Xiena_82 0 Докладвай Публикувано 10 Октомври, 2021 След като смених серво то почна да забива при само при потегля е на първа предавка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стаевски 10 Докладвай Отговорено 13 Октомври, 2021 Прегледай вакуумните пътища. Турбото явно не сработва. Виж му положението при изгасен двигател, виж и при запален. Различава се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xiena_82 0 Докладвай Отговорено 14 Октомври, 2021 Благодаря ти колега ще видя турбото и ще пиша но е много интересно че го прави само веднъш. Примерно не сам карал колата 2 часа палиш тръгваш забива и после няма проблем можеш да обикаляш градско светофари тръгваш не забива. Гасиш я примерно за няколко часа палиш при първото по теглене забива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стаевски 10 Докладвай Отговорено 14 Октомври, 2021 Провери дали маркучетата на вакуума са пълни с масло. Изчисти ги. Да не да не си закачил някой вакуум? Можеш и друго да пробваш. Закачи входа с изхода /маркучетата/ на клапанчето на турбото. Така вакуума не минава през клапана. На практика няма да имаш разтоварване на турбото. Аз така хванах не работещ /бавно действащ клапан/ когато е студено... Това е само за проба /ако се съмняваш в изправността на клапана/. Не вдигай повече от 2000 об/мин. Щото ще ти набие грешка и ще реже от нафтата. Клапана е този зад въздушния филтър. На педя от актуатора на турбото. Щом не светва чека-добре е. Егр имаш ли или е изолиран? Вихровите клапи закачени ли са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xiena_82 0 Докладвай Отговорено 15 Октомври, 2021 Благодаря за и информацията ще пробвам всичко и ще пиша нищо не сам изолирал егр клапана съм чисти вихровите клапи са закачени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xiena_82 0 Докладвай Отговорено 19 Октомври, 2021 Здравей те колега проверих вакуми те разтоварващия клапан смених входа с изхода няма промяна явно проблема ще излезе от помпата Редактирано 19 Октомври, 2021 от Xiena_82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стаевски 10 Докладвай Отговорено 19 Октомври, 2021 Не да смениш входа с изхода на клапана, а да съединиш вакуумите. Демек клапана да не го вържеш /да не участва/. Просто вакуума да отива направо към актуатора. Туй дето дърпа лостчето на турбината. Провери дали при запалване на двигателя лостчето на турбото се мести в другото крайно положение. При изгасен двигател турбината е разтоварена-гейта е отворен. При запалване на двигателя гейта се затваря. Провери дали това работи. Не пишеш за светване на чека...? За вакуум помпата ли се съмняваш или ГНП-то? Редактирано 19 Октомври, 2021 от Стаевски уточнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xiena_82 0 Докладвай Отговорено 19 Октомври, 2021 Чек не свети за ГНП Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xiena_82 0 Докладвай Отговорено 20 Октомври, 2021 Здрасти колега значи лосчето на турбото си работи вързах и директно вакума без клапана няма оправия явно ще карам така до като ме светне чека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стаевски 10 Докладвай Отговорено 20 Октомври, 2021 Пробвай да откачиш и затапиш маркучето към вихровите клапи. Маркуча на изход или вход на съответното клапанче го затапваш /да не дърпа вакуум от там. Изпълнителния механизъм на вихровите клапи го оставяш без вакуум. Лостовата система на клапите трябва да ги държи отворени. Има пружинка. Ако пружината е счепена или разкачена и т.н. Може да прави мизерии на оборотите. При това разкачане и оставяне на клапите отворени, компа не ги търси. Няма да светне чека. Има теми по въпроса за тези клапи. Те също правят мизерии при потегляне. Виж си ги и тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xiena_82 0 Докладвай Отговорено 20 Октомври, 2021 Окк Редактирано 20 Октомври, 2021 от Xiena_82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стаевски 10 Докладвай Отговорено 20 Октомври, 2021 за ЕГР-а после. Виж вихровите. Можеш да дръпнеш вакуум с уста на право на маркучето им. Ще видиш тъкмо как се движат. Внимавай за масло в маркучетата... :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xiena_82 0 Докладвай Отговорено 21 Октомври, 2021 На 20.10.2021 г. at 12:33, Xiena_82 написа: Здравей те колега смених бензиностацията и за сега се оправи. Ако почне пак да го прави ще видя и фихровите клапи. Благодаряти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xiena_82 0 Докладвай Отговорено 27 Ноември, 2021 Здравей те колеги изкам да попитам за няква информация за opel astra 1.7 110 коня насочил съм се към този модел на Опел отностно често срещани проблеми да ли е на Isuzu двигател и да ли с проблемни дюзи какт при 1.7 101 коня. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове