Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
C_18_XEL

Смяна на километраж от обикновен с такъв с оборотомер

Recommended Posts

един приятел караше опел кадет бензинов. сменихме му двигателя и сега е дизел обаче оборотомера незнам каде да му го вържа ще съм много благодарен ако някои знае да ми каже каде трябва да му вържа кабела и кои точно е тои ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,колеги днес си взех табло с оборотомер но нямам изкаран кабел на пин2 ,четох че от бобината се взима,но как точно ? и от каде го прекарвате .Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега където ти е бубината има зелен кабел или си намираш няква обувка или го връзваш както намериш за добре гледай просто да не ти са откачва и го пускаш кабелчето до купето намери си дупка или място от където да го промушуш най добре е през основния сноп и го караш до буксата за таблото при теб трябва да има един празен пин не ги брой просто си проследи пистите куде ти отива но при тебе е празен много рядко има прокарана инсталация за оборотомер и наи лесно става като си намериш пинче което не ти требе и го срежеш и наставиш елементарн само да имаш желание питай ако не се справяш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при дизелите се взима сигнал от алтернатора, но май и него трябва да го смените с такъв от дизел

точно от къде и как и дали ще стане със старото табло не мога да ти кажа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз предполагам че е от там ама някои не може ли да каже как точно става и дали ще стане изобщо :sad-smiley-050:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне при астрата е една единствена букса, която се включва на гърба на таблото, за кадета не знам дали е така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на таблото ще я намеря ама

ме интресуваше от каде взема сигнал от мотора :blink::huh::unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен,

за да захраните оборотомера на дизел кабечета се включва на клема на алтернатора обозначена с (W),само ще и таблото трябва да е дизелово иначе ще показва невярни стойности.

 

 

PS. на клемата на таблото кабела е в зелен цвят,по това може да се ориентирате къде се намира на таблото.

 

 

Успех. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето какво намерих в украинския опел клуб

 

 

Выношу в отдельную тему, может кому пригодится. И искать так будет проще.

 

Тахометр LCD приборки успешно подключен к выводу W генератора на дизельном Кадете.

 

Т.к. частота следования импульсов с генератора в 6 раз выше частоты с катушки зажигания, то мною был разработан и изготовлен простейший электронный блок, который состоит из формирователя импульсов на триггере Шмидта и делителя на шесть.

Всю конструкцию можно разместить в корпусе от любого реле. Хотя я поленился и вмонтировал прямо в приборку.

 

Схема прибора и внешний вид показаны на фото.

Стоимость использованых радиодеталей около 3 грн.

 

80758347.jpg

68587344.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е Опел Кадетт Е хечбек 1.2 обаче таблото е без оборотомер.Мога ли да си сложа от Астра Ф с оборотомер,или от кадетт самоче с оборотомер.Как става схемата с връзвването на оборотомера ? :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да си сложа табло с оборотомер от астра ф,дали има разлика в кабелите за датчиците на кадета с буксите на таблото от астра :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кадет табло най-лесно- буксата е същата , обикновено имат заводски прокаран кабел за оборотомер- слагаш новото табло и тръгва.Свали таблото и виж дали има зелен кабел в буксата, ако няма ще прокараш.Астровото табло е със същата букса,но разпределението на кабелите не съвпада-може да ги пренаредиш тогава.Ако искаш подробности -питай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако няма прекаран кабел лесно се прекарва .... а не ти препоръчвам табло от астра мн сложно стааа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а,от къде да си намеря табло за кадета с оборотомер (ходих тука в една автоморга но не намерих) :doh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми аз лично мога да ти предоставя 1- чудесно такова за 60 кинта снимки мога да ти постна ако искаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ми аз лично мога да ти предоставя 1- чудесно такова за 60 кинта снимки мога да ти постна ако искаш

:th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колеги взех си табло с оборотомер,обаче дойде ред на връзването.Та въпроса ми е как да вържа оборотомера към бубината знам че е към минуса на бубината ама кое е на таблото.Ако може нещо снимка или аз да пусна отзаде да го видите и ако може да ми обясните :th_up: Благодаря предварително :th_up:

Редактирано от GSI_BOSS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можете ли да ми дадете схема за връзване на оборотомера,или да ми обясните.На старото табло са 11 крачета на новото с оборотомера са 12 как да разбера кое е крачето и да изкарам кабел (или на буксата) към бобината и два кабела за + и - (ток) :blush: Благодаря предварително

Редактирано от GSI_BOSS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравей, на мойта Аскона съм монтирал допълнително оборотомер. Няма нищо сложно в свързването. На него трябва да има три клеми :

- "+"

- "-"

- "1"

За + и - е ясно как и къде се връзват, клема "1" се свързва към клема "1" на бобината и си готов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата които ми обясни кое как става всичко е ОК :naughty: също така Благодаря на останалите колеги за помощта :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги при мен на астарта ф дизел монтирах оборотомер но той започва да отчита от 6000 оборота какъв ми е проблеме моля помогнете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,най-вероятно е от бензинова Астра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега,най-вероятно е от бензинова Астра.

 

да от бензинова астра е какво да направя в такъв случай колеги не знам.Някои знае ли какъв сигнал подава зеленият кабел за оборотомера при дизелите моля да помогне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оборотомерите,съответно на бенДзин и дизел са различни,едното е до повече обороти,а другото до по-малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×