Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
g.valev

Печка Eberspaher не включва

Recommended Posts

ЗДРАВЕЙТЕ ВСИЧКИ ФЕНОВЕ НА ОПЕЛ. ИМАМ ОПЕЛ ВЕКТРА Б X20DTL С ВГРАДЕНА ПЕЧКА (АВТОМАТИЧНА). ТА ТАЗИ ПЕЧКА НЕ ЩЕ И НЕ ЩЕ ДА СЕ ВКЛЮЧИ. АКО НЯКОЙ ИМА ИДЕЯ КОЕ Я КОМАНДВА НЕКА КАЖЕ. БЛАГОДАРСКО.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли предпазителите дали са всичките в час ?

 

Колегата Ka4o_pi4a от форум има като твоята кола и същата печка и той се е сблъскал с проблем - само че как да я управлява ( изключи ) .. и спирането съответно става от предпазител ..

 

п.п И моля за в бъдеще да пишеш с букви, който имат нормална големина - всички виждат добре :wink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам същата печка,само,че е на 2.0DTI и аз не мога да я подкарам.Може би не знам как,но доколкото разбрах била автоматична.Не намерих и предпазител в таблото.Да не е някъде при двигателя.Някой,ако може да е полезен с информация,ще му бъда благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с Вектра Б 2.0 DTI и аз имам УЖ печка, но нито знам кога е пусната и дали въобще е пусната нито нищо .. ако някой ми каже поне как да разбирам като е пусната ще сам благодарен, а как се управлява вече ще черпя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледам май има тук мн печки,а никой не знае как се пуска! :)

Е добре де то нали е като при бензиновия в смисъл няма ли бутон ЕКО ? дето да свети като е изключен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно печките ви се включват при много ниски температури от порядъка на -20 градуса или дори по-ниски. Ние имаме един Шевролет Тракер от Канада докаран, бензинов и не знаехме че има печка, докато един ден не се зачетох в жабката в някаква табелка. И там пише, че има печка която се включва при температура -20 градуса и пишеше да се остави колата на контакт мися някакво време за да работи печката и след това да се пали. Като се сетя ще снимам табелата да я видите. Няма никакви копчета за пускане и спиране на въпросната печка. Но и температурата не е падала толкова ниско, че да видим работи ли или не. Та може и при вас да е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината като я купувах моята кола, а това беше преди 3-4 месец-а и на мен така ми казаха че при -20 градуса чак се задейства, ама ми се струваше нелогично чак толкова ниски температури ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глупости на търкалета ....... как при -20 .... бре колеги помислете то тоя дизел нема да запали :icon_lol: . Та значи тази печка ако няма управление се включва автоматично при 0 градуса или при 1-2 градуса (не си спомням точно) и се пали при запален двигател та да му помогне да загрее по бързо двигателя и като достигне определена темп. се гаси сама. намира се като застанете пред колата от лявата ви страна между двиг. и купето горе долу е с размери 30/15/20 см. и ауспуха и е от дясната страна на колата някъде под седалката на пасажера. най лесно ще я познаете че работи когато е студено и колата работи на място ще почне да пуши все едно "гори" но трябва повечко време да поработи на място понеже на се пали веднага със стартирането на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, преди да казваш глупости на тракалета първо да ти кажа, че грам не си в час за какво е печката. Печката се слага на дизелови коли предимно които се карат в студените страни. Целта на печката е да запали преди колата, да подгрее водата в охладителната система, така когато решите да запалите мотора той да е топъл и да запали без проблем и да имате парно работещо още веднага дето се казва. Целта на печката е да запалите дизела без проблем при -20! Скъпите печки си имат контрол с дистанционно. Пускате си я от вас и след 5 минути отивате в колата и там е топло и палите от раз. Има и такива дето са с таймер за пускане а не с дистанционно. Тези дето се вграждат като екстра са с зададена предварително температура на включване. Те са направени да се задействат при ниски, критични за паленето температури. Да работи при -1 градус е смешно. Настройват се да работят на температура под -10 градуса, като най-често са точно на -20. За справка може да разгледаш сайта на WEBASTO.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята логика относно тази печка за която се говори в темата е, че се пуска след подаване на контакт... Защо! Не може винаги когато е под -10 градуса навън печката да се включва дори и когато не си имал намерение да пътуваш на някъде .. Управление точно на тези печки не съм виждал някой да се е похвалил че има .. И най-вероятно затова колегата по горе е писал че запалва мотора и по-късно тя се включва и почват пушеци и т.н. .. И както каза Боян (Scorpion_BV) целта на печката е за по-лесен старт на мотора - да пали без проблем и при -20

Вебасто е друг клас печки .. програмируеми .. с дистанционен контрол и опции ..

