Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
willy

Табло с предпазители и релета

Recommended Posts

Таблата са 2 вида : с 28 предпазителя и с 30 :excl:

Astra F с 28 предпазителя

 

015375925.jpg

1. 20A система за централно заключване

2. 20А горивна помпа

3. 30А чистачки , клаксон

4. 10А ляв фар къси светлини ,регулатор на наклона на фара

5. 10А десен фар къси светлини ,регулатор на наклона на фара

6. 10А ABS,автоматична трансмисия

7. 10А външно огледало с ел. управление

8 20А клема 30 светлини ремарке

9. 15А ETC (Electronic Traction System)

10. 30А - ел стъкла

11. 10А заден фар мъгла

12. 10А ляв фар дълги св.

13. 10А десен фар дълги св.

14. 30А вентилатор за отопление

15. 30A вентилатор охлаждане

16. 30А нагревател задно стъкло

17. 20А фарове за мъгла

18. 10А габаритни светлини, заден ляв габарит

19. 10А габаритни светлини, заден десен габарит,осветление арматурно табло и рег. номер , радиоприемник

20. 20А светлини за заден ход ,запалка , подгряване на предните седалки

21. -

22. -

23. 30А устройство за измиване на фаровете

24. 20А осветление на купе и багажник, реле мигачи ,часовник , радиоприемник , бордови компютър

25. 10А автоматична трансмисия

26. -

27. 10А Фарове дневни светлини

28. 15А мигачи ,стоп , ABS

 

 

Описание на табло с 30 предпазителя

1. 20A система за централно заключване

2. 20А горивна помпа

3. 30А чистачки , клаксон

4. 10А ляв фар къси светлини ,регулатор на наклона на фара

5. 10А десен фар къси светлини ,регулатор на наклона на фара

6. 10А ABS,автоматична трансмисия

7. 10А външно огледало с ел. управление

8 20А клема 30 светлини ремарке

9. -

10. -

11. 30А вентилатор на радиатора

12. 10А ляв фар дълги св.

13. 10А десен фар дълги св.

14. 15А ETC (Electronic Traction System)

15. 30A ел. стъкла

16. 30А вентилатор за отопление

17. 20А фарове за мъгла

18. 10А габаритни светлини, заден ляв габарит

19. 10А габаритни светлини, заден десен габарит,осветление арматурно табло и рег. номер , радиоприемник

20. 20А светлини за заден ход ,запалка , подгряване на предните седалки

21. -

22. 10А аларма, клаксон

23. 30А устройство за измиване на фаровете

24. 20А осветление на купе и багажник, реле мигачи ,часовник , радиоприемник , бордови компютър

25. 10А автоматична трансмисия

26. -

27. 10А Фарове дневни светлини

28. 15А мигачи ,стоп , ABS

29. 10A заден фар за мъгла

30. 30А нагревател задно стъкло

За справка click-me.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега кой бушон по точно е за алармата щото на 22.има ел.стъкла поне така виждам аз.ако може да ми обясниш :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждаш правилно 22 си е за сирената на фабричната аларма ,а 15 е за ел. стъклата :th_up:

Все пак на снимката е капака на предпазителите от комбито ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За седан и комби едни и същи ли са или....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за хечбег кората не е ли една и съща ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво, ама бушон 7 пише че е за външно ел. огледало, но при мен угасна всичко по таблото без скоростомера и лампите. Т.Е. приборите отидоха у ... след като изгоря бушон 7. Значи не е външно огледало. Да, така пише в и в книгата, но не е точно така явно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е предназначението на предпазител "10". При мен е активен и има напрежение само на контакт, а в таблицата не е упоменат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушон 10 е 30А за ел.стъкла. Значи си от печелившите, защото при мен е постоянен +, а аз искам да си изкарам за ел. стъклата + през контакт.

 

willy можеш ли да провериш какво пише в твоята книжка за 15 бушон (писал си че е за ел. стъкла), защото при мен пише че е "Kuhlergeblase 30A" и "Kuhlergeblase Turbodiesel 40A", някакъв охладител.

