Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Mr^DeatH

3.0 V6(x30xe) в коша на Вектра Б 1.8 (x18xe)

Recommended Posts

Та колеги намислил съм да си махна моя мотор (Х18ХЕ) и да сложа някакъв друг!Бях се насочил към С20ХЕ ,но там преправянето е малко по голямо и ме уриентираха към 3.0 V6 :biggrin: ! Та до колкото знам има Вектри Б с такъв мотор (Irmscher I500) и ме интересува,ще има ли преправяне по коша на вектрата и всичко свързано с вкарването на мотора . Също така ,ще се наложи ли да се сменят части по ходовата част или мойте ще паснат !Предполагам ,че и други амортисьори ще трябват,полусоките ще паснат ли и общо взето много ли е работата !Кое е по добрия вариянт Х30ХЕ или С20ХЕ !От към вървеж предполагам че с 3000 кубика и 211 коня колата ще се дърйи по добре,но и разхода ще е малко по голям от на 20ХЕ-то !Какво е вашето мнение по въпроса ?Нека всеки който има опит или знае за какво става дума да си изкаже мнението :b060: !

 

Благодаря предварително на всички :)

 

Поздрави :beer:

Редактирано от Mr^DeatH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при вектра В е надграден от 2.5. Ако мотора го намериш изобщо то той няма да става без преправяне на вектрата понеже ще е от омега или синтра. Захвата на коша ще е за преправяне, но мисля че това ще е най-малкото което трябва да се преправи в случая, нека по-умните ме поправят. Първо окачването ти може да не издържи, кутията ще се сменя сигура, бенз пътища и помпи се сменят, инсталацията, окачване за препоръчване! Добре е да минеш на 5 болта главини понеже ще ти трябват спирачки поне на 288мм с перспектива нагоре, а и са по-здрави. Купето ще трябва да се подсили тук таме с някой друга разпънка, цялото нещо ще ти излезе повече пари от да втъкнеш едно 20ХЕ и да си купиш едно резерва, понеже 3.0 се поддържа малко по-скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това с главините не се бях замислял :blink: ,но май найстина работата ще е доста повече от това което си мислех ! Нека и останалите си изкажат мненията,може да са полезни на някой по голям ентусиаст от мен !Аз все още обмислям вариянта за 20ХЕ!Там работата найстина ще е по малко,но тогава как ще правим съединителя,при мен е хидравлика а на ХЕ-то е жило ,но както и да е това ще се реши някак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, няма невъзможни неща. Въпроса е колко пари си готов да вложиш в такъв проект. Айде с 2,5 пак по-лесно ще се справиш, ама с 3,0. Бая трудно е и все пак няма нищо невъзможно. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за няма невъзможни неща вече ми е ясно и все пак ти благодаря за куража който ми вдъхваш :th_up: ! Просто ми дойде до гуша от това Х18ХЕ и искам да го сменя с нещо по добро !Та и заради това е тази дилема ! А за Х25ХЕ дали ще трябва да се подменят главини и укачване,то подсилването на купето е ясно !

 

Поздрави!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на мотора който търсиш в UK е 320 паунда от омега обявата излезна преди празниците ,но наистина те очаква много работа. По добре си вземи готова кола с голям мотор по евтино ще ти излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука при нас във асеновград има такава вектра А 3000 кубика със присаден мотор и чип и бая си наказва 20 хе тата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има Вектра Б с фабрично Х30ХЕ: i30/лимитирана серия от 30 бройки само комби :no_no_no: /,някъде пише,че имало 2седана ,мотора се води Х30ХЕI 220 коня. :naughty:

Трябва да е това:

ni30v.jpg

010941840-big.jpg

Колегите са прави за главините/ако си с малките/,спирачките и т.н.Кутията трябва да е Ф2х ,няма значение коя,но най-добре F28.

Eдно време се интересувах за тази трансплантация в мойта кочина,единия вариант беше престъргване на блок от 25ХЕ,после един приятел ме убеждаваше,че на блока на 30ХЕ могат да се сложат лапи за напречен.

Успех с проекта.