 

Моля ви не правете от темата кавги, а разсъждавайте с факти и без нападки.. Всички пишем за да си помагаме един на друг - а не да се доказваме колко много знаем :opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега, преди да казваш глупости на тракалета първо да ти кажа, че грам не си в час за какво е печката. Печката се слага на дизелови коли предимно които се карат в студените страни. Целта на печката е да запали преди колата, да подгрее водата в охладителната система, така когато решите да запалите мотора той да е топъл и да запали без проблем и да имате парно работещо още веднага дето се казва. Целта на печката е да запалите дизела без проблем при -20! Скъпите печки си имат контрол с дистанционно. Пускате си я от вас и след 5 минути отивате в колата и там е топло и палите от раз. Има и такива дето са с таймер за пускане а не с дистанционно. Тези дето се вграждат като екстра са с зададена предварително температура на включване. Те са направени да се задействат при ниски, критични за паленето температури. Да работи при -1 градус е смешно. Настройват се да работят на температура под -10 градуса, като най-често са точно на -20. За справка може да разгледаш сайта на WEBASTO.

колега да не съм на 100% запознат с действието на тези печки но знам какво говоря в конкретния случай, а имено за тези където са най "ниския" клас печки(то си е голяма екстра принципно) и се монтирани на голямачаст от Вектрите .. дизел говоря.ако не вярваш .... ако в понеделник е студено ще заснема клип кога се пали конкретния вид печка. а ако има контролен панел тогава можеш да си я нагласиш да ти се включва когато поискаш. А тези Вебасто където ги гледаш в сайта им мисля че са за допълнително вграждане и найстина имат всякакви опций. а пък и това е най реномираната фирма за "печки".

А в горния ми пост в никакъв случай не съм целял да обидя някой или да търся кавги. :opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нека и аз да ви пиша няколко реда за ПЕЧКИТЕ.Явно говорите за различни типове печки.Колегата lupo 13 е абсолютно прав.Аз карам ВЕКТРА Б 20.DTI,която има печка"EBERSPACHER",която е оригинална за модела.Моятя също не работеше,но след като и смеих свеща,работи перфектно.Пали автоматично,задължително с работещ двигател при температури между 0 и минус2-3градуса и подгрява много бързо антифриза, но не съм забелязал кога изключва.Има и още нещо.От "СТЕФАНОВ СЕРВИЗ"ми казаха,че определени пъти,ако не запали компютъра я елиминира и повече не я търси.След смяната на свеща закачих колата на компютър за да могат да активират печката.В момента всичко е ОК.

Дано да съм ви бил полезен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега имаше подобен проблем.Палеше му печката когато си поиска и така и не може да си намери решение как да я изключва.При мен със същия двигател ми се наложи да запаля при -17 и си запали от раз само с подгрев.Печката пак не се пусна и никога не е палила при мен.Явно работата е както я казва колегата Ерменчев, че ако не запали няколко пъти компютъра после не я търси, но аз се и чудя дали изобщо да се занимавам да се опитвам да я паля.Освен, че подгрява цялата система по-бързо други плюсове?Явно моя термостат е добър и не ми се налага да чакам дълго докато почне да духа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте...стана ми интересно понеже май доиста хора имат този проблем с печката,както и аз купих я преди година 2-3 месеца печката ми се жклу4жа6е при температура под 4-5 градуса,но както се включваше,така и спря да се включва и това стана преди 2-3 седмици някаде,иначе миналата зима и тази си се включваше винаги и изведнъж спря. Аз също искам да разбера какаж е проблема...а това за -20 градуса кадето са го писали не е вярно при някои други марки автомобили може да е така но при опел Вектра 2.0 ДТЛ не е.Ако някой знае от каде идва проблема моля да пише...ще се радвам да науча от каде идва тази авария...

А колкото до пушеци след като се вклучи няма такова нещо тя се чува когато е включена,но на мен никога не е пушела...а как така изведнъж спря да работи немога да разбера...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има свещ самата печка, смени я и виж дали няма да се оправи.

Може да се наложи после да се закачи на компютър, да се рестартира

режима на печката, ако я е изолирал вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги оправихте ли си печките?

