Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
icemann

Въпроси около Опел Инсигния

Recommended Posts

Здравейте колеги. Предстои ми в период начало-край на Март да поръчам достоен заместник на моя автомобил, а именно Опел Инсигния. 1вия въпрос, за който съм почти решен вече е 1.8 140 коня бензин или 2.0 дизел 130 коня. Засега съм избрал дизела, но не отказвам, да чуя и вашите коментари.Излишни средства за друг по-мощен двигател нямам.С консултантка от Стефанов направихме калкулация с екстри по мой вкус с 2та двигателя.

 

Ето и какво съм избрал:

Опел Инсигния A20DTJ 130hp Edition

Eкстри: 8 въдушни възглавници; ЕСП със Тракшън контрол, Серво, EBA, EBD,ABS,CBC,SLS,PRS, Адаптивни стоп светлини,4 степенни активни облегалки, еднозонов климатроник, борд, Аудио ЦД30 МП3 с 7 колони, Автоматични фарове с дневен режим, Комфортни предни седалки, Ел.регулиране на шоф. седалка, ел. стъкла отпред и отзад,отопляеми странични огледала, дистанционно централно заключване, фарове за мъгла отпред и отзад, имобилайзер, рег. волан, подлакътник отпред и отзад,17" структурни джанти, автопилот, кожен волан с радиоуправрени, хромирани лайсни около прозорците.

 

 

Като допълнителни екстри съм избрал: Задължителният лак металик, Пакет Управление/Адаптивни Би-ксенон фарове с 9 режима, парктроник-преден/заден, сензор за дъжд,ел.хроматично огледало за обратно виждане/, Радио ЦД 50 Нави. Всичко това излиза с отстъпката, която прави дилъра за 43000лв. Същото обурудване но с 1.8 140 коня е 39000лв.

 

Тук възниква друг проблем. Инсигния е затворена за клиентски поръчки и може да се купи само от наличните на склад. Там обаче няма с такива екстри за тези 2 двигателя. Липсва версия с ЦД50 Нави или ЦД 40 Опера, а има като пакети: Комфорт 2: 4 степенно ел.регулиране на пасажирската седалка, Зимен пакет: подгряване на предни седалки и дюзи за измиване на фаровете,Премиум за Едишън: 18" Ал. джанти, двузонова клима,атермично челно стъкло и аларма. Пакета излиза 45000лв за дизела и респективно 41000 за бензина. Главното, нещо което се двуомя е дали да изчакам да отворят поръчките/по думи на дилъра- март месец/ или да поръчам някоя от готовите. Това за което искам ЦД 50 Нави или ЦД 40 Опера и графичният дисплей стил Астра Х. При ЦД 30 МП3 са 2 едноредови стил Астра Ф, където се извежда информацията от РДС. Отделно ЦД40 и 50 имат УСБ вход. Вие как бихте процедирали при факта, че поръча ли се кола ще се чака поне до края на лятото.

 

Това е графичният дисплей при ЦД40/50.

Opel_Insignia-06.jpg

 

Това са 2та едноредови

new-astra-interior.jpg

 

2рата снимка е от Астра И но конзолата при дисплейте е 1:1 :drinkin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Според мен като си копува човек нова кола може да си я направи индивидуална и както му харесва на него. Според мен е безмислено да вземеш готова при положение, че няма нещата които искаш. Моя съвет е да изчакаш до март и тогава да си вземеш твоята кола. Знам, че мерака е голям, но това според мен е по-разумното решение. Аз за моята чаках 3 месеца, но пък я направих с всичко, което исках и съм много доволен. Чакането беше дълго, но не съжалявам. И не на последно място - поздравления за избора. :opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравей колега. Според мен като си копува човек нова кола може да си я направи индивидуална и както му харесва на него. Според мен е безмислено да вземеш готова при положение, че няма нещата които искаш. Моя съвет е да изчакаш до март и тогава да си вземеш твоята кола. Знам, че мерака е голям, но това според мен е по-разумното решение. Аз за моята чаках 3 месеца, но пък я направих с всичко, което исках и съм много доволен. Чакането беше дълго, но не съжалявам. И не на последно място - поздравления за избора. :opel_forever:

И двете ми харесват. Глезотиики като двузонова клима 18 ал. джанти и отопление са примамващи. Затова се чудя струва ли си да е в пакет с тези екстри вече произведена или по-добре е да ги няма но пък да е с 1 идея по-добро радио и ГИД вместо ТИД в центъра. Да спомена че ГИД-а който ползва борда е между километража и оборотомера. Този в центъра е само за радиото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма смисъл като взимаш нова кола да е излята като по калъп, нали ще си е твоята. Направи си я така, както на теб ти харесва. Двузоновия клима е наистина глезотия според мен при пложения, че ще имаш климатроник и в другата. Джанти винаги можеш да си купиш в последствие, но навигация ще ти е по-трудно да си сложиш. Единствено отоплението на седалките е мн готино. Ти най-добре ще прецениш какво те влече и дали ти се чака. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Според мен няма смисъл като взимаш нова кола да е излята като по калъп, нали ще си е твоята. Направи си я така, както на теб ти харесва. Двузоновия клима е наистина глезотия според мен при пложения, че ще имаш климатроник и в другата. Джанти винаги можеш да си купиш в последствие, но навигация ще ти е по-трудно да си сложиш. Единствено отоплението на седалките е мн готино. Ти най-добре ще прецениш какво те влече и дали ти се чака. Поздрави!

Нави-то, за БГ не работи, а и то какво нави е с ГИД. само ДВД Навито има цветен дисплей. Проблема е че искам кола, но я искам и бързо. Не да я чакам до септември/октомври.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи тук аз бих се замислил първо кой мотор ще ми е по-надалавера. За да решиш помисли колко км минаваш годишно. Ако минаваш повече от 30000 (поне 50000км) дизела е мотора, ще се избие от разхода и ще имаш по-пъргава кола! Ако искаш така или иначе по-пъргава - дизела(бензина не е лош ама е атмосферен и 140 коня са на високи обороти а колата е и тежка с дизела ще върви по-леко)!

После най-важните екстри по полезност за мен са - климатроник(по възможност 2 зони щото е голяма кола а и зависи какво ще возиш ако ще е само тебе или с жената обичате еднакви температури... и една зона става), подгрев на Д-то, светлините да са най-добрите, парктроник, музиката с УСБ е голям кеф - бучиш флашката и ей го на гигабайти музика. 18-ките не знам какво да ти кажа хубави са колата е яка с такива ама гумите струват колкото сегашната ми кола :), а по наще пътища ще трябва да се абонираш за гумаджия с тоя размер или да караш "на пръсти". "Зимен пакет: подгряване на предни седалки и дюзи за измиване на фаровете" това си е много готин пакет и стъклото предното термичното и то. И другото което е зависи и колко я бързаш, там вече не мога да помогна, преценяваш си и ... действаш. Винаги преди такава покупка има еуфория мисли 3 пъти преди да направиш нещо защото еуфоруията може да те бутне да направиш грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не работи навито за БГ?!?!?!?!? :shocked: Би трябвало да си бачка и то без проблеми. Не е вярно, че само ДВД навито има цветен дисплей. ЦД500 НАВИ и ДВД800 НАВИ са със МП3, 7 инчов цветен дисплей, 7 високоговорителя и УСБ вход. Разликата е само, че едното е ЦД другото е ДВД. И разбира се разликата от 1800 лв. :) Както ти каза и колега много добре помисли за колата, за да не съжаляваш после. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Защо да не работи навито за БГ?!?!?!?!? :shocked:

Защото няма карта за България. По-старата навигация DVD90 NAVI също не работи. И ползата от навигацията е, че имаш един голям цветен телевизор и надеждата, че някога евентуално ще пуснат карта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Защото няма карта за България. По-старата навигация DVD90 NAVI също не работи. И ползата от навигацията е, че имаш един голям цветен телевизор и надеждата, че някога евентуално ще пуснат карта.

