ама и на бензин свети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,сложи ламбда емулатор и отиди да ти изчистят грешките,иначе чека ще продължава да свети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж или зад жабката,или зад пластмасата във краката на пасажера отпред в дясно под жабката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×