Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Предлагам на Вашето внимание новата ревизия на многофункционалния модул CarDRL®:

 

CarDRL4®, три независими функции управлявани напълно самостоятелно от програмното меню на модула:

 

• Функция “Автоматични дневни светлини”

-Два независими канала за управление на основните светлини.

-Избор на сила на светене: 15%,20%, 25%, 30%, 35%, 40%, 50%, 60%,75%, 100%

-Политонални звукови сигнали - с избор включени/изключени в работен режим.

-Контрол на напрежението на стартиране - 12,7V до 13,2V

-5 (пет) програмируеми ДРЛ функции.

-Програмиране чрез светлинния клаксон на автомобила, без необходимостта от добавяне на допълнителни ключета или бутони.

-Управление на габаритните светлини, чрез допълнително външно реле.

-9 (девет) точки на присъединяване към автомобилната инсталация при пълна функционалност

 

•Функция “Follow to home”

-С програмно избираемо време - 10, 20, 40, 60, 80, 100, 120 секунди.

-Управление на функцията чрез светлинния клаксон на автомобила, изцяло според желанието на ползвателя без допълнителни условия. Функционалност както при най-новите марки и модели автомобили.

-Избор на извод за управление - чрез основните светлини / чрез габаритните светлини.

 

 

•Функция “Parking”

-С програмно избираемо време - 10, 20, 40, 60, 80, 100, 120 секунди.

-Управление на функцията чрез монтираната в автомобила алармена система. Включване на светлините при отключване/заключване на автомобила - в зависимост от свързването. С функция Ден/Нощ - включва светлините само ако в текущия период на работа на модула от стартиране до изключване на двигателя сме включвали поне един път стандартните светлини на автомобила.

-Избор на извод за управление - чрез основните светлини / чрез габаритните светлини.

 

 

!!! Всяка една от функциите се управлява самостоятелно от програмното меню на модула, и могат да се използват по избор само една от тях или в комбинация, изцяло според желанието на ползвателя и в зависимост от реализирания монтаж.

 

 

Цена: CarDRL4® - 36 лева.

 

Гаранционен срок - 12 (дванадесет) месеца !

 

Повече информация за многофункционалния модул може да видите тук: http://cardrl.eu/

 

За контакт: 0876/386-331 или 0897/837-220 info@cardrl.eu

 

!!! Доставка до всяка точка на България с Еконт Експрес, като разходите по доставката са за сметка на купувача.

Редактирано от a_stankov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер тема колега! Цената също е приятна.. Имам няколко въпроса, предполагам и колегите ще ги интересува!

 

1. От къде си?

2. Монтиран ли е такъв пакет DRL на Опел и ако да какви модели!

3. Възможно ли е при евентуален монтаж на DRL на някое Опелче да приложиш снимки какво точно се прави.

 

Успех!

:wave:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Супер тема колега! Цената също е приятна.. Имам няколко въпроса, предполагам и колегите ще ги интересува!

 

1. От къде си?

2. Монтиран ли е такъв пакет DRL на Опел и ако да какви модели!

3. Възможно ли е при евентуален монтаж на DRL на някое Опелче да приложиш снимки какво точно се прави.

 

Успех!

:wave:

 

 

1.Пловдив

2.Да на Корса Б дано да не бъркам с буквата и на два Кадет-а.

3.С монтажите на модула на автомобили Опел се занимава един приятел , ще направя всичко

възможно да систематизирам снимки от монтажите на ДРЛ модулите на тези коли или поне схеми къде и как да се монтира

модула за да е по прегледно.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересувам се от монтажа конкретно на Вектра А. Някой знае ли дали по закон е задължително да ти светят и габаритите отзад, доколкото разбирам този модул не включва задните светлини? Освен това, светлините се включват автоматично със запалване на двигателя и изгасват с него, нали? В моя случай е добър вариант, защото значително ще ми удължи живота на късата светлина на H4 крушките, поправете ме ако греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Интересувам се от монтажа конкретно на Вектра А. Някой знае ли дали по закон е задължително да ти светят и габаритите отзад, доколкото разбирам този модул не включва задните светлини? Освен това, светлините се включват автоматично със запалване на двигателя и изгасват с него, нали? В моя случай е добър вариант, защото значително ще ми удължи живота на късата светлина на H4 крушките, поправете ме ако греша.

 

 

За монтаж при Вектра А ,имам едни схеми според тях Вектра А няма релета на светлините.Това така ли е?Нека някой по-запознат да каже.

 

Закона за светлините.

