Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
жижо

Разход 17/100

Recommended Posts

здравейте колеги имам един голям проблем колата гори 17/100 :blink: .Постояно и се менят оборотите но не гасне смених 3-4 стъпкови мотора не е от него,обаче като изкюча ланда сондата не ми свети чек лампата и няма промяна в работата на мотора нормално ли е да несвети? когато изкюча стъпковия мотор чек лампата светва и двигателя започва да работи на 1200 оборота без да ги мени но пак с същия разход.Възможно ли е да е от клапан? колата пуши като замаяна бял пушак който удря на кисело все едно гори антифриз сипах един антифриз който го правят във варна 2.50лв беше литъра накаде и ми казаха че от него пуши толкова много.Обаче и преди да сложа антифриза колата имаше същите проблеми. няма промяна в цвета на маслото обаче си го гори яко на 1000км литър някаде.

Но колата си върви доволно за 115коня.

 

п.п. направо ми идва да е засиля през моста МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ!!! :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това пушене с кисел привкус ми намирисва на издухана гарнитура

сутрин пали ли лесно и пуши ли повече отколкото като загрее ?

"кашля" ли сутрин докато се изфорсира след запалване ?

загуба на антифриз има ли ?

 

какъвто и да е антифриза не би трябвало да го подушваш през ауспуха

 

пробвай да откачиш термодатчика дали ще има промяна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
това пушене с кисел привкус ми намирисва на издухана гарнитура

сутрин пали ли лесно и пуши ли повече отколкото като загрее ?

"кашля" ли сутрин докато се изфорсира след запалване ?

загуба на антифриз има ли ?

 

какъвто и да е антифриза не би трябвало да го подушваш през ауспуха

 

пробвай да откачиш термодатчика дали ще има промяна

 

като я запаля сутрин не пучи полкова много...

тя по принцип си пали трудно :huh: ако не от първия от втория пали...

не бих казал че "кашля" сутрин

тече от някаде антифриз под динамото някаде може да е от някое съединение или от тапа но немога да вида точно от каде прави локви инезнам дали го гори....

каде е термодатчика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя теч около динамото не е на добре

или от водната помпа или от тръбите и или най-лошото от ганитурата

виж от къде точно е теча защото може да се окаже че е смесен с издухана гарнитура или се е породил от такава защото е системата е вдигнала голямо налягане

при теб мисля че е до термостата термодатчика - но не ония дето е като глава на пирон - той е само за стрелката

търси датчик с два извода по водните магистрали

това че маслото не е боза не винаги е показателно че нямаш проблеми с гарнитурата

 

като работи на място чува ли се от ауспуха едно нетипично боботене ? надува ли мъркучите на водата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термодатчика е на главата, като застанеш пред мотора се пада отзад вляво. Възможно ли е ламбдасондата да не я лови компа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
тоя теч около динамото не е на добре

или от водната помпа или от тръбите и или най-лошото от ганитурата

виж от къде точно е теча защото може да се окаже че е смесен с издухана гарнитура или се е породил от такава защото е системата е вдигнала голямо налягане

при теб мисля че е до термостата термодатчика - но не ония дето е като глава на пирон - той е само за стрелката

търси датчик с два извода по водните магистрали

това че маслото не е боза не винаги е показателно че нямаш проблеми с гарнитурата

 

като работи на място чува ли се от ауспуха едно нетипично боботене ? надува ли мъркучите на водата ?

 

 

теча ще го вида... а за ауспуха той по принцип си боботи обаче се чува нещо страмно когато си мени оборотите...

не надува маркучите ама ми се стува че няма да ги надуе докато не спра теча...

 

а за сондата нормално ли е да не светва чек лампата може ли заради нея да имам такъв разход и да мени оборотите

 

РЕВЕ МИ СЕ ХОРА ;(

Редактирано от жижо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като изкючих термодатчика двигателя угасна и неще да запали....

теча идва от помпата надявам се трябва да се свали капака на ремака за да се разбере със сигурност....

 

да допълня колата извън градско гори 6.0/100 с изключен стъпков мотор...

колата направо неможе да се кара с пуснат стъпков мотор,като е на скорост без газ колата направо се тресе и сама си дава газ.....

Редактирано от жижо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

топла и студена еднакво ли се държи ??? и сигурен ли си че точно термодатчика изключи ?????

Редактирано от STAFO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
топла и студена еднакво ли се държи ??? и сигурен ли си че точно термодатчика изключи ?????

 

 

като е студена и с пуснат стъпков мотор сякаш не ги мени чак толкова много!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения ми се струва че ще се наложи да посетиш някое сервизче и всичко останало което правиш е налучкване. Да изключваш датчиците и стъпковото моторче докато работи колата, не знам дали е добра идея. Между другото... ако спреш ламбда сондата не е задължително да ти светне лампата. Покарай 10-15 мин и ще видиш че ще светне. Странно обаче.. на мойта като и спра стъпковото моторче, стои на 500 оборота, а твойта как така на 1200... луда работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
При всички положения ми се струва че ще се наложи да посетиш някое сервизче и всичко останало което правиш е налучкване. Да изключваш датчиците и стъпковото моторче докато работи колата, не знам дали е добра идея. Между другото... ако спреш ламбда сондата не е задължително да ти светне лампата. Покарай 10-15 мин и ще видиш че ще светне. Странно обаче.. на мойта като и спра стъпковото моторче, стои на 500 оборота, а твойта как така на 1200... луда работа.

 

 

като я запаля сутрин с изкючин стъпков мотор си държи 1000 обаче след като загрее отива на 1200

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересното е че когато стъпковия мотор е включен когато се менят оборотите се чува все едно взима въздух от някаде...