Редактирано от boxer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това означава ли че аз няма да имам проблеми да си посадя 3.0 мотор че съм с Ф28 кутия :biggrin:

и съм с 288 дискове и 5 болта ?

двигателя ми е Y20DTH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ще ти се наложи преработка на лапите на мотора :icon_wink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм срещал на Вектра Б слагат и X25XEI (i500 май се води също):

Furcate 6-cylinder, 2 498 ccm

24-valves, compression 10.8 : 1

Bore x Stroke: 81.6 mm x 79.6 mm

Performance: 143 kW (194 PS) at 6500 rpm.

Torque: 240 Nm at 3500 rpm

Bosch Motronic M 2.8.3

F23SR, F25

Който и да набараш ще стане яко, успех!

Редактирано от stepo3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
това означава ли че аз няма да имам проблеми да си посадя 3.0 мотор че съм с Ф28 кутия :biggrin:

и съм с 288 дискове и 5 болта ?

двигателя ми е Y20DTH

 

Силно се съмнявам ад си с кутия която се слага серийно едонствено на C20LET , и разполага с 6 скорости, на тази твоя печица . . .

 

 

От друга страна лафа "няма невазможни неща" винаги е в сила , така че ако аз бъркам - РЕСПЕКТ ! ! хаахха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това предполагам си го видял ? click-me.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
това означава ли че аз няма да имам проблеми да си посадя 3.0 мотор че съм с Ф28 кутия :biggrin:

и съм с 288 дискове и 5 болта ?

двигателя ми е Y20DTH

Бая си се объркал за кутията колега....Ф23 е твоята...

А относно проекта...Я се замисли за едно мурбо, че ти си биг блок и комбинирано с една добра кутия лесно ще се раздвижваш на около 220коня.

Редактирано от s7ifl3r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Това предполагам си го видял ? click-me.gif

Дам това го видях :),благодаря за вниманието :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
това означава ли че аз няма да имам проблеми да си посадя 3.0 мотор че съм с Ф28 кутия

и съм с 288 дискове и 5 болта ?

двигателя ми е Y20DTH

Еми щом слагат,какъв е проблема?Намери всичко необходимо и действай :th_up:

Редактирано от boxer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
А относно проекта...Я се замисли за едно мурбо, че ти си биг блок и комбинирано с една добра кутия лесно ще се раздвижваш на около 220коня.

с малко преправяния на около 190 коня ще държат повечето стандартни карантии. На цена ще ти дойде по-евтино даже! Около 3 бона идва и няма толкова ундурми като с други мотори. Тези фабричните лимитирани серии можем само си ги гледаме никога няма да попадне никой от нас на такава камоли на мотора и.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен мотор 3,0 литра не ти трябва въпреки че доколкото знам блока на 2,5 и 3,0 е еднакъв можеби само лапите за захващане са различни заради омегата а колкото до 2,5 от вектра i500 или английския вариант gsi то в англия има доста такива от вектри на части и цената им варира от 300 до 400 лири дори със скорости f23 според мен това е мотора за вектра б все пак 194 коня не са никак малко да не говорим че за около 1000-1500 лири се продават цели вектри gsi с целия пакет на irmscher рекаро салона и всички глезотий е верно с десен волан но за донор става абе разгледай английския ebay и другите сайтове в англия и сам си прецени кое колко -успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мислих за Vectra gsi 2.6 v6 като донор много ми е интересно колко ще излезе да се купи една такава и да се докара до тук...гооооре долу

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1200 лв е докарването . Вече за самата кола -колкото се спазариш !

Давам едно сайче където се продават реални коли -http://www.pistonheads.com/sales/

Редактирано от KASAPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е такъв двигател да влезе във Астра Г, в момента е със Х20ХЕВ но определено смятам да го сменям и сега като прочетох за този мотор очите ми светнаха, апаратите смятам че са напълно достатъчни, главините са 5 болта. Коша, ще бъде ли достатъчно голям? Скоростната кутия ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да попитам какъв картер трябва да сложа на калибрата си че да е с 3.0 в6.Купих си един такъв мотор но искам малко информация и за инсталацията схема ако имате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×