Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
anew

Проблем с чистачките - произволно спиране

Recommended Posts

Във всички режими на работа след като изключа с лостчето чистачките си спират там където са а не се прибират и чак тогава да спрат, а в първия режим в който чисти през определено време си спират посредата на стъклото примерно и после продължават след като мине време, същото се отнася и за режима със пръскане на течност за почистване, данеби да е от някъкво реле или незнам какво контролира спирането им. Помагайте моля.

като спитат и тръгва релето цъка, чувам го, но цъка когато са в най-горно положение или като са насредата на стъклото..

 

мислех си да сваля дтуго реле от таблото с предпаазителите и да пробвам с него..но единственото което е такова е много нагоре в таблото и няма измъкванка..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един малко грубичък метод,но мисля,че ще помогне.Щом в нито едно положение не слизат до долу,остави ги там където спират и след това механично ги свали до долу. Трябва да стане.

 

P.S. Като се замисля малко този метод може да ти помогне само ако чистачките в най-горно положение излизат извън прозореца,иначе ако ги свалиш механично ще чистят само до половината и пак ще се връщат надолу.

Редактирано от Vectra_X18XE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Има един малко грубичък метод,но мисля,че ще помогне.Щом в нито едно положение не слизат до долу,остави ги там където спират и след това механично ги свали до долу. Трябва да стане.

 

P.S. Като се замисля малко този метод може да ти помогне само ако чистачките в най-горно положение излизат извън прозореца,иначе ако ги свалиш механично ще чистят само до половината и пак ще се връщат надолу.

това го опитах.. като ги върна механично до долу.. после пак така си правят..

просто кат ги пусна да кажем на режима дет работят на интервали.. гигат се до горе,цъква релето и спират горе, след малко тръгват падат до долу и спират.. и като дойде време пак да правят оборот.. цъкат тръгват до горе, но не си правят пълния оборот, релето цъква и спират там дето е цъкнало релето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми сам си си отговорил, релето е .Смени го или го разглоби и припои и ще се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ми сам си си отговорил, релето е .Смени го или го разглоби и припои и ще се оправи.

въпроса е че, аз немога да си го поправя!

мислех си за ново, но за да съм сигурен че е реле, мислех да пробвам с друго..

естествено след свалянето на всички релета по колата.. няма идентично на това за чистачките...

и са дилемата е да купя ли ново реле.. ако купя дали няма да го купя напразно, и да се окаже че проблема не е в него..

 

ако е релето.. ще цъка ли..

Редактирано от anew

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледах една тема за релета.. обаче..

там има реле което е зад лостчето за чистачките, сваля се лостчето.. ала бала..

аз имам ли такова нещо на тиграта, него ли тря да сменя..

щото доколото виждам релето ми се намира на таблото с предпазителите..

над бушоните имам релета, едно от който е за чистачките, даже знам кое е.. щото като го сваля степените изобщо ги няма.. работи само на най-бърза.. и като го сложа, почва да бачка на степени ама както казах спира и тръгва когато и където си иска..

 

Та ако е това реле.. го знам, кое е. опитах да сложа някое от другите на негово място, но няма второ такова в колата.

Затова ще се наложи да си купя и ако стане стане..ако не на сервиз ще ходя!

 

Но това ли е единственото реле за чистачките? Едно ли е?

 

и логично ли е релето да цъка, а да не работи?

Редактирано от anew

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много съжалявам че отнови ви занимавам с Адската си кола, която съм на път да оставя безпризорна, но по моя проблем с чистачките..

Днес смених релето, разлика видимо има, сега интервали си има и кат бутна лоста да спра чистачките спират..

но остана още един проблем и с новото реле..

като дръпна лостчето към себеси за да пръска вода, чистачките тръгват, правят там няколко оборота и спират насредата, и оправянето за да станат мирно на позиция нула е следното, цъквам веднъж нагоре за да ги пусна на тази степен с интервалите, или просто преди да пръсна ги пускам на тази степен, след това пръскам с вода си спират точно където трябва..

 

Отидох на майстор, и той ми каза следното, машинка, или в най-добрия случай лостчето за чистачките!

