Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
simbon4o

Колектор от С20ХЕ на Х20ХЕv

Recommended Posts

weSk0.jpg

 

weUP9.jpg

 

weZOr.jpg

 

wf1iA.jpg

 

wf3NJ.jpg

 

Накратко това. Като му е интересно на някой да пита.

 

Пак накратко - проблема с пукането на капак на клапаните е от колектора на снимките чугунения. Изпуска от 2 места мъжката нагрява накриво капака и той се пука.

 

Сутрин кат запаля звука е на джуган не на астра с чугунения - сега е като на бегачка но ТИХА!

 

Астрата е с климатик и проблеми няма - прави се и не е скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...само термо-лентата и си готов на 100% , като цяло добре се е получило :th_up: , разлика трябва да усетиш след 4000об :wave:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле мен не ми харесаха само меките връски и се чудя даже за какво си ги сложил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали трябва да му вземат парите за нещо :mhihi: тия меки връзки са отврат осбенно на бензинов мотор са напълно излишни. това е някаква варненска легенда сред тръбарите масово махат фланец връзките и слагат меки на тяхно място :piss: ,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
братле мен не ми харесаха само меките връски и се чудя даже за какво си ги сложил

по-плавен преход на тръбите с възможно по-малко завои. Цялата генерация оптимизираха. Утре слагам ремуса и ще видим какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личи си ,че хората които критикуват това схемно решение,не са запознати с въпросната интервенция..........

С други думи..........

Симбончо ще ви обясни :smile3560:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
С други думи..........

Симбончо ще ви обясни :smile3560:

 

С други думи . . . немам думи.

 

 

Симич слагай ламаринката отгоре пак, за да прикриваш получилото се . . . разлика определено успях да усетя возейки се, ама може и от чипа само да е , нали е невероятен . . . Ти си кажи най - добре, след някое друго замерване ! !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е слагай ламарината,че грози така се виждат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то кат цяло сега без ламаринката най-много привличат погледа меките връзки, който не знай тоз мотор как изглежда ще помисли че е сток с някакви хипер връзки долу лъскави такива за 50 коня отгоре :biggrin:. С майстора кат почнахме да разглеждаме какво се е получило и точно това си мислихме. Като сложим ламаринката ще е всичко идеално. И ремуса, сега крайното гърне както беше поразпаднато хептен ще се разглоби а и то спира газовете, както си говорихме е последната тапа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Личи си ,че хората които критикуват това схемно решение,не са запознати с въпросната интервенция..........

С други думи..........

Симбончо ще ви обясни :smile3560:

 

 

според мен тези меки връзки са абсолютно излишни те са за да обират вибрациите а там кадето си ги сложил няма вибрации защо точно под картера края на колектора е захванат супер здраво със планка както и да е щом така си решил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

планката е тънка ламаринка и го държи леко да не падне само.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
планката е тънка ламаринка и го държи леко да не падне само.

 

Напълно достатъчна е планката от с20хе колектора даже има и тампонче на нея ;) Мисля че с една мека връзка е достатъчно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми може да сте прави ама вървежа е силно променен и ходя по петите на Хе-тата :th_up: демек ефект има. Малко падна разхода на място и при каране нормално също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майсторе майсторе

 

Викам ти майсторе щот не ти знам името

 

ама като ти гледам майсторлъка -та е..а в майстора

 

тия меки връски са излишни даже пречат

 

 

моля ви неправете това сами у вас

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симба брат колко ти падна разхода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми още е рано ма ше има литър сигура. Още се изкушавам да я стъпвам от време на време. При нормално каране може и на 10 да падне сигурно.

 

Пак ше кажа за меките връзки - там са с идея и тя не е да ме спира да не излетя. Не спират потока на въздуха щото не са остри завоите. Там са за да не се напъва фланеца на новия ми колектор - да му е по-леко като генерацията опитва да се разхожда. Мисля че момчетата си свършиха повече от перфектно работата! Много съм доволен! Мисля че по-добре при моя мотор и мойта кола няма как! Може да има как ма няма да е под 600лв което си е набутвация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти виш колко е и да снимам всичко аз брачед ми ще го напражи и без пари само си купя матерала!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хората са го измислили бе има си една планка която се хваща на мотора така тежеста не е на шпилките на колектора

ама и другите са го измислили с меки връЗки :th_up: :th_up: :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще почета още малко теории на вероятностите,дето изписахте и после ще ви кажа защо са тези меки връзки :smile3560:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой сети ли се, че картера на XEV-а не е като на XE-то и меките връзки са за това че тръбите минават то другата странана картера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

eeeeee можело някой да се сети :th_up::biggrin: Мда това е другата основна и много важна причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
eeeeee можело някой да се сети :th_up::biggrin: Мда това е другата основна и много важна причина.

Нали!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като няма кой да ти огъне две тръби в пустата Варна прибягват до меките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×