Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
svetlyostz

Дайте съвет за термостат ?

Recommended Posts

Значи проблема е следния: Колата градско си загрява до нормалните стойности, НО когато покарам да кажем на 4-5 скорост стрелката пада до 80 гр. А извън градско дори отива към синята зона. Чудя се дали нещо не е заседнало и да не може да се затвори термостата (възможно ли е).

Днес пообиколих някои магазини и намерих няколко марки.

Бер- 90-95 лв.

Вернет (френски)-67 лв.

И някакъв немски -130 лв.

Всичките са с датчици.

Посъветвайте ме кой да избера ,защото най вероятно ще се сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Значи проблема е следния: Колата градско си загрява до нормалните стойности, НО когато покарам да кажем на 4-5 скорост стрелката пада до 80 гр. А извън градско дори отива към синята зона. Чудя се дали нещо не е заседнало и да не може да се затвори термостата (възможно ли е).

Днес пообиколих някои магазини и намерих няколко марки.

Бер- 90-95 лв.

Вернет (френски)-67 лв.

И някакъв немски -130 лв.

Всичките са с датчици.

Посъветвайте ме кой да избера ,защото най вероятно ще се сменя.

 

Аз моя го смених с Wahler и съм много доволен. Пасна от първият път и поддържа постоянна температура. Но ми струваше 82 лева само термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Значи проблема е следния: Колата градско си загрява до нормалните стойности, НО когато покарам да кажем на 4-5 скорост стрелката пада до 80 гр. А извън градско дори отива към синята зона. Чудя се дали нещо не е заседнало и да не може да се затвори термостата (възможно ли е).

Днес пообиколих някои магазини и намерих няколко марки.

Бер- 90-95 лв.

Вернет (френски)-67 лв.

И някакъв немски -130 лв.

Всичките са с датчици.

Посъветвайте ме кой да избера ,защото най вероятно ще се сменя.

 

Колега провери си първо дали наистина е термостата. Проверката е лесна, при студен двигател като запалиш мотора хващаш дебелия маркуч който излиза отгоре на радиатора и влиза в мотора. Ако започне бързо да се загрява заедно с двигателя преди температурата да се е вдигнала на 80гр. значи термостата си стои отворен и е за смяна. Ако тръбата стои студена или хладка при положение че температурата е над 60гр не пипай термостата. Търси друга причина за охлаждането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата е сменен.Благодаря на отзовалите се колеги. Може да триете темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Какъв сложи, колко пари и има ли резултат?

Ами избрах Бер за 90 лв. защото честно казано не ми се даваха точно тоя месец 130 за "някакъв немски".А иначе разликата веднага се усети първо в парното (страшно парно съм имал) и после извън града си държеше нормална темп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква температура ти държи?

Аз съм с един, който започва да отваря на 80 градуса някъде - колата е от Италия и явно за да се застрахова предишния собственик е сложил такъв. Вчера за първи път видях 90 градуса в якото задръстване в София след час и половина градско. Иначе парно имам веднага, след като отлепи стрелката. Чудя се колко ми се дига разхода с такъв студен термостат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нормално 90 гр.Днес при температура около -8 загря за около 2 км. А преди това за около 2-3 км. стигаше само до 35 гр. ( на толколва ми се включва газовата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×