Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Radko87

Смяна спирачно цилиндърче на барабан

Recommended Posts

Здравете!

Още лятото като сменях накладки бях забелязал че ми тече едното цилиндърче. От тогава до сега ми е изпило около 1/2 от мин до максимум течност.

Интересуваме как се сменя това цилиндърче понеже ми се стори че всичко е едно цяло.

Редактирано от dido8704

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като свалиш гумата отзад демонтираш барабана самото цилиндърче се държи на две болтчета отзад. Най-най вероятно има натрупал се боклук и ръжда и не ги виждаш. Аз като си сменях задните накладки ми протече дясното цилиндърче. Купих си две нови цилиндърчета но като видях колко е ръждясало се отказах да го сменям. Та измъкнах буталцата от новите и ги сложиш на тези които са ми на колата.Тече защото имат едни гумени уплътнения дето дават фира. Пробвай да смениш само буталцата ако не ти се занимва да развиваш цилиндърчето. За всеки случай пипни с пръс хубаво в цилиндърчето да видиш дали не е надрано и ако не е слагай други буталца и си готов :)

Надявам се да съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес купих задно цилиндърче. Оказа се че има два вида едните (по-старите) са с уплътнение в дупката където влиза тръбичката в средата има малка тръбичка 2-3мм, новите са без уплътнение отвътре от към маркуча и тази пишка я няма.

Някой преди мен се е мъчил да отвива тръбичката и гайтака беше ужасно изоблена и беше абсолютно невъзможно да се развие. Варианта беше да купя нова тръбичка и да развия от снадката с меката връзка. Но като компромисно решение смених само буталцата. Оказа се че уплътнението на едното буталце се е износило защото буталцето излезе много лесно.

Затворих всичко, обезвъздуших и си отдъхнах.... но като изпънах една ръчна другия барабан яко блокира. Махнах 2-те тапички на барабана и набутах една отверка, след което изщтрака и отключи барабана все едно нищо не е било. Оказа се че лостчето което се издърпва от жилото яко е било дефектно и се закопчава, с един чук го ремонтирах лесно, като го закривих малко навънка. :D

 

За сега всичко работи добре. Но развих силна фобия от брабани дано не ми се наложи повече да се занимавам!

Редактирано от Radko87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано се е получило нещо :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат и аз така. Докато се намери някой да ми каже че гайките не се стягат юнашката отзад а се оставя луфт на самия лагер смених няколко комплекта :D

Редактирано от opel fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Брат и аз така. Докато се намери някой да ми каже че гайките не се стягат юнашката отзад а се оставя луфт на самия лагер смених няколко комплекта :D

икономията майка на мизерията :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хехе стягат се до скъсване и полвин оборот наобратно :rotfl: майтап

 

вярното е до откат с къса тресчотка, и полвин оборот се отхлабва наобратно :opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като смених моите стегнах с тресчотка по следния начин - 1во обрах да няма луфт и после с 2-3 пръста натиснах рамото на инструмента и колкото сила мога да направя с 2-3 пръста толкова стегнах :D мазничко да има само ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цилиндърчето което бях сменил, изтече наведнъж .... Гумичките са прегорели, старото прави по-добро уплътнение, а е на 26 години ...

Та операцията от преди 5 години се повтаря!

Цилиндърчето е уж италианско - Метели СПА, вносител Евро 07 ....

Би било хубаво да има ремонтни комплекти, само с гумичките, но уви москвичите свършиха ....

Редактирано от Radko87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен,сменях на Корсата такова цилиндърче, при мен проблемът се оказа че оригиналното беше много ръждясъло и повдигнало от ръждата гумените уплътнения, а от там губене на много спирачна течност. това нещо според мен няма как да се оправи и да има ремонтен комплект, то трябва да се разглоби и да му се махнат гумените уплътнения да се изшкури ръждата и после пак да. Се зглоби, но нали се сещате че няколко мм. От метала му ще се махнат и после гумените му уплътнения пак няма да уплътнят добре, ама пък не си струва да се занимаваш за 10-15 лв. ;-) То видимо гумените уплътнения са здрави, но пустата ръжда разказва играта на тая част. И аз го бях сменил с такова ново на METELLY, и даже след смяната и хиляди изминали км., с него я бракувах, не знам аз лично съм доволен от тая марка, защото съм ползвал и други части по спирачките на нея.Тия части са един вид консуматив, които след известно време се предават и просто няма как да не се сменят.

Редактирано от dido8704

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×