Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
fantamaniaka

Кабел за диагностика и чистене на грешки

Recommended Posts

Здравейте

Какъв точно трябва да е кабела за диагностика на колата и чистене на грешки.

Колата е астра Ф 92 год. Двигателя е C20NE ?

Този ли е най подходящт?

Редактирано от fantamaniaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата,

според аутодата имаш EOBD стандарт на 10-пинова букса. Трябва да си намериш на кой пин какъв сигнал имаш - тест на двигател, АВС, еърбек ако ги има. Ето за четене и схеми има : http://www.kolegi.info/viewtopic.php?t=1866&f=19 http://www.citroen-bg.net/forum/viewtopic....f=2&t=12217

С уважение,

Русин Атанасов

Редактирано от Rusin Atanasov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз в обявата съм забравил май най важното да напиша

Спрях се на този кабел

http://bgsale.eu/opel-op-com.html

и въпроса ми беше дали ще ми свърши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някакви идеи?

Никой ли не си е купувал такъв кабел?

На какво трябва да отговаря двигателя (година, модел) че да се виждат "живи данни" ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този кабел не е за теб. Някъде има тема за самодиагностика, прочети я . Живи данни към 94-95 година чак.

Редактирано от batsasho1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето това е отговор :)

Мерси колеги.отностно "диагностиката" с кламера правил съм я многократно.

Същност купето е от астра 96 год но смених двигателя с бензинов по старичък и явно да не очаквам такава възможност от него.

Мерси на всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
аз в обявата съм забравил май най важното да напиша

Спрях се на този кабел

http://bgsale.eu/opel-op-com.html

и въпроса ми беше дали ще ми свърши работа.

Искам да съживя малко темата. Така като гледам този кабел се продава минимум от 2009 г. до сега, някои ако е закупил, или е работил с такъв кабел и софтуер да сподели мнение че се замислям дали да не си го купя. Може да е много полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои друг да има нещо да добави...че мисля да си го поръчвам вече...ако някои го е ползвал да сподели моля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,искам да ви попитам дали е опасно,ако постоянно ми свети лампата за индикация на грешки и от какво може да е,преди няколко дни ми смениха ангренажния ремък и от тогава след като запаля колата в началото не свети но след 10-15 секунди светва и не изгасва повече.И друг път се е случвало да светне тази лампа ,но е било за кратко, обикновено по време на движение.Много ще съм благодарна,ако някои ме посаветва нещо по въпроса.

Ето и снимка:

19412643.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колежке,честит празник.....мога да ти кажа само да отиваш на диагностика,ако ли не можеш да си направиш самодиагностика....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега,един познат ми каза че при него бил подобен случаят,сменил някакъв датчик на разпределителния вал или нещо такова и се оправил проблема.А за самодиагностиката ме е страх да не стане нещо по сериозно като например да ми изгори компютара или да не стане нещо късо незнам дали е вазможно ,но все пак ме е страх.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Мерси колега,един познат ми каза че при него бил подобен случаят,сменил някакъв датчик на разпределителния вал или нещо такова и се оправил проблема.А за самодиагностиката ме е страх да не стане нещо по сериозно като например да ми изгори компютара или да не стане нещо късо незнам дали е вазможно ,но все пак ме е страх.

Щом не си правила до сега самодиагностика и не си запозната много, по добре недей да буташ. Най добре я закарай да я видят в някои спец. диагностичен сервиз примерно "Елкон" да я свържат с компютър и да видят каква грешка е отчела. Не е желателно да караш така със светнала "ЧЕК" лампа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, купих си гореспоменатия кабел, пробвах го на моята кола-работи добре...ако някои колега от София има нужда, може да се свържете с мен на ЛС :opel_forever:

Редактирано от DAKICHA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.Има ли някой по запознат с ОП-Кома който е работил по дълго със самата програма?

Значи има една апция "Key Programming" та интересува ме може ли да се праграмира друг ключ с който да комуникира Екуто,тоест да пали и работи колата,и ако да как става работата??

Редактирано от durvenchuk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можели някой да ми каже къде се намира буксата на компютъра на Opel Zafira 2006г. 1.9 CDTI ?? Защото в аутодата ми излиза под ръчната,само че мойта ръчна е широката(като на самолет ) а на снимката е обикновенната ръчна.Моля помогнете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , днес си купих устройство наречено Opcom Obd или нещо от сорта ! Свързах го с колата ми ( вектра 2006 1.9 цдти ) и в общи линий разбрах как работи и ми предостави много информация - изтрих няколко грешки , направих множество тестове и др.

Въпроса ми сега е към някой който е на ти с този уред да каже дали мога да направя следното и как :

1. да си нулирам километрите до следващия сервиз на колата

2. да програмирам допълнителен ключ на колата

3. да активирам разни функций като например да ми пиши когато съм без колан

 

благодаря предварително !:))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитам къде да търся диагностичната букса на Dewoo Nexia, за да я свържа с компютър. Колата е 2005г, произведена в Румъния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали нещо са променяли по модела (доколкото знам Нексия 2 е от 2008 година), така че би трябвало да е като на корейските модели. Моята е 97-ма година и диагностичната букса е от дясната страна под жабката, точно до началото на дясната врата. Има кора върху нея, която е закрепена с две тапички (махат се с тънка права отвертка) и се виждат компютъра и буксата до него. Принципно на самата кора си има някакво капаче, което да закрива буксата, но май е по-лесно да се свали самата кора. Може да се прави и самодиагностика с кламер на пинове А и Б.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Понеже рових къде ли не из форума и нищо не можах да открия относно моят проблем и реших да опитам тук. Не знам какво се случи с моята астричка, но понеже съм на газ пълна инжекция само че си движа с обикновена газова със всичките и защити, онзи ден нещо изгърмя. Колата си върви само се появи странно явление по принцип като давах контакт ми святкаше лампата за маслото и зареждането. Сега лампата за зареждането свети постоянно. Като дам контакт изгасва и светва само за маслото. Колата пали и тя изгасва въртя ключа обратно двигателя загасва вадя ключа, а лампата за зареждането си свети постоянно.

 

Моля помагайте ... ! :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

за програмиране на нов ключ,

първо ти трябва код(4 цифрен) и после при програмиранее на нов ключ -

изтрива всички стари и пак трябва да се препрограмират.

Работата е опасна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

×