Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здравейте, колеги, от скоро си взех Астра Х, 1.7 цдти.

Въпросът ми е, трябва ли при заключване и отключване (оригинална аларма с централно) да примигват фаровете.

Вторият ми въпрос е, защо на положение габарит ми светват фаровете, късите, при положение фарове нищо не се променя.

Колата е със допълнително слаган ксенон.

 

имам намерение да го махна, но не знам как се свалят фаровете, ако имате идея, споделете.

Благодаря ви предварително и безаварийно :wave:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега хората масово гледат да слагат ксенон а ти ще махаш :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при заключване и отключване на мен ми светват габаратите. Може на теб да са ти вързани за фаровете, защото пък на Голфа (5ца) е така-светват при отключване къси.

 

А защо светят и късите като си на положение габарит може би идва пак сигурно от свързването явно. На мен си ми светят само габарити на положение габарит.

 

Фаровете се свалят лесно, но преди това трябва да махнеш предна броня и рещетката между фаровете, но не махай ксенона, с ксенон колата изглежда мн по-добре, поне според мен.

 

А ксенона ти колко вата е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксенона е 6000К, проблемът е, че не съм го слагал аз и от време на време едини вземе та угасне :biggrin: , а с полицяи много мразя да се занимавам...

иначе даже е с биксенон, ама бе лупа и заслепявам доста, за това искам да го махна. Безспорно изглежда по-добре с него :th_up:

 

пп ясно, от това се опасявах, че трябва да сваля бронята за да сваля фара :huh: ,

благодаря много, колеги, явно така са го вързали при мен и за това светват и фаровете заедно с габаритите, то и за това се бъзика ксенона сигурно с това постоянно примигване :unsure:

 

Поздрави :wave:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6000К не е колко вата е :biggrin: Или е 35W или е 55W, ако е 35 трябва да имаш и едни малки кутиики, наричани още "залагалки", които лъжат компа, че ксенона е 55W, защото той си търси 55W крушка! Ако ти премигва и работи кофти, или пък угасва от време на време едната крушка, значи не са направени правилно нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, трябва да проверя, въпреки че колата е карана доста време така, за това нарочих крушката или баласта, ще погледна тези дни как стоят нещата.. :th_up:

Много благодаря за информацията :respect:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм доста случаи като твоя - а именно компютъра прави тест и отчита че крушката е изгоряла и я гаси т.е. "залагалката" не е наред...

Това е и причината да не сложа ксенон, а и без това без лупи е малко кофти....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи компа прави две проверки за светлините. 1-ва като дадеш контакт проверява дали всичко е свързано! 2-ра като ги включиш проверява дали и светят :th_up:

 

На 55W няма да са нужни залагалки, защото тя и обикновената крушка е толкова. А това с 35W и залагалки си е кофти, от личен опит споделям! Не всички залагалки стават.... не всички баласти стават... понякога гаси едната крушка и се налага пак да гася и пуска от копчето... а и самото разглабяне за смяната не е леко... Така, че ако слагате, нека е направо 55W :th_up:

 

Но на мен лично със ксенон на 6000К си ми харесва много повече от колкото с обикновените. (веднъж за около 10 дена бях с обикновени, защото чаках да ми пристигне новия ксенон и не карах колата, защото ме дразнеше :blink: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен при заключване/отключване примигват само мигачите. :th_up:

 

За ксенона, както ти казаха колегите по-добре е да си с 55 ватов, за да нямаш проблеми с компютъра. За това, че при габарити ти светват и късите светлини принципно не е нормално, оригинално не е така. Силно подозирам, че при слагането на ксенона нарочно е направено с цел нещо като дневни светлини. Пускаш си габаритите и така няма начин да забравиш да си пуснеш фаровете или нещо от сорта. Според мен лично малко прекалено като решение, но факт. За свалянето на фара, ако ти се занимава е играчка, но пък после ще направиш каквото искаш по колата. Така че успех, ще чакаме резултати. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах го - 35 вата е ксенона.

Не знам, слагани ли са залъгалки или не..

Още не съм го махнал, защото след като разкачих и закачих една букса се оправи. От тогава не ми е примигвал или гаснал...

 

пп Обаче бронята нещо ми увисна, така че явно ще се сваля тези дни, да я презакача, а ако я сваля мисля да разкарам ксенона, че много заслепява, а не съм фен да ме псуват постоянно.. Та ако имате идея как се сваля предната броня - споделете, че изничах, ама не ми се почва залудо да разглобя цялата предница :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха :biggrin: Луд ли си как ще махаш Ксенона щото ги заслепяваш

Не ми пука дали преча на тези срещу и пред мен. Важното е че на теб ти е добре и си виждаш перфектно, а теб като те заслепяват ти какво правиш :unsure:

И аз до 2-3 месеца ще си сложа ксенон и ще им гледам сейра :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Хахаха :biggrin: Луд ли си как ще махаш Ксенона щото ги заслепяваш

Не ми пука дали преча на тези срещу и пред мен. Важното е че на теб ти е добре и си виждаш перфектно, а теб като те заслепяват ти какво правиш :unsure:

И аз до 2-3 месеца ще си сложа ксенон и ще им гледам сейра :)

 

Извинявай колега за за спама в темата ти ама този екземпляр направо кърти :icon_asshole: ... типичен пример за Ганьовщина. Ксенона наистина дава много по-добра осветеност но както ти казваш заслепява. Незнам на какво се дължи не разбирам толкова много. Аз също бях с ксенон на корсата но го махнах защото беше ментак и започна да се бъзика. 55 ватовите крушки са ми перфектни за през нощта иделно си светят. Демонтажа на ксенона не е толква труден махаш баласта и кабеляците и си слагаш крушката :) успех

Редактирано от h8r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип при правилна настройка на фаровете няма заслепяване, само че на повечето хора не им се дават м/у 5 и 15 лв. за регулирането на фаорвете им на стенд и не им пука, което е супер глупаво според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да го настройваш - рефлекторен фар, който не е предназначен за ксенон - заслепява. Няма начин...

