Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Както всички знаем хубавите джанти + гуми винаги отличават колата и придават специфичен вид .

Първото нещо което предизвиква интерес са лъскавите и хубави джанти . Гумите допринасят за вида им и сигурното пътуване.

Е това е тема в която ще показваме джанти и гуми , ще ги коментираме ,ще даваме упътвания и помощ при съответен проблем .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Както всички знаем хубавите джанти + гуми винаги отличават колата и придават специфичен вид .

Първото нещо което предизвиква интерес са лъскавите и хубави джанти . Гумите допринасят за вида им и сигурното пътуване.

Е това е тема в която ще показваме джанти и гуми , ще ги коментираме ,ще даваме упътвания и помощ при съответен проблем .

 

 

супер е че ще си имаме местенце за тия въпроси ама аз си мислех за раздел по-скоро :) щото темите са много. Може да се сбере малко инфо от сайтове и да се направят важни теми за основните характеристики на джантите, гумите, да може да се пита това онова в отделни теми а не в една.

Примерно да има тема за джантите и какво значат ET, J, цолажите и т.н. За гумите същата работа обясненийца за това кое какво значи от означенията им и т.н. Ако се направи раздел бих се наел да го напълня с важни теми с инфо. После остава форумци да почнат да четат и да задават въпроси за да сме си полезни едни на други.

 

ПС тука няма проблем да си я има тая тема, щото джантите наистина участват много в оптичния тунинг, но нека раздела си е за разкрасяване, озлобяване и т.н. а сухата материя и споделянето на впечатления от поведение на гуми и т.н. да е в раздел. :) Така мисля аз.

Редактирано от simbon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
...

 

Симо, раздел ще има .. гледам че колегата не е разбрал правилно идеята ти .. има неща които не ми харесват как са подредени форумите и разделите и обмислям мястото им.. скоро ще е, само малко търпение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Симо, раздел ще има .. гледам че колегата не е разбрал правилно идеята ти .. има неща които не ми харесват как са подредени форумите и разделите и обмислям мястото им.. скоро ще е, само малко търпение

ма никой не нервничи :) спокс, не си са спрял та гледам. Ще почакаме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ма никой не нервничи :) спокс, не си са спрял та гледам. Ще почакаме.

 

 

:biggrin: Симо, аз не съм те упреквал, не знам как ти звуча.. но бях само информативен :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи ЕТ ? С какво ЕТ са подходящи джанти за Опел за да паснат идеално без фланци и др . болтове ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:biggrin: Симо, аз не съм те упреквал, не знам как ти звуча.. но бях само информативен :beer:

aз също :) Минусите на чата :)

 

Какво значи ЕТ ? С какво ЕТ са подходящи джанти за Опел за да паснат идеално без фланци и др . болтове ?!

тази характеристика показва колко джантата изнася гумата навън, колкото по-малка стойност, толкова по-изнесена е джантата. На астрите(за F става дума щото G и H са с заоблен калник и понасят по-големи изнасяния) и кадетите(Е кадета понеже по-стария е с калник дето побира доста) имаме затворена задна вежда и повечето модели джанти не стават или стават ако не ти пука за стърженето на гумите в калника. В общи линии джанти с ЕТ по-малко от 35 с по-широчки гуми отзад опират. На вектри и калибри не е така. Самото ЕТ представлява разстояние между главината и външния ръб на джантата май че. Ще се занимая да изровя инфото и да го подредя в темичка по-нататък.

Редактирано от simbon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На астрите и кадетите имаме затворена задна вежда и повечето модели джанти не стават или стават ако не ти пука за стърженето на гумите в калник.

 

 

 

 

 

Симо,нали се сещаш че съществуват не само астра Ф и кадет Е.Кажи го например това на някой с астра Н и ще му стане смешничко май.За кадета няма да говоря,защото съм пристрастен.Не се заяждам ама нека има малко по-голяма конкретика ,а не всичко да се слага под общ знаменател. :opel_forever:

Редактирано от genko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Симо,нали се сещаш че съществуват не само астра Ф и кадет Е.Кажи го например това на някой с астра Н и ще му стане смешничко май.За кадета няма да говоря,защото съм пристрастен.Не се заяждам ама нека има малко по-голяма конкретика ,а не всичко да се слага под общ знаменател. :opel_forever:

мда прав си! Но писал съм с нагласата че масово сме с по-старите колички :), поправих се вече!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се смята на колко J гума с каква широчина пасва без да се раздува или свива гумата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага отговарям на горния юзер

 

Pq1P6cd0.jpg

 

ET-то на джантата значи на колко мм е изнесена от центъра на джанта вътрешната страна на джантата дето се допира до главината.Има джанти и с отрицателен ЕТ когато повърхноста е под централната линия на джантата.

