Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

ДО

ПРЕДСТАВИТЕЛСТВАТА НА "ОПЕЛ" В БЪЛГАРИЯ

 

Уважаеми госпожи и господа,

 

На 1 октомври 2008 г. станахме собственици на нов автомобил "Опел Астра ГТЦ". До 5 юли т.г. единствения проблем, който показа колата, бе дефектирал регулатор за направлението на посоката на въздуха в купето, който регулатор беше подменен гаранционно.

 

На 5 юли т.г. рано сутринта потеглихме за Варна - имахме среща в 12.00 ч. там. Тръгнахме от София около 5 ч. сутринта. Пътувахме без проблеми почти до Велико Търново, малко преди влизането в града на таблото светна червена лампа с изображението на акумулатор. Спряхме на бензиностанция в града и се обадихме в един от оторизираните сервизи на "Опел" в София. Посъветваха ни да не стартираме повече автомобила и да се обадим на "Опел Асистанс", които да транспортират колата до сервиза на "Опел" във Велико Търново. Обадихме се на "Опел Асистанс", уведомиха ни, че веднага пращат автомобил на "Пътна помощ", който да транспортира автомобила до сервиза на "Опел" в града. Уведомиха ни още, че ако повредата не може да бъде отстранена в рамките на деня, имаме право на заместваща кола в следващите четири дни.

 

Дойде колата на "Пътна помощ" и транспортира колата до сервиза на "Опел". След направената диагностика ни уведомиха, че е нужна замяна на алтернатора, който трябва да бъде поръчан в Германия и ще пристигне в 7-дневен срок. До тук ВСИЧКО БЕШЕ ПРЕКРАСНО!

 

Обадихме се отново на "Опел Асистанс", за да ни дадат информация как да вземем заместващия автомобил. Отговориха ни, че е нужен около половин час, за да направят необходимата координация, след което ще получим обаждане, когато нещата са уредени. Коректно получихме обаждане в рамките на половин час, посочиха ни адрес, на който да отидем и да получим заместващия автомобил с информацията, че автомобилът е от същия клас, т.е. "Опел Астра", но не толкова нов. Взехме такси и отидохме на посочения ни адрес.

 

Там най-напред подписахме договор за ползването на автомобила - де факто това беше рент-а-кар фирма, с уверението, че този автомобил е с най-добро техническо състояние от наличните такива. След което ни беше показан автомобила. При появата му просто онемяхме! Не толкова от факта, че автомобила беше на повече от 15 години, но беше и невероятно мръсен, без зареден резервоар!

 

За да не мислите, че преувеличаваме, прилагаме снимки!

 

o633833734450692500.JPG

o633833734525536250.JPG

o633833734806161250.JPG

o633833734901942500.JPG

o633833735145380000.JPG

o633833735414286250.JPG

o633833735505848750.JPG

o633833735763661250.JPG

o633833736222411250.JPG

o633833736371630000.JPG

o633833736535536250.JPG

o633833736752567500.JPG

o633833736836161250.JPG

 

 

Бихме искали да попитаме представителите на "Опел" в България:

- Това ли е качеството на обслужване, което собствениците на нови автомобили с марката "ОПЕЛ", трябва да получават?

- Това ли е качеството, което собствениците на нови автомобили "ОПЕЛ" получават в Германия и остналите европейски държави?

- Това ли са автомобилите, които са "еквивалент" на новите автомобили в гаранция?

- Отговаря ли качеството на обслужване в България изобщо на качеството на марката "ОПЕЛ"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не виждам проблем , ако съдя от това , което си написал!!

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз лично не виждам проблем , ако съдя от това , което си написал!!

 

Поздрави

 

Не виждаш проблем?!?!?!? Според теб това ли е колата, която трябва да е заместваща на чисто нов автомобил. И изглежда ли ти в перфектното техническо състояние? Някак си не очаквам купувайки си нова кола да получа такова нещо, когато ми се е наложило. В крайна сметка според мен човек като си купува нова кола, част от цената се плаща и за обслужването през гаранционния период. Разбирам, че трябва да е максилмално евтино за тях, но това е подигравка в моите очи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d1lar4e7o
Не виждаш проблем?!?!?!? Според теб това ли е колата, която трябва да е заместваща на чисто нов автомобил. И изглежда ли ти в перфектното техническо състояние? Някак си не очаквам купувайки си нова кола да получа такова нещо, когато ми се е наложило. В крайна сметка според мен човек като си купува нова кола, част от цената се плаща и за обслужването през гаранционния период. Разбирам, че трябва да е максилмално евтино за тях, но това е подигравка в моите очи!