скоро ремонтирах моята и съм запознат с принципа на действие - ако някои има проблем нека пита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
колеги оправихте ли си печките?

скоро ремонтирах моята и съм запознат с принципа на действие - ако някои има проблем нека пита.

 

 

Колеги здравейте,имам печка на Опел Вектра 2.0 DTI 1999г. НО НЕРАБОТИ,изправен е датчика за температура,изправен е клапана за горивото на печката, здрав е бушон №28 но не мога да открия къде е свеща за запалването,трябва ли да се сваля цялата печка за да видя дали е изгоряла тази свещ и да я подменя или как!Помогнете ми!!! тел.0886/560818

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,аз сам в нов в сайта.Видях ,че има тема за печки на ОПЕЛ.Искам да ви попитам,откеде мога да си купя такава печка и колко ще струва.Преди няколко месеца си взех Опел Вектра 2.0DTH 16V.Наскоро разбрах че и аз съм имал печка,но очевидно на някои му е трябвало и си я взел.Един приятел има новият на вектра от 2000г. и каза че бил много доволен от печката.Намерих на едно място,ама цената е бая солидна около 1000 евро.Та ако някои има информация и мойе да ми помогне да намеря,моля нека пише :blush: Опелат е краят на 98г.

Редактирано от ceci

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги оправихте ли си печките?

скоро ремонтирах моята и съм запознат с принципа на действие - ако някои има проблем нека пита.

[/quote

Здрасти IVO123,

Искам да те питам относно ремонта на твоята печка.

Карам Опел Вектра Б дизел.

Днес бях в един сервиз и там механиците не можаха да ми подкарат печката с някакъв стенд. Казаха ми че незнаят от какво е и че трабва да я свалят и отворят. Най вероятно било блока и той бил много скъп и по добре да ми продадът нова печка. С две думи ще ми вземат 100 лв. да я свалят и да ми пробутат нова за 700лв.

Как мога да проверя какъв е проблема, можеш ли да ми разкажеш повече за свеща, която може да е проблем и всичко което знаеш. Иде зима и ако печката бачка няма да е толкова студена:)

Предварително благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Виждам, че никой не може да ми помогне по повод ремонта на печка EBERSPACHER за Опел вектра, аз се пробвах да я разглобя но нещо не достигнах до въпросната свещ без да разкача цялата печка от мъркучите за антифриза. Реших да потърся сервизи и се натъкнах на два: Мичел гр. София(светофара на околовръсния път при с. Лозен) където не можаха да подкарат печката и бяха много песимистични и по скоро ми дадоха идеята да я сменя с нова 750 лв. Ще проверя и в друг сервиз http://www.stankoff-bg.com/opencms/opencms...acts/index.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, някой може ли да ми даде снимка на това животно къде се намира и как изглежда

мисля че нямам но все пак да проверя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еи това трябва да е печката намира се точно зад турбото и купето на колата.А датчикът за нея е при филтъра на климатика,в дясно е закачен на една пластина.

 

ПЕЧКАТА

viu1288200034t.jpg

 

ПЕЧКА

bwy1288200222g.jpg

 

ДАТЧИК

bfi1288200269z.jpg

 

 

Обаче даваите повече информация че и моята не бачка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам Вектра Б 2.0ДТЛ мотор. Когато температурата е 0 градуса се запалва печката, но това което ме притеснява е, че като запали печката започва да пуши доста.. за няколко секунди и спира пушака. Това нормално ли е? Колегата lupo13 казва, че е нормално, но искам да чуя и други мнения за да знам дали да я водя на сервиз.

 

п.п. Извинявам се, че не пиша по темата, но няма смисъл да отварям нова тема.

 

Весели празници на всички! :b010:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на диагностика и там също се изписа свещт ,но майстора казва ,че по неговия опит като я сменя пак да е същото сиреч трониката да е болна ,но аз съм оптимистт и искам да я сменя ама остава проблема каква е точна(марка,модел,номер) и къде да я намеря в Стара Загора? Майстора е Мариан до ресторант Лешника и има TECH 2.Имах и приблем в ABS и грешката беше "низко напрежение в захранващо(управляващо) реле".Свали го отряза му капака с флекса на електронния блок де,препои му силовите транзистори всички едри спойки и воала.Това всичко плюс смяна на езика на MID-а за 70лв.А АBS-то е 430 модел и било редовен номер за модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×