Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Колеги, днес в Практикер разглеждах крушките и видях едни на Осрам Н4, на които пише, че са с 30 процента повече светлина. Струват 8 лева. Нямат часовниче за съкратен живот. Какво ще кажете за тях? Някой ползвал ли ги е и струва ли си да се вземат?

Редактирано от zdravkop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виж кой модел са Bilux или Cool Blue. Аз имах от вторите,ама на мокро не са добре, по добре си вземи bilux с такива карам и съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега, виж кой модел са Bilux или Cool Blue. Аз имах от вторите,ама на мокро не са добре, по добре си вземи bilux с такива карам и съм доволен.

Няма модел, пише само с 30 процента повече. Или може би аз не съм видял. Ще проверя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Silverstar трябва да са били!

В Метро има Nightbreaker за 10лв. бройката. Мисля, че и ALL SEASON ще се намерят на по-ниска цена. Последните и те са с +30% светлина и нямат часовниче на опаковката. И те са в блистер, но на сайта са посочени три вида опаковки. Блистер и кутийка - единични и двоен комплект в специална опаковка.

Аз си сложих ALL SEASON, но още не съм си сменил и регулирал фаровете. Обаче в сравнение с Philips Blue Vision светят малко по-жълто. За силата на светене ми се струват приблизително еднакви. Не съм карал на мокро, мъгла и дъжд и не мога да споделя впечатления за лоши метео условия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз сам с нарва рейнч пауър ! светят страхотно в дъжд , мъгла че и сняг . светят бяло - цена 6.50лв

Редактирано от gendata_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой са по добри nightbreaker или all seasons че и аз си търся, и по добри ли са от тези дето ги има в практиера за 20лв. 2 бройки некви xenon wega white пише на тях в пластмасова опаковка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото знам светлината при nightbreaker е по силна,но с по-кратък живот на крушката.а тези ксенон крушки :eusa_naughty: надали са ксенон...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди повече от 9 месеца си купих Nightbreaker и съм изключително доволен. За съжаление много хора около мен се оплакват от тях - къс живот (4-6 месеца) както и вече един спечелил прецакани рефлектори (неоригинални фарове на VW Polo).Ще се замисля като ми се наложи да ги сменям. Даже вече се оглеждам с какво бих могъл да ги заменя и да не е ксенон.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам вече трети сезон с Osram Cool Blue, като лятото в силното слънце не включвам фарове. Цената им беше някъде към 8.50 лева за бройка. Светлината е тип "дневна" не е ярко бяла. На сухо светят идеално, но на мокър асфалт не много добре.

Нека, който желае да сподели впечатленията си от крушките, с които кара - цвят, цена, как светят и евентуално колко им е живота. Доста сме хората без ксенони и темата ще е от полза, особенно пък за този сезон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на късите съм с cool blue,а на дългите мисля да слагам nightbreaker.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предната кола бях със Осрам найт-брейкър на късите и със хела (обикновена ) на дългите , осрама е много добър на сух път вижда се идеално нощно време ама на дъжд или мъгла все едно нямаш къси. На астарата си сложих би-ксенон и съм много доволен, няма крушка която да свети по тоя начин. Ако мколата има оригинални халогени става да се сложи найт-брейкър, за издзржливоста не мога да коментирам защото карах колата около година с тези крушки и я продадох.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес замина едната къса светлина на Nightbreaker-а. Изкараха около 3 месеца и нещо. Наистина светят много добре, но ако карат по 3 месеца не са много вариант - все трябва да имаш резервен комплект, то къде му излиза края...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Днес замина едната къса светлина на Nightbreaker-а. Изкараха около 3 месеца и нещо. Наистина светят много добре, но ако карат по 3 месеца не са много вариант - все трябва да имаш резервен комплект, то къде му излиза края...

 

Моите вече са на 3-4 пъти повече и няма проблем засега. От много хора чух, че им личи когато ще изгарят по цвета на светлината. Но общо взето си изгарят стабилно.

 

Мои приятели минаха на ксенон, защото груба сметка показа, че за 2 години излиза по-евтино от Osram Nightbreaker.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно качествено светене е за сметка на живота. И аз започвам да се замислям за ксенон...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Явно качествено светене е за сметка на живота. И аз започвам да се замислям за ксенон...

 

Самата технология на тези крушки им позволява само толкова. Вече не мисля, че се инвестира в някаква по-сериозна разработка. Поне аз не съм засичал в последно време някакви "нови" крушки. Всичко живо мина на ксенон.