 

 

Напротив голям проблем е да караш кола ~2008година и да стане нещо,да ти обещават хубав автомобил докато се оправи твойта кола и накрая да ти дадат това.Това вярно опел е астра е но е на +16 години и има доста козметични забележки (ръжда,мръсотия,разпокъсано,никакво ниво на оборудване и т.н.т ).Нямам думи за Опел България :eusa_naughty:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не виждаш проблем?!?!?!? Според теб това ли е колата, която трябва да е заместваща на чисто нов автомобил. И изглежда ли ти в перфектното техническо състояние? Някак си не очаквам купувайки си нова кола да получа такова нещо, когато ми се е наложило. В крайна сметка според мен човек като си купува нова кола, част от цената се плаща и за обслужването през гаранционния период. Разбирам, че трябва да е максилмално евтино за тях, но това е подигравка в моите очи!

 

Е ти Астра ОПЦ с пълен резервоар ли очакваше да ти предоставят ? Ти сам си написал , че хората са ти отговорили , че заместващата кола е от същия клас ( което си е така) , но по-стар модел. Ся вярно ,че няма да си "ФЕШЪН" , но ако е технически изправна какъв ти е проблемът ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Е ти Астра ОПЦ с пълен резервоар ли очакваше да ти предоставят ? Ти сам си написал , че хората са ти отговорили , че заместващата кола е от същия клас ( което си е така) , но по-стар модел. Ся вярно ,че няма да си "ФЕШЪН" , но ако е технически изправна какъв ти е проблемът ?

 

Не, не очаквам Астра ОПЦ, нито Инсигня или нещо подобно. Казаха, че е малко по-стара от моята (моделна година 2009), не са споменавали за модел. Някак си при употребата на "малко по-стара" не го асоциирам с 15 години по-стара. Вярвай ми, тръгвайки в 5 часа сутринта от СФ по маршрут Варна-Бургас-Стара Загора-София не съм тръгнал да се правя на фешън, а по работа. Какъв ми е проблемът ли?! Ами, ако оставим на страна наистина годините на колата, защото това не е най-важното, проблемите ми почват от там, че първо не съм сигурен дали е технически изправна. Ти така като я гледаш на изправна ли ти прилича? С две по две различни гуми може би трябва да очаквам най-стабилното поведение на пътя, нали така? Вгледай се на снимката с гумата, може би е не със 7, ами със 70 мм грайфер, нали? и т.н. и т.н. Но най-големият проблем ми е, че съм тръгнал да върша работа, а не да си клатя краката и се предполага, че трябва все пак да приличам на нещо като имам среща по работа, а не да изглеждам като парцал, нали така? Мисля, че не е нужно да споменавам след 4 часа път Велико Търново - Бургас без климатик на външна температура 30+ на какво приличах, нали? Да не споменавам, че поради вида и техническото състояние на колата си отмених работата във Варна и потеглих направо за Бургас. Какъв ми е проблема ли? Ами, че от цялата тази работа - губя аз, защото някой е решил да си спести някое левче за читав рент-а-кар. Може би ако това се случи на потребител в Германия, няма да прави проблем ли? На теб ако ти се случи няма да си ядосан и няма да направиш проблем ли? При цялата работа, че всеки в тази държава се опитва от всякъде да те прави на идиот и да те прецака, просто има момент, в който ти писва. Като дадеш, колега, 50000 лв. за нова кола, за да я търкаляш по нашите пътища и когато след 6-7 месеца ти се случи подобно нещо, тогава може би ще си на моето мнение. Сега може би не ме разбираш или не искаш да ме разбереш, не знам. Това само ти можеш да кажеш. Не искам да се заяждам, темата е с идеята да се види какво е отношението към потребителите. Защото утре като си купиш чисто нов Опел и към тебе отношението ще е същото и тогава и ти ще си на моя хал.