Замислете се например - няма голф 4 или астра Г с ксенони, които да не заслепяват.. Просто при рефлекторния фар разсейките са огромни...

Не, че не съм съгласен с Опел Фена, та те сигурно половината коли ми вадят очите, защото трябва да осветяват небесата :huh: Никой не си настройва фаровете, почти, за това е толкова кофти да караш нощем..

 

По въпроса какво правя като ме заслепяват - дългиии :th_up:

 

пп Аз знам как да го махна ксенона... но лошото е, че не знам как да си сваля предната броня :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 55W няма да са нужни залагалки, защото тя и обикновената крушка е толкова. А това с 35W и залагалки си е кофти, от личен опит споделям! Не всички залагалки стават.... не всички баласти стават... понякога гаси едната крушка и се налага пак да гася и пуска от копчето... а и самото разглабяне за смяната не е леко... Така, че ако слагате, нека е направо 55W

 

 

Аз от година и половина съм с ксенон 35W без тези залагалки и не съм имал проблеми с него дори един път не ми е примигвал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вземи си едни крушки H7R, те са специално за рефлекторни фарове. Имат допълнително покритие върху крушката, което намалява разсейваната светлина. Като марка мога да ти препоръчам тази - Cnlight, пак са китайски, но доста кадърно изработени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Астра Н е с адаптивни биксенони, като тези дето ги рекламират на новата Астра J :th_up: ... няма такива светлини, факт :th_up: ... само дето габаритите ме дразнят, жълтеят до ксенона :unsure: ... купих Osram halogen Cool Blu 5W :unsure: ... верно са по-силни и леко по-бели, ама пак не стои добре до ксенона :eusa_naughty: ... само дето си счупих ръцете, докато ги сменя :loser:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че въпроса ми е за тук но неможах да намеря подходяща тема. С адаптативен ксенон съм на Astra H GTC 19DTH единия фар промени цвета си драстично и мисля че трябва да сменя ксеноновата крушка. Интересувам се как се сменя и има ли смисъл да взимам оригинална ?

 

Благодаря

Редактирано от xcit3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С течението на времето ксенон крушките избледняват, така, че ако са минали 4-5 години, нормално е!

Смени само крушките, но и двете и си остави баластите. Виж колко вата е ксенона и си купи само крушки. Щом си още с оригиналния, сигурно е 55W, но все пак провери.

 

ПП: На мен ми изгоря единия баласт, но пък изкара 5 години. Купих си цял комплект ксенон, но смених само баластите, оставих си крушките, но при стартиране забелязах, че и на мен едната ми е малко по - бледа от другата, но не знам кога ще ги сменям. Май е трябвало още тогава, но... не го направих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъпото е че колата е на 2г и 2м.(30000км) и няма логика да си замине толкова барзо крушката ама късмет. Тя не избледня а стана лилаво розова. Смених я с HELLA по каталог е D2S 35W. Ксенона е Адаптативен фабричен на HELLA.

 

Иначе и аз мислех, че ще искарат до 4-5 преди да се наложи да смянам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е колеги, това е крушка не е тампон да трае повече...

 

Един приятел с чистак ново Ауди А4 (пак на 2-та година) - изгоря му ксенона - крушката - 400лв нова от Порше... е, намерих му от ауто плюс за 200 - само крушка...

 

Аз, за да избегна полилавяването си купих направо лилав ксенон, ама не на Астрата - тя вече си е с осрам найт брейкър и съм супер доволен..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неща ми се изясниха относно свалянето на фаровете. Дали обаче няма да е възможно да си разменя ксеноновите крушки през подкалника за да проверя дали крушката ми изгаря или баласта ми прави проблем (секунди след включване- започва да свети в розово/лилаво).

п.п. Оригинален биксенон на 4г.

Редактирано от jovaniko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оригиналния ксенон знам, че щом започне да свети розово значи крушката е пътник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти е много много много трудно да смениш крушките откъм подкалника (пробвах преди 5 дена). Махаш бронята, махаш фара и си работиш спокойно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях!!!! Свалих си всичко и успях да извадя крушката, но след като пробвах с една китайска за 25лв. ...........не стана - изобщо не светна. ИМАМ СЛЕДНИЯТ ПРОБЛЕМ: след като свалих крушката се оказа, че тя е ксенонова D2S 35W 53500 , а в договора и поръчката ми пише, че имам платени 1500лв. за bi-Xenon + фарове за мъгла. В OPEL отказаха да ми съдействат за разрешаване на проблема. Казаха ми "каквото е сложил Германеца, това ти даваме. Явно технологичното изпълнение е с ксенон и халоген за дългите, но са писали bi-Xenon" Дайте някакъ съвет какво да направя..... до Германия не отивам :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×