 

ЗДП /актуален/

..Чл. 70. (1) При движение през нощта и при намалена видимост моторните превозни средства и трамваите трябва да бъдат с включени къси или дълги светлини, габаритни светлини и светлина за осветяване на задната табела с регистрационния номер.

..(3) Моторните превозни средства през периодите:

1. от 2 март до 31 октомври могат да се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини;

2. от 1 ноември до 1 март задължително се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.

 

..Допълнителни разпоредби

..§ 6. По смисъла на този закон:

..59. "Дневни светлини" са светлини, предназначени за подобряване на възприемането и видимостта на предната част на пътно превозно средство при движението му.

 

За закона късите светлини са нещо различно от габаритните светлини , в този ред на мисли не е задължителна да ти светят габаритите.При новите коли с фабричен ДРЛ реализацията е същата свети само отпред.Пример Рено Лагуна 3 , Ауди Q7 , A6 , A4 поне за сега за тях се сещам.Като тази реализация е валидна независимо дали ДРЛ е светодиоден или чрез крушката за дългите светлини.Според мен особенно сега зимата задната част на автомобила се зацапва много лесно от мръсните пътища и във светъл ден ако с ДРЛ светят и габаритите това прави по-трудно различимо кога натискаме спирачката , нещо което може да има неприятни последици.Все пак това си е мое мнение.

 

Модула пали светлините само при запален двигател и съответно ги изключва при изгасянето му.Плавния старт за пускане на светлините определено удължава живота им няколко пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел Корса Б с монтиран ДРЛайт модул настроен на 30% -

 

opt1264193065f.JPG

Редактирано от a_stankov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам Вектра А наистина няма релета, но не съм на 100% сигурен. Аз бих поръчал един модул, но ме интересува колко е сложен монтажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а възможно ли е след като се пусант фаровете да продължи да работи. Искам да слагам на дългите ксенон, но бавно ще ми пали, а като свети постоянно на 30% ще загряват без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксеноновите лампи не подлежат на този тип димериране там или свети на 100% или не свети.В този ред на мисли модула е непреложим при теб ако ще си монтираш ксенон на дългите светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Доколкото знам Вектра А наистина няма релета, но не съм на 100% сигурен. Аз бих поръчал един модул, но ме интересува колко е сложен монтажа.

 

Монтажа е относително лесен, или поне такава е била целта при проектиране на модула.Ако нямаш релета задачата се олеснява занчително.Можеш да свържеш почти всички кабели на фабричния ключ за светлините.

Можеш да използваш клеми от вида :

 

fig3small.th.jpg

 

с тях монтажа ако знаеш точните кабели става за не повече от 30 мин.Всъщност по голямата играчка е да определиш кои точно кабели ще ти трябват.Мисля ,че имам някави схеми на Вектра А ще разгледам да видя как ще стои монтажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото разбрах по схемата подаденото напрежение от модула не минава през релето на фаровете

а после как става шунтирането му след включването от клщча на фаровете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
доколкото разбрах по схемата подаденото напрежение от модула не минава през релето на фаровете

а после как става шунтирането му след включването от клщча на фаровете

 

Така е напрежението се подава директно на фаровете.В момента който от фабричния ключ за светлините си пуснеш габаритните

светлини модула спира управлението на дневните светлини.Модула следи във всеки един момент състоянието на фабричния превключвател за

светлините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би аз нещо не разбирам, но как всъщност първоначално се задействат въпросните светлини за през деня? Като пуснеш от основния ключ на габарити ти светват габритните крушки и въпросния модул активира и дневните светлини или има нужда от отделно копче? А като караш на дневни светлини и се наложи примерно да присветнеш с дълги ще работят ли дългите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Може би аз нещо не разбирам, но как всъщност първоначално се задействат въпросните светлини за през деня? Като пуснеш от основния ключ на габарити ти светват габритните крушки и въпросния модул активира и дневните светлини или има нужда от отделно копче? А като караш на дневни светлини и се наложи примерно да присветнеш с дълги ще работят ли дългите?

 

 

DRLight - модули за дневни светлини от тук може да се изтегли описание за работа и монтаж на модула.

 

 

След стартиране на двигателя , модула отчита това на база напрежението в бордовата инсталация се стартират дневните светлини.При задействане на фабричните светлини от фабричния превключвател , модула спира управлението на дневните светлини за да можем да използваме фабричните светлини на автомобила.Ако искаш да използваш светлинния клаксон просто издърпваш лоста и дългите светват на 100% , полсе като отпуснеш лоста пак се връщат на зададената стойност на работа на модула.Разликата е доста отчетлива и спокойно се различава премигването със фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така като гледам схемата на свързване в първия ти пост май ще ми трябват два модула за Вектра Б - там има отделни релета за ляв и десен фар.