Машинка 70 лв щи дам втора ръка че нвоите са скъпи лосчето е 10 лв..

 

според мен е лостчето, зашото няма логика в едно положение на лостчето машинката да работи нормално в друго да неработи и проблема да е в нея!

но майстора ше ме мине с машинка аз си знам и лостче ше смени

и ше станат 100 лв за нищо

 

Възможно ли е моето разсъждение да се окаже правилно и лесно ли се сменя това лостче, ако си купя самo лостчето ше мога ли да си го сменя?

Редактирано от anew

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам абсолютно същия проблем. Като пусна чистачката стига до горе и спира точно по следата на прозореца. След това тръгва на доло стига до горе и спира и след това тръгва на доло и си остава там и така прави постоянно ако е на първа степен където е на интервали. От това което прочетох разбирам, че проблема не е само в релето ами и в самото моторче на чистачките. Хубаво ще видим да го сменим ама дали със сигурност е от него? Хайде някой който има повече опит да сподели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз имам абсолютно същия проблем. Като пусна чистачката стига до горе и спира точно по следата на прозореца. След това тръгва на доло стига до горе и спира и след това тръгва на доло и си остава там и така прави постоянно ако е на първа степен където е на интервали. От това което прочетох разбирам, че проблема не е само в релето ами и в самото моторче на чистачките. Хубаво ще видим да го сменим ама дали със сигурност е от него? Хайде някой който има повече опит да сподели

 

след смяна на релето..

смяна на лостчето за чистачки.

проблема си остана..

моторче 2/а ръка за 60 лв..

и вече имам нормаллни чистачки..

чак ме е яд че дадох 30 лв за лостче и реле.

 

 

Моторчето беше причинаъюта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съжалявам че видях късно темата но да обясня къде е проблема :

 

не в нито в релето нитов лостчето -на моторетката има черевяк на мотора и един голям диск за чистачките та на този диск има метални пластинки и две "четки" мотора е направен така че като му подадете напрежение и той тръгне той се захранва сам от тия пътечки и четките и това му захранване се прекъсва когато стигне в изходна позиция. така че цъкането на интервала не е показателно защото той подава само интервал достатъчен за да мине мотора на "авто пилот"

та като се зацапат тия пластини започва да не се прибира в изходна позиция а да остава където го завари спирането на напрежението ...

 

не искам да обидя никого но ако не сте сигурни поне си казвайте че това е предположение за да не си купуват излишни части колегите ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
...

 

та като се зацапат тия пластини започва да не се прибира в изходна позиция а да остава където го завари спирането на напрежението ...

...

 

И аз съм чел за точно този проблем :) .. някой правил ли го е този номер и да каже ако има някакви тънкости .. защото и аз имам тази болест .. но пусто студено време ме спира дори да сляза да си махна винетката и гражданската отговорност и да си лепя новите ...

 

Ако няма .. ще трябва аз да правя показното :icon_biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
И аз съм чел за точно този проблем :) .. някой правил ли го е този номер и да каже ако има някакви тънкости .. защото и аз имам тази болест .. но пусто студено време ме спира дори да сляза да си махна винетката и гражданската отговорност и да си лепя новите ...

 

Ако няма .. ще трябва аз да правя показното :icon_biggrin:

 

имам в мазата една руска машинка но принципа е същия мога да я снимам

 

иначе поне на вектра механизма се вади лесно - сваляш чистачките, сваляш кората развиваш 4-5 болтчета и две гайки и вадиш целия механизъм с рмената и мотора.

 

проблема обаче може и да е нелечим - ако са пластинките може и да се получи но ако са заминали пътечките на зъбчатката просто няма спасение или поне няма да е лесно ...