 

Много странно. Да ти продават НАВИ за 3-4000 лв и да нямаш карта. Много малоумна история. Ще се обадя до Опел да питам :) Ако е само заради цветния дисплей - мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да питаш, и да не питаш - все тая :) Не си единствения, който мисли че е малоумно да дадеш толкова пари за навигация и тя да не работи, но е факт. Българските дилъри отдавна питат GM, но засега няма положителен и конкретен отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност не съм единствения. Направо съм изумен и не мога да го повярвам. В тоя ред на мисли за колега с Инсигнята. По-добре не си взимай нави в такъв случаъ. Тези пари можеш да си ги вложиш в куп други полезни екстри :drive:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Със сигурност не съм единствения. Направо съм изумен и не мога да го повярвам. В тоя ред на мисли за колега с Инсигнята. По-добре не си взимай нави в такъв случаъ. Тези пари можеш да си ги вложиш в куп други полезни екстри :drive:

Навсякъде четох че ЦД Нави-то е с цветен дисплей, но Петя от Стефанов ми показа на нейния компютър където пише кода на цветния дисплей и на кои модели е достъпен.И точно на графата модели пише че е достъпен само с ДВД 800 Нави.На реда където е ДВД 800 нави пише, че е с ЦИД а на реда с ЦД 500 не пише нищо. Ако някой тук работи в някое представителство на Опел, ще съм радостен да разбера дали това където навсякъде пише че и ЦД 500 и ДВД 800 е с ЦИД е вярно или не. В немско гледам и Операта я дават с ЦИД по поръчка :sad-smiley-050:

 

Иначе навито мислех да го ползвам извън БГ, ще пътувам доста често до франция и ще е от полза.А и да не е, главно заради това че има хубав голям дисплей а не 2 едноредови и УСБ вход го исках.

Редактирано от icemann

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Навсякъде четох че ЦД Нави-то е с цветен дисплей, но Петя от Стефанов ми показа на нейния компютър където пише кода на цветния дисплей и на кои модели е достъпен.И точно на графата модели пише че е достъпен само с ДВД 800 Нави.На реда където е ДВД 800 нави пише, че е с ЦИД а на реда с ЦД 500 не пише нищо. Ако някой тук работи в някое представителство на Опел, ще съм радостен да разбера дали това където навсякъде пише че и ЦД 500 и ДВД 800 е с ЦИД е вярно или не. В немско гледам и Операта я дават с ЦИД по поръчка :sad-smiley-050:

 

Аз имам ценовата листа на Дженеръс Ауто. Там пише, че и ЦД500 и ДВД800 са с цветен дисплей 7". Никъде няма възможност отделно да си поръчаш цветен дисплей. НА двете навигации всичко им е еднакво, единствената разлика е в четящото устройство и 1800 лв изразено в цифри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз имам ценовата листа на Дженеръс Ауто. Там пише, че и ЦД500 и ДВД800 са с цветен дисплей 7". Никъде няма възможност отделно да си поръчаш цветен дисплей. НА двете навигации всичко им е еднакво, единствената разлика е в четящото устройство и 1800 лв изразено в цифри.

 

И в ценовата на Стефанов така пише.Ама тази ми твърди че е грешка. Разлика е че ДВД-то има 2гб флаш а ЦД е с 1гб и има птичи поглед :icon_biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
И в ценовата на Стефанов така пише.Ама тази ми твърди че е грешка. Разлика е че ДВД-то има 2гб флаш а ЦД е с 1гб и има птичи поглед :icon_biggrin:

 

Еми да вземат да си изяснат тогава кое е правилното в ценовата листа. Ако ЦД500 е без цветен дисплей, можеш ли да си го поръчаш допълнително? А птичия поглед на навигацията би трябвало да е от софтуера, едва ли има различен софтуер за едната и другата навигация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Еми да вземат да си изяснат тогава кое е правилното в ценовата листа. Ако ЦД500 е без цветен дисплей, можеш ли да си го поръчаш допълнително? А птичия поглед на навигацията би трябвало да е от софтуера, едва ли има различен софтуер за едната и другата навигация.

