Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Foka

Запотяване на стъклата при Астра 1992г

Recommended Posts

Един ми каза, че някъде някакъв маркуч се отпушвал ли какво беше там. Нищо не разбрах и се питах дали вие знаете какво се прави че много се потят тези стъкла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е проблем на всички Астри Ф. Всичко идва от деформиране на пластмасата под чистачките и образуване на луфт между нея и предното стъкло. Намираш си уплътнение за алуминиева/ПВЦ дограма и го слагаш на мястото на сегашното (между предното стъкло и пластмасата под чистачките). Задължително сменяш филтъра за купето и си готов. Ако случайно продължат да се потят стъклата сигурно има теч на антифриз от радиатора за парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Това е проблем на всички Астри Ф. Всичко идва от деформиране на пластмасата под чистачките и образуване на луфт между нея и предното стъкло. Намираш си уплътнение за алуминиева/ПВЦ дограма и го слагаш на мястото на сегашното (между предното стъкло и пластмасата под чистачките). Задължително сменяш филтъра за купето и си готов. Ако случайно продължат да се потят стъклата сигурно има теч на антифриз от радиатора за парното.

 

 

Не при всички Астри е проблема,тези,които са си го оправили сега нямат грижи.

Смени си уплътнението между стъклото (по дебело) и пласмасана на чистачките и след ама след това филтъра и ще видиш,че няма повече да имаш тези грижи.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали точно това му казвам и аз на човека. Проверено от опит на 3 броя Астри Ф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това става въпрос

009248875.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами някъде продават ли такова уплътнение? По точно в какъв магазин мога да намеря такова нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ами някъде продават ли такова уплътнение? По точно в какъв магазин мога да намеря такова нещо

Най добре попитай в цех за дограма да ти отрежат парче защото по магазините го няма ,а по складовете се продава на едро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как стои въпроса със същия проблем при омега Б

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е невъзможно да се качиш зимно време в колата и да не се запоти.Загряваш бързо пускаш парно на макс и предното е готово ама задно...странични

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Според мен е невъзможно да се качиш зимно време в колата и да не се запоти.Загряваш бързо пускаш парно на макс и предното е готово ама задно...странични

:eusa_naughty: Не става така ,ако имаш кабинен филтър и той е мокър - само климатика маха влагата в този случей

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ето и от първооткривателя (аз) :icon_tongue: на идеята освен това е хубаво да проверите кората над филтъра дали е влезнала в жлеба на тази под чистачките , задължителна смяна на филтъра и дали не е запушен отвора на заден десен калник под бронята за изходящия въздух което ще попречи на циркулацията на въздуха в купето ,между другото намерих и филтър за астра с активен въглен (карбонов)на прилична цена 25лв. на magneti-marelli , но за съжаление доколкото разбрах от колеги маи го има само в дружба2 до параклиса ,поне моя от там го поръчах , иначе разликата е огромна , освен прахта и никаква миризма не прониква в купето.

 

Поздрави!!

007201385-big.jpg007201391-big.jpg007201379-big.jpg007201383-big.jpg

Редактирано от astra1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да човека който откри този метод за борба с влагата е astra1 :respect: преди неговото хрумване се плескахме със силикон не че нямаше ефект но беше за кратко.

:knee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Да човека който откри този метод за борба с влагата е astra1 :respect: преди неговото хрумване се плескахме със силикон не че нямаше ефект но беше за кратко.

:knee:

 

:beer: като се разбере за срещите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма полза от това.Смених филтъра,оплатнението си ляга перфектно,но стъклата пак са запотени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полза има ако ти от там проблема :th_up: Имам опит със старата ми астра хечбек : през прегорелите уплатнения на задните стопове влизаше вода в кухините на калниците и като махнах тапата изтече 1.5 л вода от там :shocked: след като реших и проблема със уплатненията на стоповете влагата изчезна :biggrin: Така че провери си ги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених филтъра на купето (21лв. с активен въглен) и край на проблема със запотяването на стъклата.

Като се оправи малко времето ще сменя и оплатнението на прозореца като колегата astra1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто натиснете бутона които е за циркулиране на въздуха в купето като видите , че ще завали дъжд и ви е решен проблема :icon_biggrin: аз така правя и нямам проблеми .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А прецаквали се оплътнението на страничните врати от външната страна? Днес като гледах на мойта,оплътнението не залепваше по прозореца,а имаше милиметър-два разстояние между уплътнението и прозореца? И от там да влиза влага в самата врата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с изпотяването на стъклата на астрата ми...

Експериментът ми от днес-външна температура около 30-32 градуса.Колата е стояла от 8 до 17ч.на постоянно слънце.Потеглих,колата загря и пуснах парното да духа на стъклото топла струя и същото се изпоти с някакъв сиво-синкав оттенък и в колата се разсмърдя ужасно много на влага.Казанчето за антифриза го долях преди...двайсетина дни(преди 1500км)и до сега е мръднало сантиметър най-много...

 

В последните 10 дни колата не е мита,не е валяло дъжд и си мисля,че дори и да е влязло вода някъде(което няма как да стане заради обилното количество силикон по предният прозорец)би трябвало да се е изпарила при тези температрни рекорди...не знам къде да търся решението на проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колеги, помогнете, незнаех дали тук е мястото за подобно запитване, но има общо с темата донякъде. Може ли някой да ми каже как се пуска подгряването на задния прозорец на астра Ф комби, понеже не намирам такъв бутон, а ми е много належащо да знам как се пуска, че иначе зимата съм за никъде. То и сега се потят страничните и задни стъкла, а представям си ако задното замръзне. :icon_sad:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от врътката за степените на парното с издърпване става , а изключването с бутането му обратно. :th_up:

Същото е положението със светването плафона на купето само че от врътката за фаровете това го открих една година след като се купих първата астра :mhihi: ама тогава бе 2001 и няма ше форуми къде да попиташ :icon_rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колеги, помогнете, незнаех дали тук е мястото за подобно запитване, но има общо с темата донякъде. Може ли някой да ми каже как се пуска подгряването на задния прозорец на астра Ф комби, понеже не намирам такъв бутон, а ми е много належащо да знам как се пуска, че иначе зимата съм за никъде. То и сега се потят страничните и задни стъкла, а представям си ако задното замръзне. :icon_sad:

 

 

Колега, копчето от което се включва вентилатора за предното стъкло, трябва да го издърпаш навън към теб. Мисля че трябва да светне когато го издърпаш. Това е всичко. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, утре ще го пробвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами издърпай кочето с което включваш вентилатора на парното .java script:add_smilie(":smile3560:","smid_20")

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички,по темата tokata копчето на парното на таблото където е за степените на него го дърпаш го навън и трябва да светне посредата едно жълто седи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×