 

диагностицира се лесно :

ако на "интервал" спира на едно и също място

а на "скорост" спира където я изключиш значи проблема е точно там

Редактирано от Duke_BG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

докъто карах корсата имах същия проблем

моторчето е проблема вутр в редуктора има едни писти които показват на чистачките кое е краиното положение като се зацапат и износят и спират кадето си искат и на интервала спират в средта или кадето им доиде

смених моторчето и се оправи

 

така че съм на 99 % сигурен че не е релето :eusa_naughty:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато си купих колата разбрах ,че и при мен го има тоя проблем той беше изразен в това че като пусна чистачките моторчето ръмжеше и нищо не правеше ,работеше на най-високота степен само на се движеше сравнително бавно яа като изключиш спираха там където се намират в момента.Аз взех един пробник/това е устройство бодобно на фазомер но за 12В с кабелче и щипка на края ,която се захваща за корпуса/.Та захванах аз края за (-)на акомулотора и като барнах само с пробника корпуса на моторцето на чистачките то светна та разбрах че е пробило и е било въпрос на време да спре съвсем.Отидох в в един магазин за авточасти 2-ра употреба едно моторче за 40лв и при нодаване на контакт чистачките сами си застанаха там където трябва :20ashley_results: . Отпред където стои моторчето на чистачките иима идни дупки за оттичане на водата през определен периад от време те трябва да се почистват защото може да се събере доста обилно количетво вода което да повреки моторчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не си давайте парите за втора употреба не че не работят сигурно работят но като може да си оправиш собственото защо да не го направиш :icon_biggrin: малко обяснение елементарно е стига да имаш желание

като за начало свалете моторчето от лостовата система там където колегите вече бяха писали че до моторчето има диск отворете го мисля беше с 5.5 размер с тричотка ключ каквото и да е капаче е това което отвивате няма опасност да изпадне нещо след това вътре ще видите 3 пластинки те се разковничето почистете ги ако са мръсни и след това ги огънете по посока там където се допират ще видите накъде това но бъдетеа сигурни като огъвате това поздрави на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
.... до моторчето има диск отворете го мисля беше с 5.5 размер с тричотка ключ каквото и да е капаче е това което отвивате няма опасност да изпадне нещо след това вътре ще видите 3 пластинки те се разковничето почистете ги ако са мръсни и след това ги огънете по посока там където се допират ще видите накъде това но бъдетеа сигурни като огъвате това поздрави на всички

:th_up:

 

 

Аз за това говоря :beer: ама снимките ще са от мен, само да се стопли и ще го направим нагладено!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми да ама моето беше капсуловано и залято с някаква смола там и немаше начин да се отвори и затова ново :sad-smiley-046:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе от известно време ми се случва неведнъж такъв номер - пускам чистачки и в произволна позиция спират. След това ги подкарвам пак но не винаги се нацелва да спрат в началото. Нещо прекъсва някъде ама какво ще е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Абе от известно време ми се случва неведнъж такъв номер - пускам чистачки и в произволна позиция спират. След това ги подкарвам пак но не винаги се нацелва да спрат в началото. Нещо прекъсва някъде ама какво ще е?

обърни внимание кога го прави :

дали като пръснеш вода,

дали като е на интервал

или когато е на постоянна скорост

 

а също пиши и дали спира на едно и също място или мастото се мени произволно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега бях обяснил в една тема проблема от къде идва и как се решава поразрови се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох и ще видя как е положението, само не разбрах къде точно се намират тия червяци и моторчета отпред?

 

Иначе ми спират не точно на 1 място, а където падне. Най-често при пръскане се случва но после и с нормално пускане не мога да ги наместя лесно като се закучат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери дали имаш постоянен + на буксата на моторчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега чети приятелю написал съм къде да ги търсиш разглабя се моторчето чети по нагоре в темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Темата е малко стара, но същия проблем като на колегата, който е пуснал темата, се получи и при мен на Корсата от преди 3-4 дни.

Днес с колега от форума си разменихме релетата за чистачки, но моето си бачка на неговата Тигра. Значи проблема 100% е в моторчето и тези пластини там, които казват кога е завършил оборота и да спрат тока.

 

Та, как се разглобява и как се поправя това?

Ако някой е правил на Корса Б, моля нека обясни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моторчето на чистачките на ВЕКТРА В и на КОРСА В СА ЕДНИ И СЪЩИ това значи че и проблемите са такива

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×