Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Значи колата е астра ф 1995 год, X17DTL (дизел),и вчера оня ден като качих арбанаси колата беше вдигнала точно сто градуса !! Спрях встрани отворих капака, за моя изненада перката не въртеше все още ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта на 92 някаде иначе 95 мисля че е нормално..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснявай се като почне да влиза в червения сектор. 100 градуса нищо не са. Виж си бушона за перката. Там е ключа, не в градусите. Системата е под налягане и прегрява към 120 градуса някъде(по спомени).Термостата отваря ли? Радиатора трябва да е топъл/горещ целия на 100 градуса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Притеснявай се като почне да влиза в червения сектор. 100 градуса нищо не са. Виж си бушона за перката. Там е ключа, не в градусите. Системата е под налягане и прегрява към 120 градуса някъде(по спомени).Термостата отваря ли? Радиатора трябва да е топъл/горещ целия на 100 градуса

Значи при каране по прав път (да не се натоварва) си държи 95 градуса нито по-малко нито повече. При изкачване на баир на 3та или 4та пак държи 95 градуса. Ако обаче качвам баира на 2ра вдига 100 градуса и перката не върти. Нямам нито 1 гръмнал бушон (гледах ги всичките преди 3 дни) а самия вентилатор го вързах директно към акумулатора и завъртя. Щом съм минал 70км без да спирам по прав път и държеше 95градуса, предполагам термостата отваря. Къде да търся проблема за вентилатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам в датчика който го включва на радиатора се намира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Предполагам в датчика който го включва на радиатора се намира.

Значи днес отворих колата. Проблема беше в резистора за 1вата степен, беше изгорял. Вързах го директно, без резистор. Дефакто вече имам само максималната скорост на вентилатора. Не успях да загрея колата да видя обаче дали включва.

 

Този резистор се намира точно зад регистрационния номер (вижда се като се махне радиатора) и представлява един правоъгълник с букса. Аз го срязах и го дадох на късо. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега,

и при мен загряваше и се оказа неработеща перка, а причината - датчика (ма*ицата му). смених го с нов (намира се на радиатора) и се оправи, но сега ми държи доста по-ниска темепература около 85 градуса, малко над синята зона, не знам дали е нормално колата е 94 чист дизел... както и да е... мисълта ми беше ако е само съпротивлението можеш да му сложиш ново струва стотинки... или ако не ти се занимава от форума все някой колега ще ти продеде на добра цена за джаджата...

 

опитвам се да бъда полезен :respect:

 

Н Петров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
здравей колега,

и при мен загряваше и се оказа неработеща перка, а причината - датчика (ма*ицата му). смених го с нов (намира се на радиатора) и се оправи, но сега ми държи доста по-ниска темепература около 85 градуса, малко над синята зона, не знам дали е нормално колата е 94 чист дизел... както и да е... мисълта ми беше ако е само съпротивлението можеш да му сложиш ново струва стотинки... или ако не ти се занимава от форума все някой колега ще ти продеде на добра цена за джаджата...

 

опитвам се да бъда полезен :respect:

 

Н Петров

Късно е за съпротивление. :) Търсих по моргите в Горна Оряховица, намерих 3 астри но всичките от двигателя напреде НИЩО нямат (едната и двигател нямаше :naughty: )

И реших да го вържа директно без съпротивление. Така и на 1ва и на 2ра степен вентилатора ще работи като на 2ра степен. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не прави компромиси. Датчика за включване на перката не е скъп, купи си нов. Има два модела - единия вкл. 1 степен на 85-87 градуса и 2 степен на 95-100 градуса. Втория вкл. 1 ст на 90-95 и 2 ст на 100-105 градуса. Термостата също не е скъп и също е два модела както датчика. Маките проблеми в охладителната система водят до големи и скъпи ремонти. Избора си е изцяло твой. Датчик за включване на перката си купих миналата година от ВТ от магазина за авточасти северно от Двореца на спорта (Спортната зала).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мойта астра,перката се включва на 100,но се включва.Мислил съм,така ли трябав да бъде или така ли си е оргинално ?

Редактирано от jeff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомени за бензиновите мотори е така - на 100 градуса включва и на 95 изключва. Интересуваше ме има ли степени при нашите мотори или си е само една? По слух си върти с постоянни обороти.

Аз питах предната седмица в моята тема, но никой не се отзова...

 

Мисля, че за дизелите термостатът отваря на по-ниска температура, но не знам точно на колко. Нямам инсталирани GME EPC и AutoData на този PC и не мога да проверя в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам,но на моя бензинов мотор Х18ХЕ перката включва точно на 97 градуса,толко си и пише на датчика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
По спомени за бензиновите мотори е така - на 100 градуса включва и на 95 изключва. Интересуваше ме има ли степени при нашите мотори или си е само една? По слух си върти с постоянни обороти.

Аз питах предната седмица в моята тема, но никой не се отзова...

 

Мисля, че за дизелите термостатът отваря на по-ниска температура, но не знам точно на колко. Нямам инсталирани GME EPC и AutoData на този PC и не мога да проверя в момента.

Значи на дизелите отваря на 91 градуса. И перката има 2 степени. Едната включва на 100 другата на 105 градуса (червеното). Ако не включва перката може да е в резистора проблема, датчика или лоша връзка. :)

 

Поздрави. :wave:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега не прави компромиси. Датчика за включване на перката не е скъп, купи си нов. Има два модела - единия вкл. 1 степен на 85-87 градуса и 2 степен на 95-100 градуса. Втория вкл. 1 ст на 90-95 и 2 ст на 100-105 градуса. Термостата също не е скъп и също е два модела както датчика. Маките проблеми в охладителната система водят до големи и скъпи ремонти. Избора си е изцяло твой. Датчик за включване на перката си купих миналата година от ВТ от магазина за авточасти северно от Двореца на спорта (Спортната зала).

 

 

Здрасти колега,къде се намира датчика на този мотор 1.7 тдс(немския мотор)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги! имам една питанка(притеснение)- колата е астра ф с мотор X16SZR и ме притеснява ,че перката включва чак на 103-104 градуса само с една степен ли е и дали е нормално.Всеки ми казва че трябва да е с две степени и към 95 трябва да включва първа а на мен ми включва чак на 103-104 градуса. Благодаря ви предварително поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с климатик,е с 2 скорости.Ако датчикът на радиатора е само един и е само с два пина,перката е с една скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте нуждая се от съвет моята астра е 91 година 65коня моно и. за 400 метра вдига извънземни градуси 90-100 градуса и перката не работи и немога да разбера от каде загрява може ли съвети

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×