всички маркучи и вакуми са здрави остава само гарнитурата на всмукателите..

можели да взима въздух от там?

 

като изкарам стъпковия мотор от маркучите и дам колата на контакт вътре се движи това не означава ли че работи? и е доста лъскав от вътре:)

Редактирано от жижо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не би да ти е заминал или разбъзикан TPS-а ако не се лъжа при теб не е резистор а има две пложения - пуснат педал - дава контакт между два от изводите, натиснат до дупка - контакт между третия извод и едно ит двата (т.е. единия извод е общ)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
да не би да ти е заминал или разбъзикан TPS-а ако не се лъжа при теб не е резистор а има две пложения - пуснат педал - дава контакт между два от изводите, натиснат до дупка - контакт между третия извод и едно ит двата (т.е. единия извод е общ)

 

 

 

на диагностика като е карах преди време ми казаха че стъпковия мотор не работи..... а смених 2-3 и стях същата работа

ако беше TPS щеше да покаже при даигностиката...

другото което ми казаха е че имам 7 копресия на 4 силиндър.Да обаче ако беше заради копресията играенето на оборатите нямаше ли да играят и след като изкюча стъпковия мотор...

 

мисля да взема да я разглобя 1-2 дена и да гледам и без това ще сменям гарнитура на глава заръди пушека и то само ще си покаже :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все още не вдявам как успява да запали като спреш стъпковия мотор. Ако дроселовата клапа затваря като хората, при изключен стъпков мотор според мен няма как да държи 1000 оборота, при положение че нормалното му състояние е затворено, и се отваря при сигнал от компа. Все пак едва ли това е причината за огромния разход :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз все още не вдявам как успява да запали като спреш стъпковия мотор. Ако дроселовата клапа затваря като хората, при изключен стъпков мотор според мен няма как да държи 1000 оборота, при положение че нормалното му състояние е затворено, и се отваря при сигнал от компа. Все пак едва ли това е причината за огромния разход :D

 

 

 

да не казвам че пали по лесно с изкючен стъпков мотор :DDDD луда работа с 2л. минавам 5км :D не ми се кара чак!!!!!!

 

 

да питам има ли значение с кои мотроник съм и затова да не стават стъпковите мотори които съм пробвал

Редактирано от жижо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://cgi.ebay.co.uk/Idle-Air-Control-Val...e#ht_4324wt_720

 

 

А това е направо с доставка:

http://cgi.ebay.co.uk/Idle-Air-control-val...b#ht_8611wt_901

 

Търсил съм специално за C20NE - доколкото разбрах е такъв двигателят ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://cgi.ebay.co.uk/Idle-Air-Control-Val...e#ht_4324wt_720

А това е направо с доставка:

http://cgi.ebay.co.uk/Idle-Air-control-val...b#ht_8611wt_901

 

Търсил съм специално за C20NE - доколкото разбрах е такъв двигателят ти.

 

 

колега благодаря ама стъпкови мотори бол въпроса е че не е от него да си сменя целия двигател ли? за да разбера от какво е тоя разход

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така така явно намерих правилния стъпков мотор :) мотора пее и гори 13/100 градско с 100октана нормално каране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги да не отварям нова тема:

 

при самодиагностика с кламер показва грешки

 

57-Idle Speed Control Valve (ISCV) Interruption

 

каквa e тези грешкa и как мога да e отстраня...

 

след няколко смени на стъпкови моторчета колата се оправи за 1 месец

сега пак е същата работа когато стъпковия мотор е пуснат колата не може да се кара...постоянно предърпва

разход градско 12/100 нормално каране с 98 от ОМВ :help:

Редактирано от жижо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем тя работата става съмнителна вече. Или си страшно голям кърък, и случваш само на счупени стъпкови моторчета, или проблема е някаде из инсталацията. Провери за някой прецакан кабел. Аз имах подобен проблем с буксата на датчика за температура - кабелчето беше почти скъсано, и от време на време укъсяваше. Пробвай да замерив с мултицет от буксата на компа, до буксата на стъпковия мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешката от стъпковия мотор ли е,май не

със сигурност съм кърък с тази кола.....

Редактирано от жижо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
грешката от стъпковия мотор ли е,май не

със сигурност съм кърък с тази кола.....

 

 

Не съм запознат с тази грешка, но мога да ти преведа "57-Idle Speed Control Valve (ISCV) Interruption "

 

Idle Speed Control Valve го водят точно това "стъпково моторче" ....

Interruption - прекъсване, спиране

 

Както колегата по-горе спомена търси проблема в инсталацията ... не може да смениш 4-5 стъпкови моторчета и пак да се повтаря точно грешката за стъпковото моторче. ...

 

Виж и огледай около дросела самото "захващане" ... да няма някуде пукнатина ... или да взима въздух след него ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Interruption, ще рече че по веригата от време на време, или постоянно(ако свети лампата нон стоп) има съпротивление различно от нормалното, което по спомен беше 8-10 ома. Това обаче може да се е записало като грешка, ако си пробвал да запалиш след като си изкарал буксата от стъпковото моторче, или ако си я дръпнал докато колата бачка. Възможностите са 3 според мене. Или моторчето вътре му се *** намотката, или буксата е прецакана, или жиците някаде са прекъснати/уголени. Хващай мултицета и мери. Ако има процепи по маркуча от дросела няма как да ти даде такава грешка, тъй като просто ще влезе въздух без участието на дебитомера, и най - вероятно оборотите ще паднат ако дупката е голяма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

единствената букса която не е добре е тази която седи на двигателя отгоре и се държи на една планка мисля че е с три кабела...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×