 

Колкото до пълния резервоар - ами да очаквам да е пълен. Навсякъде в чужбина като вземеш кола под наем, резервоара е пълен до горе и като връщаш колата си длъжен да го напълниш и ти и така да я върнеш. Защо ли? Ами може да е много странно, но я си представи, че нямаш пари кеш, ами си чужденец примерно и имаш само дебитна или кредитна карта и к'во праиш тогава? НИЩО!

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам само гумите й е "най-изправният" автомобил ... Сигурен съм, че при задействане на нужните инстанции това няма да се повтори.. не може колеги дали една камара пари за нов автомобил с всички възможни екстри и надявайки се че карат сигурен автомобил и гарантирана сервизна поддръжка и в случай на повреда ще могат да разчитат на автомобил поне близък до този който са си купили .. но това си е подигравка .. или просто някой е отбил номера с Opel Assistance в България както става със всичко побългарено ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Като гледам само гумите й е "най-изправният" автомобил ... Сигурен съм, че при задействане на нужните инстанции това няма да се повтори.. не може колеги дали една камара пари за нов автомобил с всички възможни екстри и надявайки се че карат сигурен автомобил и гарантирана сервизна поддръжка и в случай на повреда ще могат да разчитат на автомобил поне близък до този който са си купили .. но това си е подигравка .. или просто някой е отбил номера с Opel Assistance в България както става със всичко побългарено ..

 

Не е важно дали си дал 100000 или 10000 лв. за колата. Важното е, че си купуваш нова кола и в цената ти влиза и сервизно обслужване. Просто това, което очаквах е нормална, чиста кола, в нормално техническо състояние и най-малкото с климатик, с която няма да ме е страх да пътувам, за да стигна до там където съм тръгнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съжалявам за това което ти се е случило. Наистина е гадно и колата която са ти дали не вдъхва грам доверие.Но както каза beos някой е минал тънко с договори и тем подобни работи и затова така се получава.България всеки гледа да прецака системата да те мине и да покаже колко е хитър. За съжаление това е реалноста. Сезирай правилните органи и се надявам да не се повтори случката отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

от посл. ти пост има доста верни неща , с които съм съгласен, но действителността е такава ,че при теб горе-долу са се отнесли като клиент . Знам много ама много по-неприятни случаи ,в които при повреда са казвали"Еми докарайте я в сервиза", а ти се намираш насред пътя. Ако колата я преценяваш по външния вид , то 95% от автомобилите , които се движат по пътищата на родината ни са неизправни. Това за гумите няма да го коментирам , защото не мога да преценя от снимката.НЕ казвам , че ТИ или който и да е били заслужава да му дадат точно този автомобил, но такава е реалността при нас.... напоследък съм се нагледал на какви ли не абсурди, твоята тема ми стори малко преувеличена , дано наистина обслужването на клиентите в бъдеще да заприлича поне малко на европейското.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега,

от посл. ти пост има доста верни неща , с които съм съгласен, но действителността е такава ,че при теб горе-долу са се отнесли като клиент . Знам много ама много по-неприятни случаи ,в които при повреда са казвали"Еми докарайте я в сервиза", а ти се намираш насред пътя. Ако колата я преценяваш по външния вид , то 95% от автомобилите , които се движат по пътищата на родината ни са неизправни. Това за гумите няма да го коментирам , защото не мога да преценя от снимката.НЕ казвам , че ТИ или който и да е били заслужава да му дадат точно този автомобил, но такава е реалността при нас.... напоследък съм се нагледал на какви ли не абсурди, твоята тема ми стори малко преувеличена , дано наистина обслужването на клиентите в бъдеще да заприлича поне малко на европейското.

