Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
opelbot

Проблем с бобина, свещи, или за ремонт

Recommended Posts

По време на стабилен път, минавам на 3 цилиндъра, загуба на мощност.
Обди2-то изкарва misfire, без да упоменава къде и какво, само misfire и толкова (може да ми е куц софтуера). Трия грешката и още при първо запалване - пак я вади.
Свалям бобината и свещите. Тази на първи цилиндър изглежда по-черна и с налеп като от старо масло.
По резбата от към блока - белези от прясно масло. Бобината, същия накрайник (при първи цилиндър) - по-студен.
Проверявам компресия на ръчичка - няма осезаема разлика между цилиндрите.
Разменям свещи в различна конфигурация - винаги остава на три цилиндъра. Накрайника на бобината (пак при първи цилиндър) при всички конфигурации на свещи остава значително по-студен от другите. При всички конфигурации, свеща на първи цилиндър е по-студена от останалите.

Правилни ли са ми опасенията, че нямам проблем нито със свещи, нито с бобина.
Най-вероятно сегмент? Тоест пак ремонт... :love_opel:

 

 

 

пс:  Бях объркал раздела, което не ВИ оправдава по никакъв начин, да не ми дадете насока дали съм прав, или не, защото скапаната кошница седи вече 2 седмици на паркинга, като мъртва искърска риба и честно - чудя се какво да правя с това опелско произведение на изкуството, за което ако тъгна да пиша, тоя форум ще е бая тесен, "вервайте ми" (царо)  :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че модула от бубината на първи цилиндър е избил и не подава искра. Пробвай с друга бубина.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данке! Ще се пробва задължително, че полудех вече.. За 2г. 4-5К ремонти глътна, сега (на части) най-добрата оферта 700лв, колко дадох само за ремонт на глава (единя от двата) :laugh: :opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината е! Не се надявах да е бобина, че е на няма и 2К километра сменена, а и това масло.., както и майсторските съмнения :) Явно за това има и бобини по 500лв, май пукат често евтинджосите.

Дано му се радвам още 5-6 месеца на опелското произведение на изкуството, до като го сменя завинаги :laugh:

 

Жив и здрав да си! Късмет на всеки километър :) Да ти изкара безпроблемно меривката много хиляди км още, но ти желая повече - да ти падне една торба пара от някъде и да си вземеш друга нова и по-хубава кола :biggrin:

 

Редактирано от opelbot

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти се връща час по-скоро и да вземеш нещо, което да ти хареса. Почти бях сигурен за бубината при тези "симптоми". Аз съм патил от нова евтина бубина и винаги имам едно на ум. Преди време, попаднах на обява в ОЛХ-а, човек разпродаваше двигател като моя (1.4) на части, при това на около 100000км. Купих от него бубината и изпускателния колектор, който е заедно с катализатора за 50лв. двете. В момента карам с неговата, а моята е в колата за резервна.

Между другото, аз съм доволен от моята. Макар че, за 5 години съм хвърлил над 2000лв за належащи ремонти, не смятам да я махам, поне докато върви.

Миналата седмица направих за 4 дни 1500км. преход, без никакви проблеми и среден разход от 7.6/100 газ. Повече от това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 двигателите, знам, че са едни от най-читавите при меривите. Нямат и проблем с газ, за разлика от моя, който е и най-претенциозен на газ. Това z16xep е най-дървения двигател, който опел са правили :) а в комбинация с ИЗИТРОНИК :ranting2: става най-дървената кола изобщо, която някога опел са пускали... Не пожелавам и на враговете си :)

z16xep на газ, не може да изкара и 50К км без да се правят клапани. Моята глава беше шлайфана 3 пъти за 3г, накрая нова, но и тя ще даде фира. Просто не е проектирано за газ каквито и свещи и клапани да се слагат.

Изитроника - НО КОМЕНТ. Е тази тема е моя: 

Забравих мейла с който съм пускал. 

Въпреки, че човека в темата помогна всячески, аз не успях да се справя. Не се справиха и поне 3ма майстора. Дори един уж гоуем разбирач, който е правил и ламбо, съвсем си остави ръцете, та за няколко месеца ЧЕТИРИ пъти "ползвам" репатрак :laugh::laugh::laugh:

После и един (единствения даже) специалист по изитроници, в орландовци някъде беше, и той вдигна ръце. Просто няма специалисти в БГ за такива кутии. А самата "разработка" на опел, сигурно е най-несполучливата технология, която са пробвали, от самото си създаване.

 

Най-ме е яд, че исках да сменя целия двигател са се скоростите. Да сложа точно z14xep с ръчни скорости. Не го направих, не намерих и майстор да се наеме. Внос от англия + смяна тук, щеше да ми излезе хилядарка, макс 1500. От тогава 4К набити и пак съм в легнало положение.. :)

Добре, че поне за сега ми се размина само с бобина, иначе директно отиваше на скрап, кола на 10на години... опелско произведение на изкуството :love_opel:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×