Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
opel fan

Плюсове и минуси на Инсигниа

Recommended Posts

Здравейте колеги, тази тема има за цел да се съберат на едно място добрите и лошите черти на модела. Мисля, че ще е доста полезно, а и интересно да видим голямата лимузина на Опел какво предлага. СЪщо така нужни и ненужни екстрии въобще всичко, за което се сещате. Очаквам тук хората, които са собственици на модела да помогнат доста :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така..... ЗАПОЧВАМ! :biggrin: :biggrin:

 

Ще започна първо с уточнението че карам автомобила по нормални пътища и с нормални горива в Холандия.

 

За момента съм навъртял 52 000 км за почти 1 година. Проблеми по ходовата част нямам никакви, също така и по двигателя, хидравликата и спирачките. Единственият проблем, който имах до сега е с компютъра управляващ електрониката на таблото. Проблема беше, че не му стигаше ток и почваха да стават аномалии по Infotaintment. В интерес на истината в България на 3 пъти се мъчиха да го оправят но без успех. Тук го оправиха от веднъж. Колата като кола е наистина много повече от нормален автомобил. Малко са ми забележките. Едната от тях и най-сериозната е лаковото покритие и боята. Карам изключително по магистрали и предната броня е на решето от камъчета. Пребоядисах я и пак е така. Стъклото също цялото е нацъфкано от дребни като песъчинки. В сравнение 15 годишната ми Астра, която карах преди нямаше и на половина толкова дефекти по стъклото. Отдавам го на дизайна този проблем, който за съжаление е и доста сериозен. Пекне ли слънце и стъклото така ме дразни че направо умирам. Друг много сериозен проблем са пластмасите на таблото. Скърцат. При натискане на бутони при местене с крака скърцат. Добре поне че при неравности липсват тези скърцания.. само едно от колонката на шоф. врата и от дясната страна при пасажера, но се надявам това лято да ги отстраня. Друго което е проблем за мен е недоброто обезшумяване на двигателя. Самата кола е много тиха при висока скорост, но двигателя се чува доста шумно. А и тапицерията която идва със спортните седалки не е от най-издръжливата. Препоръчвам при спортни седалки да се слага кожа макар че за тях е достъпна само перфорираната, а тя е доста по-скъпичка. Това е което се сещам засега като минуси.

 

Плюсовете са много за сметка на това. Комфорта на возията наистина е много на високо ниво. Спортните седалки са много удобни. На тестовите модели съм пробвал и така наречените "Комфортни"... ами нямат добра подпора на тялото и бедрата отстрани. Не са много по-меки от спортните, които имат и сертификат за ергономия. Двигателя въпреки липсата на чак толкова добро обезшумяване опъва прилично за 130те си коня. Говоря за 2.0 дизел. Разхода е приличен за такава машина, на магистрално каране 5.8-6.2 а в града около 9-9.5 като аз доста натискам при потегляне, а и тук има доста задръствания. Спирачките спират много меко но и много силно като се наложи, няма рязък момент на зацепване. Съединителя е доста твърд и ми трябваше време да свикна, но мисля че така е на всички дизели. Фаровете са ненадминати наистина. Аз съм със адаптивен ксенон. Единствената му грешка е камерата за дълги.. понакога е доста неадекватна. Навигационната система върши идиарна работа като навигация и това е! Трябваше от Opel да се замислят и да предложат нещо повече като Touch screen, сигнализация за камери и подобни, които се предлагат при конкурента Пасат. Като цяло нивото на Infotaintment-а е задоволително. Освен стандартното обурудване със CD300, има Premium колони със всички останали модели, а за DVD800 има и Infiniti озвучение. Постно.... Отворете ценова листа на Passat и вижте колко вида озвучение на колата се предлагат...и за Golf дори... Иначе аз съм със DVD800 но без Infiniti и ме задоволява музиката. Infiniti-то има 2 колони повече и стъпало и е 7х45 а не 4х20. Инструментите за управление са ясни точни и отчетливи. Много ми допада белия цвят на осветяване. Не знам обаче защо Opel са сменили на червено за бутоните... не ме привлича чак толкова много. Добра глезотиика е превключването на спорт режим където уредите светят в червено и наистина тогава излючват агресия. Говорейки за тази глезотиика трябва да спомена и Flex Ride шасито. Изключително доволен съм. Разликата между 3те режима Sport, Normal, Tour се усещат ясно. При Sport колата се накланя значително по-малко в завой и е доста по-отзивчива. При Tour вози като лимузина.. БУКВАЛНО! Парктроника работи идеално. Аз съм с обикновенния, а не този, които навигира при паркиране.

 

Сега за екстрите. Ще ги разделя като препоръчителни, 2ростепенни и ненужни.

 

Препоръчителните са: AFL фарове, Парктроник, Спортни седалки, Flexride, Bluetooth (ако се говори много), Круиз контрол и 18ки джанти (иначе визията на автомобила не е същата). И при наличие на DVD системата задължително ел.ръчна и контрол на навигацията долу в конзолата!

Второстепенни са: Навигационна система заради цветния дисплей. За България CD500 ще е перфектна... нестига че чете DVD-та ами си идва и с големия дисплей. Друго мога да препоръчам Infiniti озвучение, кожен салон ако са спортни седалките иначе рискувате бързо износване, Ел. сгъваеми и хроматични огледала.. помагат много за заслепяване. И естествено ако може да прежалите 2000лв. от OPC Line пакета е за вас.

