Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Jumbalaya

C14nz,гасне по сфетофарите помогнете

Recommended Posts

Колата ми е Астра F-C14NZ на гас,отдавна ми правеше шмекерии и гаснеше но беше изключително рядко,напоследък проблема доста зачести.На студен двигател тресе и неще да поема,регулираха изпарителя 2 пъти вече проблема остана,интересното е че не го прави всеки път.Най-често гасне когато свалям предавките за да убия скороста,когато ми направи тоя номер и я обърна на бензин започва да се форсира колкото душа има.Понякоа като я "изрежа" на празен ход се оправя но до следващото кръстовище,реши ли да ми пражи номера напражо ми побелява косата.Направих самодиагностиката с кламера излезна ми само 44 Oxygen sensor Air/Fuel mixture too lean (weak) което разбрах от други теми е нормално за гас.Моля ви помогнете ми с някакви идеи или ако може да ми препоръ4ате добър сервиз в Пловдив,че ми омръзна от маистори които казват след 2 часа оглед,тест драив и кво ли не"Дай 10лева и караи,другия вариант е да ти зема 200 и да ти сменя всичко и пак не е гаранция че ще стане". Благодаря предварително.Ако някои модератор прецени 4е темета не е за тук моля да я премести

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смуче ти въздух от някъде моноинжекцията провери си всички вакуми гарнитури и най вече стъпковия електромотор.

Редактирано от aan_astra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишната ми астра беше с такъв мотор ,на газ.И на мен ми правеше същите номера,оборотите играаят и гасне.Нямаше ме в българия и колата я караше приятелката ми и смеси водата с маслото.И тогава стана едно голямо мазало.

Само предполагам,и аз имах същите симптоми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми губи по малко антифриз(300-400гр на месец),гледахме я с "маистор"(само така ще го нарека че не му знам името),провери я с химията на казанчето след като я загряхме да включи перката,не се оцвети и каза че не меша с маслото а има външем теч които е много малък и не може да се локализира защото се изпарява т.е. нищо не каза само ми взе 10лв.Има ли начин със сигорност да се диагностицира смесва ли или не?Из форума четох че не е лесно.Искренно се надявам да не е това проблема.И аз съм се насочил към стъпковото моторче,но сам немога да се справя,затова пакще помоля ако има колеги от Пловдив да ме насочат към някои сервиз,че ми омръзна от шарлатани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много е лесно огледай външно дали има течове и дасе изпарява пак оставя следи водата.Но предполагам ти е заминала водна помпа о сълзи от там.За гасненето свали и изисти стъпковия мотор, и прегледай всички места откъдето може да смуче въздух- моното свали и пак го сложи и го напасни добре, смени си възд. филтър задължително, махни топлия въздух който смуче от колекторите и отива към възд. филтър, и тогава отиди на газ анализатор.Имал съм същия проблем като при теб при мен стана след като смених 1.6 с 1.4 и почна да гасне как само изключа от скорост. Оправих проблема с стъпково моторче аз обаче го регулирах не съм го чистил, но ти го почисти имаше теми някой беше писал как става.И след това анализатор.Успех брат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като имах такъв проблем с мистериозно изчезващата вода не го меси с масло отива на друго място и затова не се вижда и познайте къде ? Пускала е на тънка струйка вода в първи цилиндър гарнитурата първи цилиндър от страната на скоростната кутия имам в предвид. Това няма как да го видиш можеш само по цвета на свещите да го разбереш в цилиндъра в който влиза вода свеаща е с друг цвят . От тази вода няма добро изгаряне в цилиндъра и ето вариант да гасне защото остава на три цилиндъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите отново,първо искам да благодаря на всички за споделения опит.Днес намерих време да почистя моторчето за празен ход,свалих го и реших да го пробвам движи ли напред назад както бях чел в една тема тук.Откачих го,запалих колата тя започна да се форсира мощно и тъкмо слезнах да го погледна и видях само как оста с пружината изхвърчаха на 2 метра,ужас.Намерих ги тя оста е на резба,навих я до 28мм както пишеше в една тема за пълното разглобяване на моторчето,и си го монтирах след като го почистих(не беше много мизерно).Докато го слагах забелязах че маркуча идващ от въздушния филтър е цепнат отдолу,свалих и него поскрепих го с изолирбанд(временно).След това я запалих,на гас на празен ход се държеше нормално, а на бензин на празен ход оборотите ту се покачват ту спадат през 3-4 сек. и след няколко пъти така изгасва.Някои има ли идеи на какво се дължи това?Според вас,може ли да съм прецакал моторчето с моето невежество?Нямах време за тестдраив сега,довечера ще я изпъна и ще споделя как е в движение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не си я карал редовно като мен всеки месец поне по 50 км на бенз неочаквай да работи като хората на бензин то всичко се задръства и си оставаш на гас .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам подобен проблем,на бензин съм само..карам и и колатааа както пуснеш газта и оборотите падат и гасне,след това едва едва пали когато е топла.. оказа се бензинова помпа няма налягане..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×