Не не можеш.Това се опитах да обясня, че в бланката за поръчка на кода за цветен дисплей пише само с кода на ДВД нави-то, а не с 2та кода на двд и цд нави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни как е в неския сайт. Там не може да са го объркали и трябва да пиша точно как стоят нещата. Да не стане така, че да си поръчаш нещо, което не могат да ти произведат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Погледни как е в неския сайт. Там не може да са го объркали и трябва да пиша точно как стоят нещата. Да не стане така, че да си поръчаш нещо, което не могат да ти произведат.

Там е разликата, че за различни райони Инсигния се предлага с различно обурудване. В немско Едишън идва с ДВД Нави и двузонова клима, да стурва 25000 евро, но просто нивата на обурудване са различни. В немско можеш всичко дори ЦД 40 Опера, което тук се предлага с ГИД, там е с ЦИД

Редактирано от icemann

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше принципно да видиш дали ЦД500 е с ЦИД или с ГИД. Защото ако се предлага само с ЦИД няма начин за нас да го предлагат с друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Мисълта ми беше принципно да видиш дали ЦД500 е с ЦИД или с ГИД. Защото ако се предлага само с ЦИД няма начин за нас да го предлагат с друго.

Не съм толкова на ТИ с немския, но там даже не предлагат ЦД 50. Само ДВД Нави

 

59693038al0.jpg

Редактирано от icemann

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е възможно това ЦД 500 да е прибавено като опция само за нашите държави. Ще погледна и аз какво мога да изкопчя по въпроса. Но не намирам логика навигацията да е без цветен дисплей.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Иначе навито мислех да го ползвам извън БГ, ще пътувам доста често до франция и ще е от полза.А и да не е, главно заради това че има хубав голям дисплей а не 2 едноредови и УСБ вход го исках.

купи си хубава навигация на гармин или друг за 1/4 от парите ще изглежда гъзарско даже и ще е 3D. Останалите пари вложи в нафта до франция или друга яка екстричка ;). Предимството е че ще имаш и в БГ карти :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Значи е възможно това ЦД 500 да е прибавено като опция само за нашите държави. Ще погледна и аз какво мога да изкопчя по въпроса. Но не намирам логика навигацията да е без цветен дисплей.

Нали.. и аз не намирам логика.Само гласова била. Май ще послушам Симбончо.Върховия модел на Гармин е с 5 инча дисплей и кви ли не екстри и е 900лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Нали.. и аз не намирам логика.Само гласова била. Май ще послушам Симбончо.Върховия модел на Гармин е с 5 инча дисплей и кви ли не екстри и е 900лв.

 

По принцип ако фабричната навигация не ти е приоритет значи цялата тема дето я подхванахме за навигациите може да се изтрие :) За пъти по-малко пари ще си вземеш много качествена навигация, която ще ти върши полезна работа. А с останалия бюджет можеш да си вземеш ксенона, подгряването на седалките, и куп други ползени екстри. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
По принцип ако фабричната навигация не ти е приоритет значи цялата тема дето я подхванахме за навигациите може да се изтрие :) За пъти по-малко пари ще си вземеш много качествена навигация, която ще ти върши полезна работа. А с останалия бюджет можеш да си вземеш ксенона, подгряването на седалките, и куп други ползени екстри. :)

Цялата работа е че исках в центъра поне ГИД да имам. А и предпочитам всичко да е прибрано.Не като оставя колата някъде и да свалям нави-то, за да не я разбие някой. Иначе аз ксенона съм го вписал в екстрите с АФЛ така или иначе. Но като се замисля, май ще избера да взема готова.Пък след 7-8 години ако съм още с нея ще и имплантирам ГИД :devil-smiley-019: Няма начин да няма начин :devil-smiley-019:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×