 

Поздрави

 

Аз за самото отношение оплаквания нямам, хората във В.Търново в сервиза бяха много точни и ми казаха всичко, както си му е реда. :respect: Проблемите дойдоха, след това. Значи нямаше как да си я докарам, защото тя не се движеше просто. Съвета, който ми дадоха от СФ беше да се обадя, защото в гаранцията ми първите 2 години, влзиза безплатна пътна помощ до най-близкия сервиз на Опел. Не мисля, че коалта съм я преценил по външният вид. Надълго и нашироко обясних в предишния си пост към теб какво точно имам предивд. Няма да го коментирам повече. И тази тема и всичко, което ще направо от тук нататък ще е единствено това нещо да не се повтаря на мен или някой друг, защото аз няма как да си върна изгубеното време, но колкото и преувеличено да ти звучи искам да ти кажа, че като ти се случи конкретно на теб и вече разбираш колко тъпо и недомислено е всичко и започва да ти звучи доста реално и непреувелично. Ще направя вс. възможно това да стигне където трябва, и силно се надявам да има някакъв резултат. Това е всичко.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този рент а кар нямаше ли по-висок клас коли с климатик ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
В този рент а кар нямаше ли по-висок клас коли с климатик ?

 

Нямаш право на избор. Договора е сключен м/у Опел и въпросната фирма. От Асистанса ти уреждат всичко и ти само отиваш да си вземеш колата и да подпишеш договор за ползване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много кофти ситуация .Но найстина реалността е такава .

Самите представители не уважават клиентите си ,но всяка марка си има мениджъри който се занимават с политиката на клиентите си .

Аз лично втори път нов Опел няма да взема . Просто в самите представителства са такива измекяри ........

 

За колата която са ти дали -просто нямам думи ,не желая да коментирам , че освен псувни нищо друго нямам какво да кажа .Това не е кола, а скраб . Гуми няма да коментирам защото доста колеги ще се разсърдят -много хора си джиткат с такива .

 

За колегата vankis - бих казал ,че жокер на него не му требе ,он си знае ..

 

Почакай още да видиш от Опел представителите каква е политиката БАЙБЕК - бай селски бек там какви циганийсаа не е истина .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено реалността е такава, но ще направя каквото мога, за да има някакъв ефект. Имам чувството, че ще започнат да ме уважават като ми свърши гаранцията и за един ремонт дам примерно 5-600 лв. Определено за нов Опел ужасно много се замислям, много въпросителни ми поставиха с това отношение. Въпреки, че надали в другите марки е по-различно отношението в БГ.

 

За байбека-а още като взимахме колата ми нахвърляха с две-три думи за какво става въпрос и още тогава ме накараха да се замисля за политиката, но се надявам до това да не стигам.

 

На колегата vankis мисля, че надълго и широко обясних в подробности всичко и не мисля повече да коментирам. Всеки си има мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все пак се учудих,че единствено вида колата от Рент-а-кар-а му е бил единствения проблем на колегата. :biggrin:

Да погледнем все пак положително на случката,че всичко,което пише като условия са го изпълнили с една "малка" подробност.Колега все пак си в БГ -страната на абсурдите-искам да ти кажа,че много другите фирми нямат и подобна услуга-плащат си репатриране като пич и това е.Все пак е можело да вдигнеш скандал и да ти дадат Астра Г примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз все пак се учудих,че единствено вида колата от Рент-а-кар-а му е бил единствения проблем на колегата. :biggrin:

Да погледнем все пак положително на случката,че всичко,което пише като условия са го изпълнили с една "малка" подробност.Колега все пак си в БГ -страната на абсурдите-искам да ти кажа,че много другите фирми нямат и подобна услуга-плащат си репатриране като пич и това е.Все пак е можело да вдигнеш скандал и да ти дадат Астра Г примерно.

 

Няма скандали ,разправий и т.н .......

 

Всичко приключва когато подпишеш договора за покупко продажба . Отношенията стават съвсем други .

 

Автоасистанса е задължител за вяка нова кола . Вярно ,че в България важат други правила но ......................... пич... им ленина .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз все пак се учудих,че единствено вида колата от Рент-а-кар-а му е бил единствения проблем на колегата. :biggrin:

Да погледнем все пак положително на случката,че всичко,което пише като условия са го изпълнили с една "малка" подробност.Колега все пак си в БГ -страната на абсурдите-искам да ти кажа,че много другите фирми нямат и подобна услуга-плащат си репатриране като пич и това е.Все пак е можело да вдигнеш скандал и да ти дадат Астра Г примерно.