 

Когато ги купих моите крушки дадох за тях 33лева и до момента съм доволен - изкараха една година почти и си мисля, че си струват всичките парички. Много си зависи и от карането, но съм почти сигурен, че и следващите крушки ще са такива.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОйте наблюдения показват че Осрама дава по концентрирана светлина от ксенона ,който дава много по силна ,но по разпръсната светлина.За това за сега си карам с Nightbreaker.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с такива вече 2 години до сега само на едната ми изгоряха късите а за светенето съм много доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как ви изкарват по толкова много? Тука покрай мен де що има народ сменя през 3-4 месеца :blink: Почвам да си мисля, че купуваме някакви ментета...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми аз ги копувам от АУТО+ незнам може би са наистина истински :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите крушки съм ги взимал от автоцентър Радиал в София (в средата на ТУ почти се намира).

 

Добра причина за изгаряне на тези крушки освен честото вкл./изкл. са и проблемите с ел. инсталацията на колата.

 

Аз вече тотално се отказах от ксенона и ще си продължавам с халогенни крушки - Osram Nightbreaker или дори Philips extreme power.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Моите крушки съм ги взимал от автоцентър Радиал в София (в средата на ТУ почти се намира).

 

Добра причина за изгаряне на тези крушки освен честото вкл./изкл. са и проблемите с ел. инсталацията на колата.

 

Аз вече тотално се отказах от ксенона и ще си продължавам с халогенни крушки - Osram Nightbreaker или дори Philips extreme power.

 

Поздрави!

Защо се отакзваш от ксенона - всички го превъзнасят? Philips-а са много добри, но и цената им е височка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отказвам се от ксенона, не защото не светят доста по-добре, а защото като се монтират на обикновени рефлекторни фарове резултатът не е добър. Мен лично ми е писнало от разни идиотски монтирани ксенони на рефлекторни фарове, с които като се разминавам карам на спомен и т.н. Светлината в по-големия процент от случаите се разсейва и заслепява всички околни. Не искам да се превръщам и аз в такъв дразнител, а не ми се дават 500-600лева за прилични фарове и още поне 300лв за хубав биксенон и затова ще си карам на халогенките. В 95% от времето карам градско и за мометна нямам проблеми.

 

До момента съм видял 4 коли, които да ми харесват как са направени и да не заслепяват всички останали и са с обикновени фарове. Това си е лично мое мнение, но мисля, че освен мен и другите участниците в движението трябва да виждат накъде карат.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отказвам се от ксенона, не защото не светят доста по-добре, а защото като се монтират на обикновени рефлекторни фарове резултатът не е добър. Мен лично ми е писнало от разни идиотски монтирани ксенони на рефлекторни фарове, с които като се разминавам карам на спомен и т.н. Светлината в по-големия процент от случаите се разсейва и заслепява всички околни. Не искам да се превръщам и аз в такъв дразнител, а не ми се дават 500-600лева за прилични фарове и още поне 300лв за хубав биксенон и затова ще си карам на халогенките. В 95% от времето карам градско и за мометна нямам проблеми.

 

До момента съм видял 4 коли, които да ми харесват как са направени и да не заслепяват всички останали и са с обикновени фарове. Това си е лично мое мнение, но мисля, че освен мен и другите участниците в движението трябва да виждат накъде карат.

 

Поздрави!

 

 

Колега евала!! Малко хора мислят като теб!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колеги, днес в Практикер разглеждах крушките и видях едни на Осрам Н4, на които пише, че са с 30 процента повече светлина. Струват 8 лева. Нямат часовниче за съкратен живот. Какво ще кажете за тях? Някой ползвал ли ги е и струва ли си да се вземат?

Аз съм със същите крушки които си видял, карам вече 2-ра година с тях и съм много доволен.Наистина светят малко по силно от другите обикновенните и са и по скъпи, но ти осветяват пътя наистина добре.Вземай ги без да се замисляш, ще останеш доволен :th_up:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

от няколко години ползвам крушки LUXLITE H4 12V 60/55W Xenon Blue, Светят бяло(не синьо) и доста по силно от обикновените, цената е около 6лв. Изтрайват около година, понякога и повече. По добри са от Осрам със същите параметри. Купувам ги от Руди 96 Горни Лозен. Там има и други модели но несъм ги пробвал защото твърдо това са моите крушки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

×