Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
mitaka_gm

объркване на ангренажен ремък с един зъб

Recommended Posts

Колеги интересува ме какво може да стане ако се обърка ангренажния ремък с един зъб. Какви може да са симптомите дали може да се качи разхода от това и дали двигателя става по-муден защото имам някакви такива сумнения за моя ремък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за какъв мотор иде реч ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой ще ме светне ли нещо по вапроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има го като вероятност ! :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
дали може да се качи разхода от това и дали двигателя става по-муден защото имам някакви такива сумнения за моя ремък.

 

 

кое ?

 

За 1-вия ти пост явно има предвид колегата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата пали ли лесно как работи може и да ти е хлабав ремака и от там да ти е проблема :th_up:

Редактирано от ficko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този мотор по рождение си е доста муден. Усети кофти промяна веднага след смяна на ремък, или просто търсиш причина за липса на мощност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги пали даже много лесно докато чукна и пали... та като взех колата не беше така муден след обслужването почна да прави така.. и затова имам това самнение за ремака да е объркан с един зъб и от там ми идва въпроса какви са симптомите та да си направе извод от какво ми идва проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво точно е правено при обслужването, освен смяна на ангренажния ремък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
А какво точно е правено при обслужването, освен смяна на ангренажния ремък?

 

 

еми смяна ролки ремаци масла филтри общо взето това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да правиш такова обслужване, сигурно колата си я купил скоро ? Ако да, има и вариант да е била с присадки в маслото, които вдигат компресията и дават впечатление за по-"вървящ" мотор. Стандартен трик при продажба на кола. Дай още някой лев и иди да ти измерят компресията и проверят зацепването, това мога да дам аз като съвет...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи виж сега мотора си работи перфектно, пали без проблем варви има доста мощност проблема е там че оборотите по бавно се дигат .. колата си варви не умалява .. просто е един по муден

 

ПС напиши ми скайпа си на лично да те попитам някой работи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора ти работи на закъснение затова е така объркано е зацепването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
мотора ти работи на закъснение затова е така объркано е зацепването

 

 

как така на закъснение я ме светни малко повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това значи, че не ти пали сместа във ГМТ (горна мъртва точка), а малко след това или казано по-просто след като сместа е почнала да се разрежда и от там ниска мощност и муден мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Това значи, че не ти пали сместа във ГМТ (горна мъртва точка), а малко след това или казано по-просто след като сместа е почнала да се разрежда и от там ниска мощност и муден мотор.

 

 

така и това как може да се оправи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При майстор, да ти види зацепването на ремъка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ангренажния ремък прескочи 1 зъб ти се губи малко от центровката на газоразпределянето като 1 от възможните симптоми е труден старт на студена кола а малко по голяма мощност в високия режим на работа не е фатално и трагично -някой улични състезатели това го правят като търсят някакъв ефект който за мен е доста спорен или ако центровката ти е избягала назад може и "муден" мотор да има както казва колегата в по предния пост моя съвет е ако се съмняваш иди на мйстор дето това му е работата и като докара двигателя в гмт на 1-ви цилиндър му е за 2 минути работазада види дали всичко е наред, а ако ти си напед с материала направи същото виж в аутодата как ти е зацепването и си го оправи -но това е интервенция в случай че наистина знаеш какво правиш по колата си а ко не сервиз и то не от типа на "баи петко" дето може всичко а сервиз дето знаят какво и как се прави

успех

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при мен беше следното.............................

Сменях гарнитура на главата преди време и майстора който я прави без да иска мръднал един зъб на ремъка (не знам в коя посока), колата гореше малко над 11/100 градско,....... Но както и да е , от мой познат получих съвет да изолирам "вакумния регулатор" (едно кръгло нещо върху входящите колектори) и колата варвяла по добре и харчела по малко, но аз естествено не вярвах. Както и да е , направих го..... искам само да кажа че моя познат се оказа много прав, но никой не ми вярва че колата гори 9/100 в града, и извън пада под 7/100...... и доста пъргавее за 75 коня, и ето проблема ми...... Наскоро откарах колата на същия майстор да ми смени ремъка и ролката, и той каза, че ремъка бягал с един зъб и го бил направил сега точно, но за моя жалост колата качи на 10/100 в града и 8/100 извън него.

 

ПОМОГНЕТЕ!!!!!!!! Някой ако знае напред или назад е била мръднала центровката, защото майстора на който я карах не си спомня в каква посока е бил!!!!!!!!

 

ТОВА КОЕТО СЪМ НАПИСАЛ ПО ГОРЕ Е РЕАЛНО!!!!!!

 

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

 

Май и при мен ще се окаже този проблем /с неправилен ремък/ освен другия по-голям проблем /с непалеща прегряла кола/...

 

Та бях скъсал ремък /и прецакани клапани/ и смених главата /без напасване/ ... и вече колата няма никаква мощност :((( (май и разхода се увеличи нещо /от 8/100 на 10/100)

 

1 майстор, при който я закарах да гледа ходовата част, каза, че ако имало грешка с 1 зъб, нямала хич да пали, но май точно това е... :(((

Уж, майсторът, който я прави, я докара /там триъгълниците и КВ /по-рано пак той ми беше сменял ремък, но този път.../

 

Та, няма ли как да се види снимка нещо, как идват валовете при правилно поставяне?

 

Колата е Астра F 1.6V пълна инжекция (старата каса)

 

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белезите на валовете един срещу друг. И в същото време разбира се белега на коляновия вал също трябва да съвпада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, значи наскоро установих че когато е зъб напред т.е. към фаровете и затапено ЕГР разхода е 9/100 в града и 5,6 до 6/100 извън града и това на ГАЗ. А вървянето става като за 90коня, а знаем че мотора е 75коня.

Някои майстори казват че нагаряли клапаните и незнам си какво но за толкова време нищо не става а и 1.6 моно е освободен така че няма проблем да удари някой клапан.Който иска нека пробва и ще види че е така.....

Аз вече съм ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×