Ако има още неразбрали казвайте да приложа и снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола я купих с зимни гуми на мерални капли LASSA Летните са ми сток за корса четиринайски пак с LASSA Много съм доволен от тези гуми трябва да им видя модела. Стува ми се че са и доста скъпички. Преди карах кадетора с дебица и някакви други марки ама като се качих на LASSA-та направо се влюбих в тези гуми.

Ето ги летните с летите жанти

Pq1PcOLS.jpg

А това е зимната гума с метални капли

 

gx1HVssJ.jpg

Сори за кофти снимките ама това са възможностите на телефона ми

Редактирано от h8r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E lassa да са скъпи...ти намери какво да кажеш, наред с марангони, дебица и разни нечувани марки са си от ниския клас и сравнително евтини...скъпи са дънлоп, йокохама, мишелин, а са скъпи, защото са един от най-добрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Моята кола я купих с зимни гуми на мерални капли LASSA Летните са ми сток за корса четиринайски пак с LASSA Много съм доволен от тези гуми трябва да им видя модела. Стува ми се че са и доста скъпички. Преди карах кадетора с дебица и някакви други марки ама като се качих на LASSA-та направо се влюбих в тези гуми.

Ето ги летните с летите жанти

Pq1PcOLS.jpg

А това е зимната гума с метални капли

 

gx1HVssJ.jpg

Сори за кофти снимките ама това са възможностите на телефона ми

Зимните ти се водят Snoways 2, летните никва идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте преди всичко :) аз моята я купих с летните,в момента съм с зимни на SAVA,но мисля летните джанти+гумите да ги заменя с някоя 14" да не са R15/195 50...Търся 14" БОРБЕТ Т!!! 7-ца някой ако има инфо моля да ме светне...благодаря преди всичко

Vibxr.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за гумите с марка Ханкун някой има ли мнение за тях :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко стар пост но относно Ханкук-а,като си купихме KIA-ta от магазина дойде с такива гуми и за 20 000 км вече са на 2мм....много бързо се износиха....Това е моето мнение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,наистина хубава тема :).Като взехме колата 4-тях и гуми бяха летни Good Year но бяха много нацепени,самите гуми имаха дълбоки нарези изглеждаха много зле, явно са станали така защото са били стари и колата не е била карана от дълго време.Наложи се с тези гуми да я докараме от Германия баща ми я караше, и беше на тръни през цялото пътуване страхуваше се да не гръмнат, но гумите издържаха за наше очудване :huh:.В момента карам с Lassa Grand Slam летни на 4-тях джанти,и 2 предни зимни пак LASSA Snow ways 2,с 2 джанти отделно, принудих се да взема 2 отделни джанти защото ми беше писнало всяка година да давам по 18 лева за прехвърляне на гумите за джантите от змни на летни от летни на зимнии..., пък сега съм добре така :). Та мисълта ми е че гумите LASSA са добри.С тях съм от много време и до сега проблеми не съм имал с тях, като се има впредвид и по какви пътища карам понякога и на бордюри съм я качвал но гумите се държат стабилно, било то през дъжд през кал през сняг,няма закъсване няма занасяне и грайферите им не се износват бързо !!,убедих се че добър избор съм направил като избрах LASSA :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте,наистина хубава тема :).Като взехме колата 4-тях и гуми бяха летни Good Year но бяха много нацепени,самите гуми имаха дълбоки нарези изглеждаха много зле, явно са станали така защото са били стари и колата не е била карана от дълго време.Наложи се с тези гуми да я докараме от Германия баща ми я караше, и беше на тръни през цялото пътуване страхуваше се да не гръмнат, но гумите издържаха за наше очудване :huh:.В момента карам с Lassa Grand Slam летни на 4-тях джанти,и 2 предни зимни пак LASSA Snow ways 2,с 2 джанти отделно, принудих се да взема 2 отделни джанти защото ми беше писнало всяка година да давам по 18 лева за прехвърляне на гумите за джантите от змни на летни от летни на зимнии..., пък сега съм добре така :). Та мисълта ми е че гумите LASSA са добри.С тях съм от много време и до сега проблеми не съм имал с тях, като се има впредвид и по какви пътища карам понякога и на бордюри съм я качвал но гумите се държат стабилно, било то през дъжд през кал през сняг,няма закъсване няма занасяне и грайферите им не се износват бързо !!,убедих се че добър избор съм направил като избрах LASSA :th_up:

НЕ ИСКАМ ДА РАЗБИВАМ МЕЧТИТЕ НА КОЛЕГАТА НО ЛАСА СИ Е ЧИСТА ПЛАСТМАСА-НА СЛУЖЕБНИТЕ КОЛИ СА ТАКИВА НА ПО 100000 КМ И СА КАТО НОВИ.БЕЗ ДА СЕ ОБИЖДАШ ПРОСТО ИЗКАЗВАМ МНЕНИЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, ако не съм уцелил темата!

 

Интересува ме колко е централният отвор на заводските лети джанти за Astra F?

Знам, че стоманените са с ф56,5мм, но по каталог от магазините за нови алуминиеви (AEZ, DEZENT, DOTZ), отворът го дават ф60,1.

Притеснява ме да не тресат колелата с тази разлика в диаметрите.

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ф56,5 е , а за да не ти тресат се продават преходни втулки от ф60,1 на колкото ти трябва последно купувах на 4 лв бройката от склад за консумативи за вулканизатори.Може да си купиш от по големите вериги центрове за гуми. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Малко стар пост но относно Ханкук-а,като си купихме KIA-ta от магазина дойде с такива гуми и за 20 000 км вече са на 2мм....много бързо се износиха....Това е моето мнение :)

 

 

Да и аз това забелязах,че за година и половина откакто имам колата тея гуми доста бързо се износиха.Сега и 4-те ми гуми са Дебика 175/70/13 всесезонни (понеже ме мързи да си купувам железни джанти за зимни и всяка зима и лято да си играя да сменям джантите) и съм доволен от тях,а и по-готина стойка има колата с тях

 

 

zgIzJ.jpg

 

 

RBgY9.jpg

 

 

8c3P0.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Willy!

Знаех си аз, че са си точен размер GM и са без втулки! Най-евтино днес открих лети HRS за 99лв./бр.

 

Колега niki_555_sliven,

То не е до мързела, ами ги няма!

Ти си добре с 13", ама 14" са кът и ми искат 20-30лв. на бройка, при положение, че новите са по 56-59лв.!

Аз предното лято направих грубата грешка да не си взема и аз всесезонни TOYO и сега си чукам главата...

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ще дадеш 400лв за джанти които ще са от най-кофтия материал и по всяка вероятност няма да са първа хубост?Втулките вървят с джантите винаги, който продава нови джанти продава и втулките за тях и те си вървят с цената, ако ти ги продават отделно те клатят.

 

Аз бих потърсил нещо втора ръка по-марково и здраво. То за 400лв и OZ ще се намери баси :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, с втулките ги дават! Проверих днес, но нищо не пише в тъпите им каталози, когато попитах във форума!

Защо въобще правят сайтове, щом като липсва доста важна информация?

"Нормалните" са на цени са 130-150лв. на бройка. Смятайте сами....

 

Днес брат ми питал в една от известните вериги магазини за джанти в София за нови стоманени. Казали му, че този размер ще се достави чак през октомври и то само ако има поръчки???

 

Интерсеното е, че намирам всякакви екзотични джанти 14", в смисъл със странни PCD и ET, а за Opel няма!

Да не би всички вече да карат само 15" или лети на Запад? Открих оригинални GM за Corsa и Corsa GSI, ама в лошо състояние и без капачките за 200лв. 15" Opel лети колкото искаш, особено за Tigra.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×