Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
anew

Проблем с охлаждането

Recommended Posts

Колата е тигра, 1.4, 16V

Проблема е следния, не охлажда както трябва, колата не прегравя а напротив неможе да загрее заради често включване на перката!

 

Принципно е с 2 перки отпред на радиатора и отзад на радиатора, на две степени..

В момента бавната степен на тези перки неработи..

Работи само на 2-а степен.

 

някви идеики какво да сменя!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире, eдната перка ти е за климатика,а другата за радиатора на водата.Нормално е в това време да не може да загрее.Моята също е така.Нямаш проблем според мен :newsm05_41:

Редактирано от tcetzo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко се включват перките градуси . Виж уреда до колко градуса отива стрелката и после се сваля .

 

Сигорно е термостат !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темпа трябва да е между 90 и 95 градуса, ако ли не има проблем който е на 70-на% термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакайте са..

нищо не чатнах, защо проблема да е в термостата..

колата си загрява и после охлажда,

Проблема е следния, нормалната работа на тия перки.. когато колата загрее се включват двете перки и предната и задната, охлажда си до под 95 градуса и се изключват и двете.. ако случайно лятото мноо загрее се включват двете перки, като втората се включва на втора степен и върти много бързо..

 

Сега в студа, колата ми неможе да загрее защото едната перка т.е предната не включва няма никакво значение колко градуса е колата..

мине ли 95 градуса.. се включва втората перка но на втора степен.. почва да върти като луда...

а обикновенно не е така..

дебелите маркучи са меки, двигателя е студен.. преди загряваше до степен да е неприятен за пипане а сега спокойно си го пипам и няма как

тая перка се включва на 95. на 93.. когато си иска.. изобщо недава на колата да дигне повечеко градуси..

 

когато пусна климатика първата перка върти, значи не е бушон, не е прекъсната връзката някъде. но когато дойде време за охлаждане първата перка не върти и за сметка на нея втората върти като пощуряла...на втора степен

 

simbon4o работната температура на тиграта съвсем не е 90 градуса, а 95. на 103 пуска двете перки да смъкват, до 95 и пак се пускат кат стигне 100-103...

Но в момента моята кола неможе да работи на 95 щото перката върти като смахната..

 

tcetzo - проблема не е в това че колата не загрява заради студа, тя си загрява..но неможе да си вдигне нормалните градуси шото едната перка не включва и другата компенсира кат върти много бързо, но тва е пък прекалено много за двигателя и стине за секунди..

 

С две думи чували сте мерцедес като се охлажда кво става..

същия шук и с такава сила се върти перката че квото има боклук под колата се вдига..

Редактирано от anew

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темата може да се заключи..

не е термостат, не е датчик, не е от датчика на таблото който покава градуси, не е от перката

 

Трудно ми е да го обясна, защото не съм майстор, но проблема е следния..

 

Датчиците работят..когато стигне температура 95.. вместо бавна пуска бърза.. това става щото бавнаата не бачка и веднага место нея пуска бързата за да не прегрее колата..

обаче тук проблема, като направиш късо на бавните перката си върти..

начи перката работи, тоците би трябвало да са ок :)

проверяват се сички глупости под таблото.. всичките при достигане на температура реагират, подават сигнал нна релето под капака, то цъка, но не перката не се пусак ин пак пуска голямата степен..

Решаваме да тестваме ако изключим втора степен на вътрешната перка дали първата ще тръгне

и ооо изненада.. вклюва втора степен на тази перка която неще да зацепи изобщо...

след много обстоен преглед.. се оказа че кабел под таблото е прекъснат и незнайно как хем дава ток, хем нне пали перките...!!

В крайна сметка се оказа че инсталацията е тотална щета защото след 1 ден каране на втора степен изгоря и втората степен включи се изключи и край..

 

Резултата е нова инсталация за охлаждане и проблема е решен

:padlock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×