 

Не ме разбирайте погрешно, вида на колата не ме притесняваше, а състоянието. Пак казвам, че съм тръгнал да върша работа, а не на изложба. Малко по-нагоре писах какви са ми били проблемите в подробности. С две думи: това според мен е неуважение и подигравка с клиентите. Честно казано въобще не ми беше до скандали. А при информацията, че това е най-читавата кола си представи дали имат Астра Г или нещо подобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Определено реалността е такава, но ще направя каквото мога, за да има някакъв ефект. Имам чувството, че ще започнат да ме уважават като ми свърши гаранцията и за един ремонт дам примерно 5-600 лв. Определено за нов Опел ужасно много се замислям, много въпросителни ми поставиха с това отношение. Въпреки, че надали в другите марки е по-различно отношението в БГ.

 

За байбека-а още като взимахме колата ми нахвърляха с две-три думи за какво става въпрос и още тогава ме накараха да се замисля за политиката, но се надявам до това да не стигам.

 

На колегата vankis мисля, че надълго и широко обясних в подробности всичко и не мисля повече да коментирам. Всеки си има мнение.

 

ха така поискай си и компенсация за "пропуснати ползи" както се казва или за причинените ти неудобства - "същия клас" не означава само марката а и ниво на оборудване поне.

не вярвам да има само един рент в Велико търново това че те са си сключили договора с най-клапавия си е техен проблем

 

мисля си че трябва да предявиш претенциите си към този от когото си купил колата - с него имаш договор а не с Opel assistance - той да си търси от асисънса каквото иска

 

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ха така поискай си и компенсация за "пропуснати ползи" както се казва или за причинените ти неудобства - "същия клас" не означава само марката а и ниво на оборудване поне.

не вярвам да има само един рент в Велико търново това че те са си сключили договора с най-клапавия си е техен проблем

 

мисля си че трябва да предявиш претенциите си към този от когото си купил колата - с него имаш договор а не с Opel assistance - той да си търси от асисънса каквото иска

 

Успех

 

За да си поискам компенсациите значи да се стигне до съд, не че и това не е възможно. Ще видя как се развиват нещата и ако няма никаква заинтересованост може и така да стане. И аз под същия клас не разбирам само същия модел, но явно така го разбират в Опел. Не съм искал колата да е със вс. екстри, нито да е 2010 година примерно, само исках кола, с коята да стигна до където съм тръгнал без да ме е страх и все пак в някакво нормално състояние. Едва ли е само един, както казваш просто те са избрали този, който им е най-изгоден и ето го резултата.

 

Ще говоря с познати хора точно към кого трябва да се обърна и ще го направя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Същия клас" си означава точно това буквално.Кола в клас "Ц" в конкретния случай без оглед на марка и на екстри.А ако и в договора няма упоменато ,че трябва да има някаква граница във възрастта или км на автомобила - значи са го обслужили без забележка.Явно във В.Търново е сключен договор с най-евтиния рент-а-кар и точка.

Иначе относно пълния резервоар-не във всички страни дават с пълен.В Гърция например и колите от най-големите вериги ги дават с празен резервоар,и моторчетата по малките острови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е, че във В.Търново са сключили договор с най-евтиния рент-а-кар. И кой страда от цялата работа? Крайния потребител. Просто питам това ли е отношението, което трябва да се получава и автомобила, който трябва да ти вдъхне доверие, че можеш да стигнеш там накъдето си тръгнал? Еми на мен нещо не ми го вдъхна...

 

А за резервоара, сигурно е така щом казваш, колега. Там където аз съм имал допир и инфо е с пълен резервоар и според мен така е логично, но това не е най-важното в случая.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати ужаса.Аз тогава да се моля да не ми се случи нещо, че ме чака изгнила Омега А от 86та ли? Чакай малко, на мен ми казаха от Стефанов, че ако ми се наложи да ползвам Асистанса някъде извън Пловдив и колата не могат да я оправят там в технически регулираното време, би следвало да ми дадат ДЕМОНСТРАЦИОНЕН автомобил от същия клас /както правят те/ или ако съответния дилър извършва рент-а-кар дейност, да бъде същия клас от наличните им рент коли. Което е напълно нормално според мен. Даже един път разбрах, че наистина го и прилагат. Наложи се да оставя Хашката в сервиза за смяна на масло, свещи, спирачки и смяна на зимни/летни гуми...тоест повече време и понеже се познавам с някои от хората там поисках да ми дадат една Астра от ДЕМО-то, тъй като имаха две. Точно в този момент ми казаха, че и двете са ги дали на клиенти да се приберат до родните си градове, защото тяхните коли са тук и ми даде Зафира. Така че може да търсиш отговорност и на Оникс Авто или както се казваше дилъра в ВТ, ако е този който е 1км след влизане във ВТ от пътя за Севлиево в дясно.. Според мен тук поне за обслужването, Дженеръс нямат вина, при тях може да търсиш вина за самата повреда, както коментирахме с беос, че не е нормално да се издуха алтернатор на 15000км и инцидентно след смяна на масло точно. Макар че моя съвет е просто да смениш сервиза и да не се занимаваш с тях.... А да и не очаквай някой от Опел да протече темата. :wave:

Редактирано от icemann

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Егати ужаса.Аз тогава да се моля да не ми се случи нещо, че ме чака изгнила Омега А от 86та ли? Чакай малко, на мен ми казаха от Стефанов, че ако ми се наложи да ползвам Асистанса някъде извън Пловдив и колата не могат да я оправят там в технически регулираното време, би следвало да ми дадат ДЕМОНСТРАЦИОНЕН автомобил от същия клас /както правят те/ или ако съответния дилър извършва рент-а-кар дейност, да бъде същия клас от наличните им рент коли. Което е напълно нормално според мен. Даже един път разбрах, че наистина го и прилагат. Наложи се да оставя Хашката в сервиза за смяна на масло, свещи, спирачки и смяна на зимни/летни гуми...тоест повече време и понеже се познавам с някои от хората там поисках да ми дадат една Астра от ДЕМО-то, тъй като имаха две. Точно в този момент ми казаха, че и двете са ги дали на клиенти да се приберат до родните си градове, защото тяхните коли са тук и ми даде Зафира. Така че може да търсиш отговорност и на Оникс Авто или както се казваше дилъра в ВТ, ако е този който е 1км след влизане във ВТ от пътя за Севлиево в дясно.. Според мен тук поне за обслужването, Дженеръс нямат вина, при тях може да търсиш вина за самата повреда, както коментирахме с беос, че не е нормално да се издуха алтернатор на 15000км и инцидентно след смяна на масло точно. Макар че моя съвет е просто да смениш сервиза и да не се занимаваш с тях.... А да и не очаквай някой от Опел да протече темата. :wave:

 

Силно се надявам да не разбираш какво те чака :) Тази Астра не ти ли прилича на демонстрационна?!?! :biggrin: Аз ги питах и ОА (точно този на влизане е), казаха, че и те предлагат рент-а-кар, но този, който е безплатния е от Опел Асистанс. Дженеръс въобще не ги намесвам, те нямат нищо общо. И за мен не е нормално на 15к да издаде багажа, но явно е дефектирал, знам ли. Да, маслото го смених преди 1000 км., но се съмнявам да са бърникали по колата, няма логика. Нали ако се беше случило в СФ пак от техния джоб щеше да излезе. Не знам вече какво да си мисля. От Опел няма да я прочете, но аз ще им пратя имейл, просто в момента още събирам инфо точно към кого и как да го адресирам и понеделник ще им пратя честитката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Силно се надявам да не разбираш какво те чака :) Тази Астра не ти ли прилича на демонстрационна?!?! :biggrin: Аз ги питах и ОА (точно този на влизане е), казаха, че и те предлагат рент-а-кар, но този, който е безплатния е от Опел Асистанс. Дженеръс въобще не ги намесвам, те нямат нищо общо. И за мен не е нормално на 15к да издаде багажа, но явно е дефектирал, знам ли. Да, маслото го смених преди 1000 км., но се съмнявам да са бърникали по колата, няма логика. Нали ако се беше случило в СФ пак от техния джоб щеше да излезе. Не знам вече какво да си мисля. От Опел няма да я прочете, но аз ще им пратя имейл, просто в момента още събирам инфо точно към кого и как да го адресирам и понеделник ще им пратя честитката.

 

Мога да ти дам контакти на ПР Мениджъра на GM Southeast Europe в София. Люба каква си там беше....любезна е жената. Аз я нахендрих с въпроси след като се патладясах от объркваща информация преди да поръчам колата и тя проучи и ми отговори много точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×