Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Calibra_Fan

Z22se Vs C20xe

Recommended Posts

1. сори ако вече има такава тема :( 2. интересно ми е да видя кой ще припада ( не познавам никой с астра г 2.2 ,нито с GSI ) но , 1та е 147 ,другата 150 коня( та горе долу еднакви.. ) Вие какво мислите ? дайде предположения ? все си мисля ,че или ще са равни или Gsi-то ще падне с малко (най - вече ,защото е по стара и може би съсипана от каране ) :huh:

Редактирано от l4m3rsh07

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1. сори ако вече има такава тема :( 2. интересно ми е да видя кой ще припада ( не познавам никой с астра г 2.2 ,нито с GSI ) но , 1та е 147 ,другата 150 коня( та горе долу еднакви.. ) Вие какво мислите ? дайде предположения ? все си мисля ,че или ще са равни или Gsi-то ще падне с малко (най - вече ,защото е по стара и може би съсипана от каране ) :huh:

 

 

Изобщо няма смисъл да се пускаш с Астра Ф ГСИ ... това 2.2 трябва да е малко ,,хакнато" за да може да настигне Ф-ката ... по скоро ако искаш нещо Вектра А или Калибра ХЕ ... там по може да се завърти някои кантар ;) все пак ако имаш желание драсни едно ЛС и ще ти намеря срещу кои да се пуснеш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е аз нямам нито Z22Se, нито C20Xe ;] просто информативно питам ,защото видях колко коне е разликата :):opel_forever::th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХЕ-то го удря в земята това 2.2 !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако двете са сток ГСИ-ката бие с до кола в зависимост от старта...ама след 180 обема почва да си казва своето. :th_up: Изпробвано вече няколко пъти!И с оглед на това, че ГСи-то е с близо 200кила по леко мисля, че е повече от достойно.Пробано е и калибра с ХЕ...там вече 2.2-то върви смело напред. :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко Z22SE се сложи в същото купе със същата кутия би трябвало да вървят еднакво,даже 2.2 да дръпне малко напред,понеже въртящия и мощността му са в по-ниските, а и има няколко Nm в повече.

Интересна тема :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Aко Z22SE се сложи в същото купе със същата кутия би трябвало да вървят еднакво,даже 2.2 да дръпне малко напред,понеже въртящия и мощността му са в по-ниските, а и има няколко Nm в повече.

Интересна тема :th_up:

Ако са на едно купе мисля, че 2.2-то бие почти на 100%...А иначе 2.2 тръгва след 4000 оборота(тука става все едно някой го рита в дупето), до тогава е за икономия! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навярно си прав,но трябва да се вземат впредвид още няколко величини от сорта на разлики в кг.,напр.за Y22YH знам ,че е изцяло алуминиев и доста лек,ама този съм го виждал 1-2 пъти и не съм се заглеждал какъв е блока...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Навярно си прав,но трябва да се вземат впредвид още няколко величини от сорта на разлики в кг.,напр.за Y22YH знам ,че е изцяло алуминиев и доста лек,ама този съм го виждал 1-2 пъти и не съм се заглеждал какъв е блока...

Z22SE си е алумин целия...Имам си един тука и се предполага, че знам туй онуй... :blush: Общо взето те двата са един и същи мотор, леко преработен с помпа за директа и прочие.Но определено доста добър мотор, има забележки, но като цяло за мен си е екстра!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Z22SE си е алумин целия...Имам си един тука и се предполага, че знам туй онуй... :blush: Общо взето те двата са един и същи мотор, леко преработен с помпа за директа и прочие.Но определено доста добър мотор, има забележки, но като цяло за мен си е екстра!

В такъв случай казвам кола отпред за Z22SE на виртуалната "гонка" :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сток вариант малко за гси-то, а може и кантар до към 200км/ч след това е 2.2-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×