Благодаря предварително.

Редактирано от mitko_04

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на снимката на 15 е нарисуван радиатор и перка. Има някои несъответствия м-у символите на снимката и обяснението по-долу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забележката е уместна на снимката е табло с 28 предпазителя а описанието е на такова с 30 предпазителя грешката е моя :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е коригирана направил съм ясно описание на двата вида табла. Ако някой забележи несъответствия да пише

PS Владко благодаря за забележката :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой има ли описание на релетата? Интересува ме конкретно релето на задната чистачка. Задната ми не работи и релето не цъка. Тъй като гледам по снимката от първия пост май трябва да е третото реле на първия ред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я погледни тук май е точно третото click-me.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го чувам особено руския, но Google Translate каза, че 6-то реле е за предните чистачки (нищо ново), а 3-тото реле го преведе "чистачки реле", като остава да са задните, така че по пътя на логиката точно това е което търся :th_up: 10х Willy

 

П.С. Още нещо, спрямо спецификация на предпазителите има само един който е за чистачките (номер 30А), нали няма модели на Астра Ф хечбек, които са с отделен предпазител за задните, че да не търся проблема там където не е ??

Редактирано от mitko_04

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За някои от колегите тези две снимки може да са от полза.Астра Ф1,4 96г.

001_p.jpg

 

005.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22 предпазител на Астра Ф след 95та има показани пак ел.стъкла,имам и готови пластинки.Въпроса ми е понеже ще слагам задни ел.стъкла и трудно ли се сваля това табло аз да взема захванване направо оттам за да стане като хората.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега!Таблото с предпазителите е едно от малкото неща които се свалят много лесно! Виж на снимката двете болтчета долу.Това е всичко.ИЗКЛЮЧИ АКУМУЛАТОРА!Успех!

Редактирано от kolin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Дано съм улучил темата. Имам питане относно токовете. Изгоря ми горивната помпа. Мисля, че е дала на късо и е направила някакви поразии. Смених я, сега работи но малко принудително. На предпазителя /2/ няма ток. Подавам му принудително и тогава помпата тръгва. Обаче заедно с нея тръгва и компресора на климатика. Ако не махна допълнителния кабел към предпазителя, двигателя не спира след спиране на контакта от ключа. Освен това не чувам и щракане на релето. Мисля, че е залепнало. Колата е Opel Astra F 1.6, 96г. Ако някой има идеи къде да търся причините /контактен ключ, блок с предпазители, замасяване някъде или нещо друго/ моля помагайте!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,това е електросхемата .

image.jpg

Дано да ти свърши работа.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега kolin. Ще поогледам при първа възможност колата. Като гледам на схемата предпазителя е след релето, така, че като подавам + към него самото реле няма как да включва и сигурно за това не го чувам. А другият блок /от ляво/ който е почти идентичен с този, не го разбирам на какво е, но гледам, че и там има някаква помпа сякаш свързана с горивната не знам защо но и на същия предпазител /F2/. Нещо не разбирам....за сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,схемата е за моно,за пълната инжекция е малко по различна.Ако не можеш да се справиш,пиши точно какъв ти е мотора-16NZ ;C16SE...и т.н.за да ти пратя точната схема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. То май само ти се опита да помогнеш с нещо. Другите или не искат или бягат както повечето майстори от жици и токове. Аз обаче се оправих, но може би не за дълго. Релето губеше маса и за това не включваше. Както писах преди имаше и други мизерии. Вчера рових по кабелите и някъде може би не е давало добър контакт, но всичко се оправи. Понеже не разбрах защо стана така предполагам, че е временно и пак ще се появи. Направих и няколко няколко снимки, но ще ги кача друг път.Успех на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам проблем с късите светлини опел астра ф комби 1.6 изчезнаха едновременно не работят и ел.регулаторите на фаровете бушоните са здрави.има ли реле за късите този модел и ако има къде се намира.благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×