 

Ненужни: Opel Eye- неработи в България, по-големи от 18ки джанти значи само абонамент при гумаджията, осъвършенстваната система за паркиране с навигиране.. всеки нормален шофьор може да се справи и с нормален парктроник.

 

Друго не се сещам за сега. Ако има някакви въпроси, с удоволствие ще отговарям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Злати, чувал ли си в някоя кола Инфинити системата? Много ми е интересно дали си струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

озвучаването няма нищо общо с истината . доста зле

по принцип тясна , не съм се возил отзад но децата твърдят че е по-неудобна от вектра ц .

отзад е доста ниско тавана , по-висок се чувства силно неудобно

липсва софтуер за навигацията

като я напече слънцето и минава през неравности скърца таблото

като цяло се вижда че интериора е направен от доста евтини материали

автоматичната кутия има доста рязка смяна на предавките

и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да поспоря за няколко неща. Сравнена точно с Вектра Ц интериора е доста по-качествено направен. Също така съм нямал проблем със скрцане след като се напече. Пластмасите скърцат като ги натиснеш само. И трето отзад се возих 1 път и не мога да кажа че е тясно... е не е като отпред, но е приемливо мястото. При факта че съм 1.95 и са ми много дълги краката, не се чувствах притиснат от никъде. За озвучението и навигацията съм съгласен, с автомата нямам опит.

 

Ванка, да качвал съм се. ОПЦ с Инфинити :blush: Басът е много по-силен и добър и като цяло се усеща, че като усилиш доста не се мъчи системата ами си изкарва звука спокойно. Няма изкривяване каквото се получава на обикновената особено ако е с по-ниско качество песента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПОМАГАЩ, возил съм се в Инсигниата на Злати отзад и мога д а кажа, че грам не е тясно. Определено отзад спокойно седят двама възрастни на дълъг път без да ги боли гърба или каквото и да е като слязат. :th_up:

 

Злати, с две думи има смисъл от доплащането за Инфинити системата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има да, освен ако не те кефи да дереш колоните и да чуваш как изнемогват. Това е един от ъпгрейдите, който искам да направя... поне колоните да сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Има да, освен ако не те кефи да дереш колоните и да чуваш как изнемогват. Това е един от ъпгрейдите, който искам да направя... поне колоните да сменя.

 

Не колоните изнемогват а крайното стъпало - почти съм сигурен че колоните са еднакви и за двата вариянта на озвучаване ( като за инфинити малко повече говорители) но разликата между 4х20 и 4х45 (колкото е на повечето афтър маркет CD-ta ) и 6x75 ще е огромна

 

така че първо пробвай смяна на DVD-то и тогава ако не ти хареса сменяй говорителите

 

между другото има готови китайски решения за инсигния с 5 инчов тъч скрийн с windows, GPS, DVD, MP3 и всякаквси други екстри вкл и програмируем интерфейс за мулти волан а и можеш да пуснеш на тях всякакъв GPS софтуер вкл и да имаш няколко едновременно и да избираш кой да ползваш в зависимост от това къде караш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като недомислица мога да спомена липсата на възможноста да се прибират страничните огледала от ключа. Не е болка за умиране, но определено е удобство - особено когато живееш в един малък ад за паркиране.

 

Същата БОЗА я има и при Astra J. Имах голяма надежда в някои от дилърите да могат да направят някоя магия, но вече във втори сервиз майстора излиза и вдига рамене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите от три седмици имам инсигния.днес се върнах от пътуване, испания-бг-испания и съм очарован от автомобила.даде ми разход 6.6 НА 100,хубава возия,просто без забележки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Преди няколко месеца си купих Опел Инсигния 1.8 бензин - 140к.с., нова от магазин. Това е един прекрасен автомобил с изключение на това, че от самото начало се чува много силно бучене в предната част на автомобила. Бученето е силно и се чува от катализатора, който е в предната част на двигателя и от първото гърне на ауспоха, което е под скоростите. Бученето се получава при обороти около 2500 и нагоре.

Мажете ли да ми кажете нещо по въпроса и може ли да се отстрани по някакъв начин този проблем. Очаквач отговор на е.мail: еdiboy_71@mail.bg

Редактирано от ediboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, момчета! 

Нов съм тук, което за съжаление не означава, че съм нов изобщо. 

Първите ми наблюдения от Инсигнията:

Най-хубавото нещо в колата е името - короната, пръстенът, тиарата са инсигнии на царската или папската власт.

Голяма отвън, малка отвътре. При тези външни размери трябваше вътрешно да е като катедрала, а е съпоставима със старото ми Волво от 1999 година, което външно бе 10 сантиметра по-тясно и въпреки това по-удобно. И гореше литър по-малко. 

Пълна е с..... екстри. Като възрастен човек не се впечатлявам от лампички и дрънкулки, важното е че има круиз контрол и музиката може да свири и с флашка. 

Двулитровият дизел е търпим откъм тяга, поносим като разход и не прекалено шумен. Поради малкия си обем не е особено ефективен като спирачка при спускане. 

Колата има добър коефициент на челно съпротивление, който не увеличава шумовете при по-висока скорост и не вдига много разхода. 

Окачването е твърдичко, което се отразява положително на стабилността, но бих предпочел повече комфорт.

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×