как стои въпроса за монтажа на Вектра Б ?

и още един въпрос :

къде трябва да се монтра тази кутийка - доколкото разбирам се ползва ШИМ регулатор а при 10 А сигурно грее малко транзистора а не виждам радиатор или вентилация

Редактирано от Duke_BG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
така като гледам схемата на свързване в първия ти пост май ще ми трябват два модула за Вектра Б - там има отделни релета за ляв и десен фар.

как стои въпроса за монтажа на Вектра Б ?

и още един въпрос :

къде трябва да се монтра тази кутийка - доколкото разбирам се ползва ШИМ регулатор а при 10 А сигурно грее малко транзистора а не виждам радиатор или вентилация

 

Няма проблем просто жицата към фаровете се раздвоява и към двете релета.Модула може да се монтира на всякъде изискването е да защитен от влага и да не е монтиран директно за източник на топлина.Да импулсния ток е около 10А, но средния ток е 2.8 - 3.5А според избрания коефициент.Транзистора е подходящо подбран и няма проблем с разсейването на малките загуби в него.До сега нямам модул с дефектирал транзистор.Последния вариант с цел оптимизиране на разходите а от там и цената дори не е в кутиика а в термосвиваем шлаух.Работи без проблеми.До сега модула не е монтиран на Вектра Б , монтиран е на Кадет , Корса Б и Астра Г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще излезне нова ревизие на модула DRLight_V2.Ще може да управлява къси или дълги светлини (по-избор) + габаритни светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На пазара излезе новата ревизия на модула за дневни светлини - DRLight_V2.Повече инфо ТУК и в първия пост на темата.За всякаква допълнителна информация може да се свържете директно с мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз не см много на ти с електрониката но ще се опитам да ти задам няколко въпоса за да мога да си отговоря за себе си, за което благодаря предварително.

По какъв начин точно модула разбира, че съм бутнал превключвателя на фаровете за да спре да работи. Така като гледам взема едни 12 волта постоянно напрежение преди контакта, взема напрежение и след контакта явно от там следи дали е запалила колата (кл.15)или точно през тази клема следи за пуснати фарове.

Втория ми въпрос е след като модула има постоянно захранване преди контактния ключ каква му е консумацията в покой на модула.

Ако сложа на вектрата ми (вектра б)ксенон на късите а модула е на дългите ще има ли някакъв проблем с димирането. За ксенона знам, че не става защото на него си му трябва напрежение на баласта че да вдигне баласта пусково няколко киловолта, че да запали дъгата.

Благодаря още веднъж за отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега аз не см много на ти с електрониката но ще се опитам да ти задам няколко въпоса за да мога да си отговоря за себе си, за което благодаря предварително.

По какъв начин точно модула разбира, че съм бутнал превключвателя на фаровете за да спре да работи. Така като гледам взема едни 12 волта постоянно напрежение преди контакта, взема напрежение и след контакта явно от там следи дали е запалила колата (кл.15)или точно през тази клема следи за пуснати фарове.

Втория ми въпрос е след като модула има постоянно захранване преди контактния ключ каква му е консумацията в покой на модула.

Ако сложа на вектрата ми (вектра б)ксенон на късите а модула е на дългите ще има ли някакъв проблем с димирането. За ксенона знам, че не става защото на него си му трябва напрежение на баласта че да вдигне баласта пусково няколко киловолта, че да запали дъгата.

Благодаря още веднъж за отговорите.

 

 

Има кабел който се свързва към габаритните светлини , така модула разбира че искаш да ползваш фабричните светлини на автомобила.От клема 15 след дали е запален двигателя.Консумацията на модула в STANDBY режим е < 2 мА.Обикновенно е 1 до 1.5мА.Един акумулатор от 60А/ч модула би го разреди за > 30 000 часа.

 

Това е доста често срещан вариант ксенон на късите , ДРЛ модула на дългите светлини.За ксенони не става те не подлежат на този тип димериране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кажи нещо за DRLight_V3, и цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега кажи нещо за DRLight_V3, и цената.

 

DRLight_V3 управлява късите светлини в ролята им на дневни светлини (EU Стандатр)с 50%редуцирана мощност + възможност за управление на габаритни светлини чрез добавяне на допълнителни реле.С управление на късите светлини също много добре се получава.

 

Описание може да се изтегли от ТУК

 

Цена : 33лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой вариант -къси или дълги е по удачен. Този диод как е свързан-ще угасне ли ако светлините по някаква причина yгаснат аварийно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×